Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 22. lis 2024 2:10:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 21:51:49 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Asi uz by to mel nekdo prehazet,at se nehadame.Motory nejsou natolik odlisny aby to nemohlo normalne jet.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 22:35:03 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Jen casovani ventilu by chtelo vypatrat.Tam pravdepodobne bude rozdil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: úte 15. bře 2011 1:18:52 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
tak sem kontroloval eper a už po prvních položkách jsem měl jasno ... jiná hlava, jiná klika, jiné ojnice, jiné písty ... z toho prostě nemůže nic kloudného vylézt a nikdy z toho nebude plnohodnotná turbína ... tím pádem to nemůže "normálně jet"
časování bude na 100% taky jiné, turba mají uplně jiné plnění jak atmo

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: úte 15. bře 2011 1:22:29 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
jak jiny casovani ventilu?...takze kdys nato hodim turbinu tak si moc nepomuzu? a jak to ze kdys mam turbovej motor tak nanej muzu dat s prehledem jiny turbo a fajci to??...seremi ze drive tu ume na severu byli cromy i s turbem a tet sou jak rikajic fuc ....takze je takrka nemozne sehnat cromuli v turbu ja nevim za dekuju a litr na pivko... ktery sou vykonejsi ty starsi bo ty novejsi turbiny??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: úte 15. bře 2011 7:25:23 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Tak to vypada ze az bys to vsechno predelal tak mas 100kw motor treba na 50tis km.Mozna vic,mozna min.Ja si myslim ze by to vydrzel,ze tam zas tak zasadni zmeny nejsou.Ale vis jak to je s tim "ja si myslim".Myslet muzes u vcelareni,u aut je potreba VEDET.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: úte 15. bře 2011 11:33:39 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
jiné časování ventilů = jiné vačky ... je rozdíl plnit válec podtlakem vyvoalným pístem a nebo přetlakem vyvolaným turbem

když dáš na jiný turbomotor jen jiné turbo, tak jediné co měníš je charakteristika plnění a průběh výkonu, případně vyšší tlak v jiném spektru otáček

výkonnější jsou ty starší turbíny, protože na ně nebyly takové nároky na emise

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: úte 15. bře 2011 20:51:44 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
myslis jakoze ty s 88? a kabely sou stejny?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: úte 15. bře 2011 23:02:20 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
hoj kluci asi takle typek mel cromu tdcko ale stara mu ji zadrela tak sehnal tie a nacpal to doni pac ji mel v hodne dobrem stavu ...jezdila jak splasena ale prej se mu zda ze klepe ze pry asi ojnice ze dojezdi technickou a pak ji sesmelcuje no atak me napadlo nacpat ty veci do moji atmosfery...ale jak koukam jak kazdej dava motory dokupi jestli by se mi neviplatilo ji vzit stou poruchou a dat ji dohromady co myslite?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2011 13:35:41 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
hele maj cromule zasuvku na diagnostiku bo jak se to resi?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2011 15:46:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
maji na prave strane za kastlikem je ridici jednotka a u ni bude konektor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2011 16:08:06 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
hele myslis ze bys mohl hodit foto_? bo je ktomu blbej pristup? ja prave co sem rozebiral dve cromi tak sem to nenasel videl sem jen kabel k rj .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2011 17:51:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
cromista píše:
hele myslis ze bys mohl hodit foto_? bo je ktomu blbej pristup? ja prave co sem rozebiral dve cromi tak sem to nenasel videl sem jen kabel k rj .


zitra ti hodim foto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: čtv 24. bře 2011 21:48:37 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
mara:j hod mi ji sem prosim ....a jinak sem se chtel zeptat kdysby mel doma nekdo prebytecny cidlo na elektronickej tachometr viz foto od mary a daroval by ho dejte vedet ...uz me to sere jak nevim kolik jedu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: sob 26. bře 2011 22:29:23 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
tak kluci prvni dojem zvyndaneho katalizatoru je dobry po nastartovani luxusne prede...pri proslapnuti plynu se rucicka otackomeru dostala na 6500ot rychleji dle meho nazoru...jsem ale zvedav jak to bude znat se spotrebou...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 8:22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
pozorně jsem si tu studoval vaše dohady ohledně turba. já mám mimo themy i deltu HF turbo do který právě dávám dvoulitrovej motor ty motory jsou rozměrově i pohledově stejný ale uvnitř je poměrně dost změn teoreticky když dáš turbo na atmosferickej motor tak to určitě pojede ale budeš mít vysokou kompresi a hodně chudou směs takže poměrně rychle propálíš písty. Turbomotory mají nízkou kompresi a jiný časování ventilů a i se ty ventily míň otevírají dost často se používají atmosferický vačky na zvýšení výkonu turbomotoru. Největší problém je s tou bohatostí směsi asi by pomohlo dát s turbem i řj. z turbovýho motoru a asi i vstřiky taky nevím jestli má atmosferická croma ostřiky pístů olejem prostě není to tak snadný ale dalo by se to ale ty úpravy by musely bejt poměrně rozsáhlý

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2011 17:41:51 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
no chtel sem na ten atmosferovej motor nakopat vse sturbovy cromi jak striky tak i ridici jednotku...ale nevim tet zatim sem se rozhodl ze zustanu u atmosfery a casem snad dovezu nakou cromuli v turbu se ktery vsecko prehazu ...a dik za typ stemi vackami to bych udelal... myslim ze na tech mejch kolech sirokejch kdybych nani dal podvozek a upravenou turbinu tak bych si tu jizdu fakt vychutnal...skoda jen ze nevim kolik jedu tet natoz pak pac cromuline nejde tachec ..je elektronickej ...kdys mam vybytou baterku a jakoze zastartuju tak se protoci spolu s ostatnimi budiky ale za jizdy nic asi cidlo na prevodovce v haji...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 22:00:37 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
dneska drobna nasteva unas na baraku ...
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

byl sem dnes celkem spokojen az nato ze kdys sem kontroloval hudbu sem zjistil ze je vadnej jeden zesik....mam dvoukanal preplej na stereo ale fachci jen jeden kanal a kdys prepnu na mono hrajou oba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: sob 02. dub 2011 7:11:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
http://auto.bazos.cz/inzerat/9608552/mo ... -turbo.php

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: sob 02. dub 2011 7:29:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
tomi6677 píše:
http://auto.bazos.cz/inzerat/9608552/motor-fiat-croma-20-turbo.php


to je moje :D to je teda rychlost....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: sob 02. dub 2011 21:57:43 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
kurna me stve ze nemam kes....by se siknul


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz