Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 21. lis 2024 20:58:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 8:59:38 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
napisu to sem az ji vytahnu z garaze ..nevim kdy bude jezdit..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 17:14:27 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
ahoj kluci mam navas prozbu jelikoz nejsem u cromule mohl by mi nekdo zmerit vrchni a spodni dylku masky kuli tahokovu? mam doma tahokov cca 25cm a potrebuju vedet jestli b y mi stacil aby nebyl kratkej ..diky moc ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 18:04:12 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Nazdarek!Tak vrch 81cm,spodek76,3cm a vyska 45cm.R.v. 91.Okraje jsou stejny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 19:21:51 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
cece neni to nak moc vejska 45cm? to nema ani ta stara ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 19:48:43 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
To teda je nejak moc.Nevim na co jsem cucel.Mam to premerit nebo je to marny?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 20:19:48 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
nevm ja koukal taky na jiny cislo mam tahokov 64cm sirokej a vysokej asi 20cm...mam tu masku prorizlou budu ho davat normal ze zadu tak kdybys prome mohl udelat este to premerit a skusit jestli ho tam nacpunebo ne prece jen ta vnotrni cast jemensi...nejlepsi by bylo jestli mas nakou sundanou tak podle ni...skus to pls diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 20:20:45 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
skus velikost 20 na 64 jestli to bude akorat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 22:28:42 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Tak vsechny rozmery sedi,jen ta vyska je 14,5cm.Sundanou ji nemam a pro jistotu davam foto abys vedel z jake masky merim.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 22:41:31 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
jaj zas mam taky dilema v hlave kdys se juknete na sekci pokec a tam date italske krasky tak tam jsou dve cromule ktere maji pod narazdnikem lizatko....vite s ceho je to lizatko ja ne.. pls dystak napiste...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 22:43:39 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
jj je to ta sama jak mam ja ...tek nevim jak to budu resit jestlimam koupit celou mrizku bo to nastavit dikys


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2011 22:55:57 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
ideálně dát zpět původní :D :D

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: čtv 10. bře 2011 13:21:17 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
no jenze me se ta puvodni uz nelibila...hold kdys to nak nevycapu tak ji koupim novou no ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2011 0:13:04 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Nejak jsem prehlidl ze chces foto motoru Tie.Udelam,dodam.Jeste bys mohl upresnit detaily zaberu,ale neni problem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: ned 13. bře 2011 23:39:05 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Nazdarek!Nejak nevim co z toho chces poznat,ale davam nejaky foto.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 20:10:34 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
dyky moc chtel sem videt jak zhruba vypada..ty jasi nemuzu pomoct ale na oko sou ty motory stejny ...jen rozdil mezi svody a turbem:D .. tata mi tet akorat rek ze jestli to klapne ze by mozna prome mel turbinu se svody a tak komplet...pac znamej ma tie a prej mu klepe..tak mam zas toho maliho brouka v hlave vzit to prislusenstvi a nakopat to do moji cromule ...ale jak ste mi se simym psali ty kompresni pomery tak bych musel poridit mozna regurator tlaku bo myslis ze pri obcastnejch blbostech by ten motor mohl jit rychle kourit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 20:11:53 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
myslis ze bys mi mohl vyfotit este seriovej blof ventil a intercooler?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 20:49:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
cromista píše:
dyky moc chtel sem videt jak zhruba vypada..ty jasi nemuzu pomoct ale na oko sou ty motory stejny ...jen rozdil mezi svody a turbem:D .. tata mi tet akorat rek ze jestli to klapne ze by mozna prome mel turbinu se svody a tak komplet...pac znamej ma tie a prej mu klepe..tak mam zas toho maliho brouka v hlave vzit to prislusenstvi a nakopat to do moji cromule ...ale jak ste mi se simym psali ty kompresni pomery tak bych musel poridit mozna regurator tlaku bo myslis ze pri obcastnejch blbostech by ten motor mohl jit rychle kourit?


ale pocitej ze ti to asi ani eletrika nevezme, nehlede ze tesneni budes menit ne mesicne ale denne. jestli chces jit do toho tak sezen cely motor s eletrikou ze vsim..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 21:29:48 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Motory jsou stejny.U beznyho 2,0 jsou nasroubovany zatky pro hadice do chladice oleje,staci je vysroubovat a napojit.Chladic oleje je u turba dulezitej.Pak je samozrejme jinej vyfukovej svod,ale vse jde predelat.Cely vyfuk ma vetsi prumer nez ie.Ted nevim kam je napojen prepad oleje z turba,ale nafotim.Nebudes mit uplne ten vykon,je tam jinej tlak paliva v potrubi pro striky,jiny striky a jina vstrikovaci jednotka ktera na zaklade pretlaku v sani meni casovani vstriku paliva a zazehu svicky.Ale to se da bez tohoto prezit a jezdit.Podstatne horsi je spojka.Tie ma vetsi lamelu i pritlacak.Prenasi podstatne vetsi silu.Takze spojka z 2,0ie to asi dlouhodobe neunese.V posledni rade prevodovka.Tie ma jinak odstupnovany rychlosti.Ma tahlejsi prevod a diky tomu ma vetsi maximalni konstrukcni rychlost nez ie.Zkratka budes rychle odrazovat.Tie ma vetsi svornost diferencialu aby se ta sila opirala do obou kol a nehorela ti guma vzdy jen na jedne strane.Co je to seriovej blof ventil?Intercooler nafotim a vezmu si lepsi fotak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 21:41:36 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
ty motory jsou jiné ... řešilo se to na nejednou italském fóru a nikdy z toho nevzešlo nic kloudného
a jak píšeš, že se bez toho dá přežít, tak by mě zajímalo jak dlouho ... až ti ačne docházet ve válci k detonacím a podobným srandám, tak s tím moc nepojezdí ... spojka je další problém, převodovka je docela citelně delší u turba, má totiž nejmenší stálý převod v celé paletě převodovek ... svornost diferenciálu mají obě dvě stejnou ... turbo croma by musela mít minimálně viskozní spojku, kterou nemá ... jinak diferenciál jako takový nemá svornost žádnou a samosvor není ani v jedné
seriový blow-off ventil je ta sranda, co odpouští přetlak turba před zavřenou škrtící klapkou

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 21:45:55 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Motor to vydrzi i tesno pod hlavou.Motory jsou stejny.Proto na Tie odchazi klika driv nez na ie.Jsou stejny a u Tie dostava vic naprdel.Ve Fiat servisu me tvrdily ze motor regata 1,9TD ma silnejsi ojnice i kliku oproti 1,9D a kdyz jsem oba rozhodil tak kulovy!Spodek stejnej,hlava stejna.Chtel jsem davat turbo na seriovej bez turba.Nedodelal jsem to,ale slo by to.Elektrika ti bude fungovat dal,jen tam nebude ten vykon protoze nepracuje se vsemi hodnotami se kterymi pracuje jednotka Tie.Tot vse.Taky jsem to chtel delat ze sve ie,ale nemam na to cas.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz