Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 21. lis 2024 22:16:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: čtv 27. led 2011 23:32:05 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
ty kola se mi fakt líbí :) jak dopadlo leštění?
co to je za sajgon v tom interiéru? :D

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 28. led 2011 4:16:48 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
no lesteni dedopdlozatimnijakmam jednokolo pripraveny nalesteni lestici pastou a zbyli tri este neco malo podvodou obrousit ale stizili se osobni situace tak to musi chvili pockat ale uz je to znat...nu a ten sajgon lovym a patram v eletrice 2veci stale a porat ten eletricky tachometr na kterej nejspis nepridu ...a pak sem chtel zapojit pridavnej budik na teplotu vody ale nemuz u prijit nato jaky cidlo dava signal budiku na pristrojovce skousel sem brat signal s pristrojovky nic a kdys sem odpojil cidla tak na pristrojovce fungoval sem uz stoho nak mimo.....tak kdyby nekdo vedel z jakyhocidla vytahnout signalaby ten budik fungoval budu rad ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 28. led 2011 15:52:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
dolu na chladiči by malo byt čidlo na teplotu

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 28. led 2011 17:37:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
tomi6677 píše:
dolu na chladiči by malo byt čidlo na teplotu


na chladici je na spinani sahar, budik bere teplotu primo z motoru !
na termostatu je pro ridici jednotku. kouknu ti na tom turbu kde je umistene


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 28. led 2011 17:49:43 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
j diky jukni a dystak hod foto... a slo by na cidlo pro ridici jednotku napojit pridavnej budik?? bo me jeste napadlo prerusit hadici na vodu a vasdit dotoho takej mezikus strubicky a dotoho zasroubovat naky cidlo ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 28. led 2011 18:08:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
mam ho zahazanej jestli to pocka do zitrka, ten mezikus je taky moznost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 0:37:11 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
j v poho ja to delam v klidku a nevim kdys e ke kromuli dostanu..kdybys tamnahodou mel cidlo na el.tachec tak dystak taky uka...dekuju


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 0:56:31 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
hele simy tady ti hodim jednu fotku casti mi music....
Obrázek

je to foceny narychlo pac snezilo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 21:45:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
tady je to cidlo na rychlost bere to z diferaku jinak je tam nejaka plastova kulicka co to prenasi.
jak jsme delal ve fiatu tak mi jednou na starem ducatu v patek tesne pred koncem vypadla a ja si udelal zadarmo prescas a kuchal jsme prevodovku, pry dokaze ji i znicit kdyz se tam nekde spatne sekne ... jinak to eletronicky bude asi stejne prenasene jen to bude snimat nejak.
na teplotni cidlo jsem se nedostal mam ten motor trosku zahazany jsem chtel dnes vyjet a uklidit jen technicky problem mi to zkazil :( do konce tydne to nafotim :) )

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: ned 30. led 2011 11:35:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
a cidlo teploty je nahore na hlave mezi 2-3 valcem.
ale je to 2.0 8v trubo ale myslim ez ty to tam budes mit taky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: čtv 03. úno 2011 1:11:23 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
ahoj dekuju jo mam tam naky cidlo az se zas dostanu ke kromuli tak se juknu...ale todle cidlo mezi 2 a3 valcem sem mel odpojeny a prave zeto snimalo take ale tak nejak to vyresim dekuji moc...8v turbo?? to bych chtel ja sehnat saci a vejfukovi potrubi s turbem a jednotkou a pohrat si stim prej je znat kdys tam je to turbo tak nevim ...dik moc a jestli te muz poprosit o nafoceni fotek tuirboviho motoru s turbem jen kuli infu dikys


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: čtv 03. úno 2011 7:06:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
jo neni problem nafotit, kdyby jsi to chtel dat na atmosferu tak musis predelat celej vnitrek motoru jak by jsi turbem fouknul (stacilo by 0.5B) tak by se ti rozervalo tesneni pod hlavou
mam ho tu cely s prevodovkou hadicemi s kabelazi. zatim ho ale rozprodat na casti nechci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 12:11:17 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
ja sem myslel ze ty motory jsou uplne totozny podle sestaveni a vseho...myslel jsem ze jen nane daly turbo ...jestli by se jednalo o tesneni pod hlavou tak neni problem pokud samozrejme jsou streva stejny ale take by nemuseli co myslis?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 13:29:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
ty by jsi musel zmensit kompres na valcich (snizit pisty vyssi tesneni a mozna slo by jeste ubrat na hlave )
jinak receno ted mas kompres na valci 15B a turbo motor ma 8B turbo motor to doplnuje do tech 14

jinak receno tohle co by jsi chtel delat je zbytecne namahave a neni i nakladnejsi. jak by jsi to nechal tak tak hned prvni jizdu by ti to rozervalo tesneni pod hlavou
mozna kdyby jsi tam mel nove tesneni a zadne upravy (nesrovnana hlava, lechce vybehany motor) tak by to 100-150Km vydrzelo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 17:41:19 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
aha ...a je to velky rozdil mit v kromuli turbo bo ne? kdys atmosvera ma dejme tomu tech 15b a turbova 8b? protoze sem dytak planoval ze mi tece gufero na klice prmo na spojku takze az ho budu menit ze bych liznul hlavu ,nechal odlehcit mozna setrvak a vilestil saci svody......tak nevim co bybylo lepsi bo tak jsouto ale zatim jen uvahy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 21:52:37 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
rozdíl to je pekelný :D
hlavu bych nelízal, odlehčování setrváku ti koně taky nepřidá, nehledě na to, že rozhodíš vyvážení kliky a setrváku a leštění kanálů může být naopak až kontraproduktivní ... víc tomu pomůžeš novýma svíčkovýma kabelama, novýma svícema, novýma filtrama a vyčištěním škrtící klapky

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 09. úno 2011 20:16:46 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
pekelny?to zni zajimavě...nu filtr tam mam sportovni nemam tam uz vlozku, svicky ty tam mam asi pul roku dal sem tam naky brisky bo bosky tet nevim ...nu akorat letossem necistil tu klapku to je pravda...jinak upravy na cromuli se zastavuji z duvodu nedostatku penez cili to co je se dodela ale zatim se nedocka modreho podsviceni,ladaku, a toho vnitrku musi to holt pockat ....budu ale nejspis menit gufero na motoru pac mi tece olej na spojku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: úte 15. úno 2011 22:29:38 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
tak kluci zas potrebuju rozsoudit ...jelikoz jak sem psal misto stredovyho tlumyce vyfuku mam rezonator a koncovej tlumic layting tak badam nad odstranenim katalizatoru muzete mi zdelit zas sve nazory?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: stř 16. úno 2011 16:15:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
pryc s nim. to bylo prvni co slo z auta ven
alfa, una, i na crome sel kat pryc :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cromista/ NUFIK
PříspěvekNapsal: pát 18. úno 2011 13:48:28 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
diky za strucnou odpoved:D ...takze rozsouzeno kaik deven...a uz sem zas vimislel dalsi haldu vylestit pred skrtici klapkou to hlinikovi kolneno jak je mezi ni a filtrem a misto gumoveho chobotu dat lestenou nerezovou trubku jestli to neco da nwm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz