Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 22. lis 2024 7:02:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: přehřívání a horší výkon
PříspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 14:29:33 
Offline

Registrován: pon 18. dub 2016 9:22:54
V minulém týdnu jsem odpojil klapky sání a nastavil do jedné krajní polohy. Auto začalo konečně po 5 letech normálně startovat při teplém motoru.JInak už to byla úplná katastrofa a všichni rádoby odborníci včetně servisu Fiat nikdy na nic nepřišli. Studený start byl perfektní, ale teplý byl horší, jak stará Multikára.
A od včerejška se už 4 krát stalo, že teplota vyletí vyletí do maxima, motor padne do nouzáku a přitom topení netopí a chladič je studený, sahary běží naplno. Voda v motoru a nádobce se vaří jak v pekle a vše ostatní je ledové. Tak myslím, že by to mohl být termostat. Nemáte jej někdo doma zbytečný, že bych Vám od něj pomohl??

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD 2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: přehřívání a horší výkon
PříspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 15:53:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 12. úno 2013 18:50:06
Bydliště: Třebíč
Určitě to bude termostat jinak bohužel ja nahradni nemam - teď na leto ho mužeš v klidu vyhodit a jezdit bez něj (topeni už nepotřebuješ)

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD Emotion 147kw
viewtopic.php?f=10&t=1089
http://www.youtube.com/user/Lars1FK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: přehřívání a horší výkon
PříspěvekNapsal: úte 19. dub 2016 12:36:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. kvě 2014 21:33:54
no ja mam z 1.9 jtdm,pozri ci je taky isty a poslem ti

_________________
fiat croma 1.9 88kw,r.v 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: přehřívání a horší výkon
PříspěvekNapsal: úte 19. dub 2016 13:58:46 
Offline
Mecenáš fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát 07. úno 2014 14:45:11
Bydliště: Zlínský kraj
No asi to bude termostat, akorát, že v Márei - když nefungoval, tak zůstával otevřený, Myslíš, že tady je to opačně?

_________________
Fiat Croma 1,9MJ, Emotion, Blu Nettuno 150 koníků, 2009...ale srdcovka je Márejka...
Ex Fiat Marea Weekend 1,9TD100, ELX, 1998 - Strale in argento -a stejně je nejhezčí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: přehřívání a horší výkon
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2016 16:19:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18. led 2014 9:30:55
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Mě když na Crome odešel, tak taky v otevřené poloze, propouštěl vše co teklo a auto Nee a Nee se za boha ohřát.. Výměna není složitá, jen musíš z pravé strany vše zbytečné oddelat.. Baterii, držák baterie, hadice dát bud bokem nebo odsroubovat a pak máš krásný přístup ;) .. Jediná rada pri případné montáži nového termostatu- je tam "o" kroužek a termostat se na pozici posouvá odspodu nahoru a muže se stát že o kroužek si vyvalis ven.. Správné usazení a těsnost termostatu vyzkoušejte prvně prolitim systému par litry destilky, az pak napusťte systém správnou směsí.. Ušetřite si možná dost prace i novej fridex.. :D

_________________
Fiat Cromático 1.9 JTDm, DPF off, EGR off, chip by Šarkan - 180hp a 380Nm..
ex Suzuki Gsx-R 750 K4
ex Bmw 730i e32 LPG..to byla páni limuzínka
ex Subaru Impreza GT ve válečných WRC polepech.. 220koni a 4x4.. porno na silnicích..tu už nic nepřekoná..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: přehřívání a horší výkon
PříspěvekNapsal: stř 04. kvě 2016 16:17:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16. dub 2015 19:44:40
Bydliště: Praha
Ahoj, teď jsme to dělali s Fanou a ani baterku jsme nemuseli vyndat, ani držák. Jen odpojit hadičky a vyměnit. Taky mi zůstal otevřený.

_________________
1.9 JTD, 110 KW automat, r.v. 11/2005, 186 000 km, DPF - OFF. EX Fiat Marea Weekend, 2.4 JTD. r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: přehřívání a horší výkon
PříspěvekNapsal: stř 04. kvě 2016 16:18:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16. dub 2015 19:44:40
Bydliště: Praha
pamus píše:
V minulém týdnu jsem odpojil klapky sání a nastavil do jedné krajní polohy. Auto začalo konečně po 5 letech normálně startovat při teplém motoru.JInak už to byla úplná katastrofa a všichni rádoby odborníci včetně servisu Fiat nikdy na nic nepřišli. Studený start byl perfektní, ale teplý byl horší, jak stará Multikára.
A od včerejška se už 4 krát stalo, že teplota vyletí vyletí do maxima, motor padne do nouzáku a přitom topení netopí a chladič je studený, sahary běží naplno. Voda v motoru a nádobce se vaří jak v pekle a vše ostatní je ledové. Tak myslím, že by to mohl být termostat. Nemáte jej někdo doma zbytečný, že bych Vám od něj pomohl??


Radši bych vyměnil rozvody i s vodní pumpou.

_________________
1.9 JTD, 110 KW automat, r.v. 11/2005, 186 000 km, DPF - OFF. EX Fiat Marea Weekend, 2.4 JTD. r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz