Tak rozdělání budíků je práce tak na 30min. Tedy pokud máte správné nástroje: křížový šroubovák, imbusový šroubovák (bohužel nevím číslo, dělal jsem to kolínkem)
Postup:
1) sundat volant
- povolit a sundat airbag (3x imbus odspodu volantu)
- odpojit airbag a ovladani rádia na volantu
- povolit matici M24 pomocí goly sady (klasický závit)
2) sundat plastové kryty volantu
- povolit dva křížové šrouby zespodu - sundat spodní díl
- povolit dva křížové šrouby opět zespodu a to horního dílu a sundat
3) odejmout krycí lem volantu
- povolit dva šrouby - jsou schované pod horní hranou lemu a vycvaknout ven
4) povolit horní dva imbusové šrouby co drží budíky - jsou úplně nahoře pod hranou stínitka
5) povolit dolní dva imbusové šrouby co drží budíky
6) vyjmout přístrojovou desku
Toť postup
Jinak moje zjištění:
Podsvícení přístrojovky zajišťují SMD LED diody, což je super, jednou vyměním za bílé.
Časový krystal má frekvenci 5MHz ve verzi SMD. Konkrétní typ v pouzdře HC49SM lze sehnat
ZDE. Poptám, pokud to bude dál zlobit. Takže jsem vše opět složil. Zatím se hodiny po složení paradoxně nezpožďují, tak uvidíme.
Jinak sorry že nemám foto, byla zima a byl jsem rád, když jsem to rychle udělal. Dodám, pokud to budu znovu rozdělávat.