Takze konecne som sa dokopal spravit aspon nejake fotky mojej cromi, je to r.v. 1996 a motor 1,9Tdi s VGT turbinou a dvojdobovim vstrekovacim systemom (ktore zatial nemam az tak preskumane), na crome bola menena spojka, KYB tlmice, H&R struny a pravda nanovo zrenovovane, vyrovnane a nastriekane disky Azev obute novymi gumami (R16/205/50/7,5JJ/ET25 plus 1,5cm podlozky), croma je v takmer plnej vybave, chyba tam iba stresne okno a elektricky sklapatelne spetaky ktore chcem casom dorobit
auticko ide krasne az na divny zvuk motora ktory je pocut az pri 100km/h rychlosti a pocut to do 140km/h rychlosti a potom uz nic, ozyva sa to zrejme z hlavy motora kedze po nahodeni sportoveho filtra(hrušky) to pocut viac, ak by ste nahodou vedeli co to moze byt tak piste. Planujem este cromu komplet vytlmit a vyvarit uchyty zadnych ramien, ktore skoro na kazdej crome ako prve hrdzaveju, zvysok karoserie je v peknom stave pravda najde sa niekde hrdza ale to je detail ktory sa da behom par dni odstranit, ale je to velmi dobry zaklad na dalsie upravi....a este nieco, neskumal niekdo alebo neskusal niekdo narvat motor 1,9JTD do cromi ?
dost nad tym uvazujem a neviem ci je to vobec realne
Kedze ju mam len od zaciatku roka je na nej este vela roboty takze kazdym tyzdnom nieco na nej pribudne pripadne nieco opravim
take su stare auta, ale klasika je klasika a tu ja mam rad
prikladam aj jednu fotku cromi ako vyzerala ked som ju kupil a pocas "prestavby"
na jednej foto je ak moje byvale auticko tipo
krasne spomienky na to auto, motor 1,9TDs s VGT turbinou