Tak výměna za mnou..nakonec mě to finančně bolelo méně než se očekávalo..pri vypuštění starého se vypustilo cca 3,7l, olej mi byl ukázán, kousek byl prelit do jiné nádoby aby mi ukázali barvu, pro radost mou i mechaniků byl olej tmavě Červený, tudíž Nee až tak prepaleny a víceméně ok, a řekli mi ze při takové kondici by udělali jen jednu výměnu právě těchto vypuštěných cca 4l, a vic by neměnili,az po těch 30-60 tis km,dle stylu jezdeni- dálnice,město,atd..ukazali mi napouštěcí šroub, vypouštěcí šroub, který je zároveň kontrolní..ma v sobe dva imbusy..auto bylo projeto,dle mého radi stejně, jen lepe řadí když je teplo a jedu kudlu, jde vidět ze je lepe chlazen, tam sem mel u jedné rychlosti problém, kdy to jemne koplo a teď v pořádku..cena Tutela 520kc/litr, cena 750 Kc za výměnu, navíc mi prošli podvozek, řekli co kde je horsi, udělali změření geo zdarma, sjížděli se mi vnitrky, cena úpravy geo 750kc..za mě super jednání, spokojenost a da se s nimi hodně povídat,radit,a vemou vás i k autu a vše ukáží..navic v čekárně wifi, dva notebooky, občerstvení za rozumný peníz, a moznost odvozu třebas do centra,kdyby to bylo na déle,coz sem koukal.,je to tedy origo Bosch servis a prodejce Opel a Croma je tam jak doma, podvozek stejný, motor i automat také..tolik má vymena oleje v automatu a příště pojedu opět do servisu Hlouch Motors Ostašov..
_________________ Fiat Cromático 1.9 JTDm, DPF off, EGR off, chip by Šarkan - 180hp a 380Nm.. ex Suzuki Gsx-R 750 K4 ex Bmw 730i e32 LPG..to byla páni limuzínka ex Subaru Impreza GT ve válečných WRC polepech.. 220koni a 4x4.. porno na silnicích..tu už nic nepřekoná..
|