Tak přináším čerstvé informace nejen o autě, ale i o zimních low end gumách Matterhorn...
Auto:Motor si ševelý, řazení již není tak tuhé (pomohlo promazání táhel), klimatizace dostala novou náplň a parádně klimuje, podvozek by chtěl omrknout a na jaře mě čekají asi i brzdy. Jinak je až porozoruhodné, kolik má motor energie a síly. Minimalizoval se turbolag (v podstatě není) a motor je použitelný v širokém spektru otáček (1500 - .... ). V od 2000 tlačí turbo, v 2500 ot./min. se dofouká a auto letí jak splašené. Spotřeba dlouhodobě se ustálila na 6,4 v kombinaci. Město samostatně umím za 7,7. Auto otestováno na dojezd přes 850km na 1 nádrž (již svítila kontrolka ale na nule jsme ještě nebyl). Sám za sebe tedy vyřazení všech ECO blbin (= swirl, EGR, DPF) jen doporučuju.
Gumy:Jak jsem psal, gumy jsou to low endové a v daném rozměru 225/45 R17 mě vyšly na necelých 6000,- včetně obutí a vyvážení. Na sněhu jsem neměl ještě čest (prostě nebyl sníh), ale na suchu a na mokru jsou velmi klidné. Hluk je logicky vyšší než u letní, ale stále to je akceptovatelné. Jako gumy, od kterých v podstatě nečekáte nic vyjímečného, se osvědčily velmi velmi dobře a mohu je za sebe doporučit (budu pokukovat i po letních).
Tuto sobotu odjíždím do Itálie, takže po návratu budu mít další tipy a triky nejen k autu, ale i ke gumám (dá se očekávat, že tam bude již sníh
). Obsazenost auta bude 3 osoby + batožina v kufru + box na střeše s lyžema. Cesta by měla být 760km tam a 760km zpět + popojížďky po okolí. Dohromady tipuju takových 1600 - 1650km, což by jako test opraveného/upraveného auta mělo být akorát.