šály se nijak nezajíždí, v ideálním případě nesmí šály přijít s ničím ani do styku přes vrstvu oleje, takže tam se nemá co zajíždět ... kroužky se zajíždí, zajedou se ale lépe s vyhonovanými válci ... pokud jsi nehonoval, tak je toho k zajíždění poněkud méně ... no jinak seskládaný motor se má zajíždět agresivnější jízdou .. žádné rozplývání se nad během na volnoběh, jednak jsou malé tlaky ve válci a kroužky se zajíždí špatně a druhak olej nemusí mít dostatečný tlak. zaběhnutí motoru udajně proběhne zpravidla během první hodiny jeho chodu, pak už není co zabíhat ... takže normálně to jet projet (ne někde kolem garáže, ale udělat si výlet několik desítek km, během kterého motor nebudeš vypínat a budeš se pohybovat v zátěžovém režimu (nemusíš mu nakládat hned plný knedlík, ale zaroven nemá cenu jet 90km/h ustálenou rychlostí s lehkou nohou, prostě je lepší zrychlovat a zpomalovat, aby motor byl v zátěži - proto je lepší zabíhat ten motor v době, kdy není na silnici moc provoz, protože by to mohlo omezovat nejen tebe při záběhu, ale i bezpečnost ostatních
)a nebát se trochu šlápnout na plyn ... jestli jsi něco při skládání posral, tak je jedno, jestli se to projeví po 50km nebo po 5000km