Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 21. lis 2024 23:09:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: mnenil uz nekdo pist.krouzky na cromne
PříspěvekNapsal: pát 18. kvě 2012 20:07:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
dik za odpovet

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 18. kvě 2012 21:38:16 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Jasny!Z prvniho na ctvrtej.On se me totis predbihal a mel vic najeto nez ten ctvrtej,svina jeden! :lol: Musis si udelat objimku z plecu na pist a tu objimku prez krouzky sevres sikama a natluces tam pist,pianko. Nevim jak bych popsal tu objimku. Skoro celej kruh a na obou koncich ohyb pro sevreni klestema.Kazdej mechanik ti to popise,cim starsi tim lepsi.mladi videli pist max pri sdelane hlave,nebo na foto.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 19. kvě 2012 1:14:41 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
jo, měnil

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20. kvě 2012 8:51:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
jo jo to vym ale mne se jedna dys dam nove do starych valcu jak to bude dlouho fungovat a taky sem slisel pokut by byli naky zaneseny tak je lepsi je rospohibovat a nechat tam stary cos asi je neska je vytahamven a uvidim je potreba si naznacit kde byly zamky asi ze

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20. kvě 2012 10:31:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
a salky na ojnicich ste taky mnenili a podle toho cisla co je nanich psane nebo podle ceho se daj sehnat a nevite cenu

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20. kvě 2012 14:58:11 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
nove kroužky v zaběhnutém valci se budou chvíli zabíhat a chvili to bude žrát trochu olej, lepší je udělat i honování válců, ale není to nezbytně nutné

zámky se hlídat nemusí, kroužek se ve válci stejně točí

nevím, jak si představuješ, že se zanesou kroužky a co se na nich dá rozpohybovat, je to jen kus železa, tam se nemá co zanést

šálky jsem měnil, na kliku mě vyšly asi 1500,- na ojnice asi 800,- ale vše se slevama .... u šálků na kliku si jen dej pozor a nekupuj klasické na 2,5TD, protože jestli máš motor iveco, tak ti budou malé ... kupuj na 2,8JTD a hlavně se řiď raději rozměrem, který na klice naměříš, než katalogama

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20. kvě 2012 19:19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
takze cose tyce vybrusu taknemusim to delat na 100% a salky na ojnici mam ten vrchni kterej vlastne je vic namahanej jak ten spodni tak us je sjetej na tu mnedenou barvu to je asi spatne ze ten spodni ani ne prave vymnenit je lehke ale sehnat spravny rozmner salku takze krouz jaky rikas zesi sednou jo a po kolika zhrzha kylometrech a musim dat novi olej na tech salkach je cislo tak podle toho byse mohlo ne to sehnat

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20. kvě 2012 19:40:16 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
a proč chceš ty kroužky měnit?

podle čísla na šálkách by to mělo jít, ale nejsem si jistý, jestli se mi to tehdy podle něj povedlo správně dohledat

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20. kvě 2012 19:45:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
nohele protoze mi to zere olej a us sem udelal vse a zbyvaji jen kruhy a z odvetravani od kliky mito koury jak z vyfuku tak asi dou spaliny pod pisty

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Utazeni hlavy-postup
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 22:42:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
prosimte slozil sem motor nove krouzky a salky na klice a chci se zeptat kolik zhruba km ten motor mam setrit kolik to zajizdet

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 23:26:43 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
šály se nijak nezajíždí, v ideálním případě nesmí šály přijít s ničím ani do styku přes vrstvu oleje, takže tam se nemá co zajíždět ... kroužky se zajíždí, zajedou se ale lépe s vyhonovanými válci ... pokud jsi nehonoval, tak je toho k zajíždění poněkud méně ... no jinak seskládaný motor se má zajíždět agresivnější jízdou .. žádné rozplývání se nad během na volnoběh, jednak jsou malé tlaky ve válci a kroužky se zajíždí špatně a druhak olej nemusí mít dostatečný tlak. zaběhnutí motoru udajně proběhne zpravidla během první hodiny jeho chodu, pak už není co zabíhat ... takže normálně to jet projet (ne někde kolem garáže, ale udělat si výlet několik desítek km, během kterého motor nebudeš vypínat a budeš se pohybovat v zátěžovém režimu (nemusíš mu nakládat hned plný knedlík, ale zaroven nemá cenu jet 90km/h ustálenou rychlostí s lehkou nohou, prostě je lepší zrychlovat a zpomalovat, aby motor byl v zátěži - proto je lepší zabíhat ten motor v době, kdy není na silnici moc provoz, protože by to mohlo omezovat nejen tebe při záběhu, ale i bezpečnost ostatních :) )a nebát se trochu šlápnout na plyn ... jestli jsi něco při skládání posral, tak je jedno, jestli se to projeví po 50km nebo po 5000km :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 20:45:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
dik moc hele cose tyce jako tet tak cose tyce startu tak jsou lepsi tak si myslim ze krouzky asi sedi dobre borec rikal ze po vimnene kruhu kolikrat auto nema tlaky a nenatocis ale umne v poho ujel sem 200km tocil semto max do 1800ot fakt lechtacka takze rikas ze muzu pomale tomu slapat to vim ze pri vybrusu treba byse mnelo mnenit otacky nahoru a dolu a ne to jen hladit tak ja skusim trochu pridat teda ne hnet do 4tis ale tak 2500ot asi co

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 22:57:50 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
jestli máš 200km na lehtačku, tak už ty kroužky stejně o nic víc nezajedeš ;) měl si to normálně projet, tak jak jsem ti psal

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 29. kvě 2012 18:15:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
tak furt neni pozde ne tak tet pojedu trochu vic no ja sem jen chtel vedet jak se mam ktomu chovat po ty vymnene tak jo dobry ja to skusim ja prave nevim ani jak to jede dys sem to tocil nes zaclo brat turbo

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. kvě 2012 20:14:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
prosimte jeste se zeptam rano to startuje supr tepli aneco hur a ten vykon tam zatim neni aspone takovej jak predtim je mozny ze tepli to nema takovi tlaky jak studeny a zlepsi seto aspon deto znat ze to tak nejede trochu no

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. kvě 2012 21:14:06 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
za tepla jsou kroužky víc roztažené, takže těsní víc, takže tím to nebude ... že to mín jede muže být tím horším zajetím kruhů ... otazka je, jaky jsi měl povrch válce ... pak taky to, jestli válce neměly ovalitu ... a jestli říkáš, že to za tepla startuje hůř, tak to muže být čerpadlem, ne? na to jsou tu mistři jiní, tak třeba poradí ... tak jestli se špatným nastavením čerpadla nesouvisí i ten nižší výkon

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 08. čer 2012 18:51:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
stim cerpadlem tetka taky laboruju pac mam velkou spotrebu a motor je celkem tvrdej serizeni coto borci delaj je tezka vec prej dys se to necha udelat tak us to nejede tak dobre a taky se chcu zeptat ja nes to dam nekomu na serizeni tak mam doma cerpadlo ze 74kw do roku 89 z cromi bude stejne nastavene zebych ho tam skusil jak to poslape ten vykon co mneli cromi 74a 85 to nebylo dany cerpadlem ne comyslis

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz