tak jsem se dneska urval ze školy dřív, abych se mohl zavřít dneska na dílně a dodělat auto, no co se nestalo ... balíček od Milana nepřišel, zítra už ani nedojde, takže Croma zase nezavrčí a bude to trvat dalších 14 dní
asi mě jebne
no dneska jsem odpustil ještě zbytek oleje (docela jsem čuměl, kolik ho za ten měsíc ještě steklo do vany, asi víc jak 0,5l a to jsem ho nechával i původně vykapávat přes noc ... dobře, že jsem si dal práci ještě s tím druhým vypuštěním, protože ten olej byl spíš jak z nafťáka, než z benzinu. Olejový filtr je na V6 katastrofa ... přístup jedině zespod, ale nejde vidět. Vidět na něj není ani shora tou škvírou mezi motorem a přepážkou. Něco aut už jsem udělal, ale tohle jsem teda ještě neviděl. Navíc se mu nechtělo ven, takže následovala skoro 3/4 hodinová anabáze, která skončila s filtrem propíchuntým šroubovákem.
Nahodil jsem tam filtr od Championu a olej od Agipu
Volil jsem 15W40 protože má nižší rozsah a nižší zimní index a zimy se zřejmě stejně nedožije, protože chci tímto olejem motor trochu pročistit, po tom, co z toho vyteklo, takže mi ani nevadí, že jsem nedával 10W40, ten Agip je stejně na esterovém základu, takže pohodka.
Hydraulika na spojku už nahozená, už jen odvzdušnit. Nechce se mi do toho samotnému, tak si počkám do zítřka na nějakého šlapače pedálu. Pak už se jen zase jebat s montáží držáku ABS a baterky. Manas, víš co bych potřeboval z té dovlečené Cromy? jak je pod baterkou držák na konec trubky spojky (podobně jak jsou chycené koncovky brzdových trubek ve spojení s hadičkama). Nebo ideálně pokud najdeš ten, co jsi z té V6 vymontoval, pač mi to tam teď chybí a na tom modrém TD ho bohužel taky nemám. Ještě sem si v dílně vzpomněl na jednu věc, ale ted nevím, snad si zítra vzpomenu.
No taky jsem provedl test, kudy teče do interiéru voda ... myslel jsem, že anténou, což by byl i ten lepší případ ... samozřejmě pan Murphy byl opět přítomen a anténa je suchá jako pouštní tráva, voda se do auta dostává někudy kolem čelního skla, takže mám radost.
Toť mé pocity ze dneška.