Dnes infarktový stav hned v 7 ráno
... včera večer sem hodil Cromu na dílnu, ať není přes noc komplet zamrzlá a navíc jsem prohřál olej a nechal ho přes noc vykapat ... ráno jsem se měl stavit za majitelem, že si vyzvednu objednané díly .. a přišel šok ... díly, co jsem si objednával, tak nikdo nevěděl komu patří a k čemu jsou, tak je vrátili dodavateli
takže já nachystaný na výměnu oleje, termostatu, a hydraulické spojky a neměl jsem ani filtr ani olej a na dílně vypuštěnou Cromu
no takže nadšení rychle vyprchalo, ale tak rozhodl jsem se, že rozhodím potřebné věci, mrknu co a jak a přichystám si vše na další pracovní víkend za 14 dní a auto nechám stát nepojízdné (další nepojízdná Croma, sakra
)
No největší nervy jsem zažíval se spojkou ... musím přiznat, že jsem Manase v tu chvíli proklínal do sedmého kolene
sakra chlape, jak tys to tam dokázal narvat, to skutečně nechápu
a hlavně, že se ti chtělo se s tím srát a vše předělávat, když stačilo za stokorunu koupit opravnou sadu na váleček
kolik času ti to vůbec sežralo? no jinak už se na tu hydr. spojku těším jak malý kluk
to řazení bude zas samet
ještě možná vyměním převodový olej, protože v něm budou nejspíš nastrouhané piliny z koleček trochu, tak at to mám komplet, když se s tím seru
co se týče termostatu, tak jsem to alespon rozebral a vytáhl ten současný ... doma jsem ho poměřil a zdálo se, že otvírá dobře ... kolem 85°C už na max otevření, při 82°C už se začal hýbat ... tak nevím, kde může být zrada, jestli je třeba pootevřený a stačí se to ochlazovat a nebo vážně je špatný ten budík ... nevím, uvidím, musím vymyslet, jak si nechám upravit tu horní přírubu, aby tam tyhle druhy termostatu pásnuly přesně a bylo to co nejlepší
pak ještě vyzkouším tento a případně tam vložím termostat z Octavie, který má teplotu 87°C tak jak V6 má správně mít.