Tak jsem se dokopal, abych se zas trochu pochlubil progresem
druhý týden v září jsem v pátek těsně před víkendem konečně obdržel vyúhlované a vystružené ojnice s novýma čepama, takže se konečně mohlo vše doskládat ... mým začátečnickým tempem to byly dva velmi dlouhé a uspěchané dny a dvě noci a motor byl kompletní (už mě fakt zdržovaly jen ojnice, zbytek byl nachystán na kompletaci)
takže pro začátek lenocha probudit a vytáhnout z té fialové peřiny
rozvodová kola taky probudit z odpočinku
(tenhle motor se mi zalíbil zase o něco víc ... zjistil jsem, že je tam snad vše pojištěno proti špatnému zamontování ... rozvodová ozubená kola označená zub po zubu, rozvodové řemenice s aretací přímo proti motoru, setrvák s asymetrickými šrouby, veškeré domky označeny, některé dokonce mechanicky zajištěny proti popletení - vím, že většina těch věcí je i na ostatních motorech, ale prostě mě to mile překvapilo, při mojí úzkostlivé obavě z rozebírání
)
hrnky konečně tam, kde patří ... čerpadlo jakbysmet, jen doufám, že za ten čas, který odpočívalo ve sklepě, tak nebude zalepené naftou
a šup se zkompletovanou makovicí na blok, zadeklovat obávané prsa motoru ... po té anabázi, kterou jsem s nima absolvoval jestli potečou, tak ten motor asi hodím z útesu
slícované kanály sání s kanály v hlavě a těsnění na míru ... očekávám aspon 20HP nárůst
mno a tady ho máme
zkompletovaného fešáka ... chybí ještě rozvod, pač mi na pumpě chybí nějaké o-kroužky, takže sem nemohl namontovat konzolu napínací kladky, ale to jsou všechno už jen malé drbky
jinak stojan se pěkně prohnul
věřím, že by neměl problém to ustát, ale vzhledem k tomu, že bych po nějakém delším návratu nerad motor sbíral někde z podlahy, tak jsem mu dopřál nějakou tu smrkovou oporu
tak jaké jsou dojmy?