Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 21. lis 2024 17:21:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rozdíly servořízení
PříspěvekNapsal: stř 20. črc 2011 2:01:43 
Offline

Registrován: čtv 26. kvě 2011 15:01:10
Čau lidi potřebuju radu......Mam čtyři cromy, 3 v benzínu jedna z toho turbo zbytek 2.0ie-vše MK I a pak jednu naftu 2.0 MK II a u každý jde uplně jinak točit volantem. U jednoho IEčka šlo točit malíčkem u druhýho by se z toho jeden posral. U turba mi šlo točit tak nějak normálně jak u jinejch aut s posilňovačem, ale co má kamarád turbo ie tak to by se z toho taky jeden oběsil tam to jde na vyližprdel. A u tý nafty co jezdim tak to se jenom na ten volant podívám, zamyslím se kam točit a točí se sám prostě luxus nejvíc zlehka jde. Takže bych byl rád o nějaké rady jestli jsou nějaké rozdíly v čerpadlech nebo v samotným řízení nebo olejem jestli to je nebo proč jsou u crom tak velké rozdíly v síle na točení volantem??? ještě jsem slyšel že u všech MKII šlo řízení lehčeji než u starejch modelů...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíly servořízení
PříspěvekNapsal: úte 02. srp 2011 19:44:41 
Offline

Registrován: čtv 26. kvě 2011 15:01:10
Lidi mě příjde že si tu odepisujou jenom lidi co se znaj?? Jak kdybych psal do vzuchu :( :( :? :? :x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíly servořízení
PříspěvekNapsal: úte 02. srp 2011 20:14:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
bude to stejne spodky jsou uplne stejne mozna rozdil bude k uchyceni servopumpy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíly servořízení
PříspěvekNapsal: pon 08. srp 2011 19:35:09 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Jen si myslim.Kdyz jsem dal diesel motor do karoserie benzinu a nechal jsem tam skrinku rizeni benzin,tak me rizeni zacalo narikat.Knucet.A to ve dvou pripadech.Podle me pracuje benzin oproti nafte s jinym tlakem cerpadla.Skrinky jsou stejny,od pohledu.Jen ty pracovni tlaky budou jiny.Jejich zamena nebude idealni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíly servořízení
PříspěvekNapsal: pon 08. srp 2011 20:11:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
ja to mam prehozene a nic zadne problemy s tim nejsou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíly servořízení
PříspěvekNapsal: čtv 25. srp 2011 10:36:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
jake takm mas kolesa ? velky rozdil je aj tocit s r14 a r 16

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz