Fórum FIAT Croma klub https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/ |
|
Posilovač HBV https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=1142 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mirecheck [ úte 30. dub 2013 10:36:48 ] |
Předmět příspěvku: | Posilovač HBV |
Ahojte skládam palubku do auta a předělávam pedálovou konzoli a tak mě napadlo rovnou zkouknout posilovač. Vypadá tak jak by měl ale ta velikost se mi zdá malá a tak se vás ptam, zda se do Cromy/Themy nedělaly různé velikosti podilovačů s různými silami. Dle eperu se píše cosi o 9" velikosti a značce Bendix. tak kdyby někdo něco věděl dííík. |
Autor: | mirecheck [ čtv 02. kvě 2013 7:56:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
Halooo???? Too tu nikdo z vás neměl venku posilovač nebo tu s nim aspon někdo neřešil nějakej problem?? |
Autor: | Simmy [ čtv 02. kvě 2013 8:08:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
já ne já měl brzdy docela jedovaté, tak sem se v nich nehrabal |
Autor: | mirecheck [ čtv 02. kvě 2013 9:05:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
a tak to já taky mam docela jedovky ale jak tak přehazuju mezi MKI a MKII a 164-ted sem to práskl tak bych měl rád jen to nejlepší a největší ze všeho, což se třeba u alfy nestačim divit co vše je na tom 3litru mnohem bitelnější a masivnější atd.. Třeba HBV je o 1.5mm větší, brzdový trubky maj taky větší vnitřní průměr a tak bych taky rád nějak porovnal posilovač páč zvenku vypadaj pruměry naoko stejný ale jde mi o síly co jsou schopný vyvinout... |
Autor: | Simmy [ čtv 02. kvě 2013 9:13:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
no ... ono silný posilovač nemusí znamenat lepší posilovač ... třeba ze závoďáků se posilovače odstraňujou nebo zmenšujou, aby byl lepší cit v brzdě ... a právě o tom to taky je ... nejen mít ostré brzdy, ale když dojde na lámání chleba, abys těma brzdama mohl taky nějak korigovat a ne jít po přímce ze zatáčky co se týče průměru trubek, tak jsem zase spíše skeptický, protože to je zrovna věc, která je unifikovaná a ve většině aut naprosto stejná a to hlavně z důvodu normalizovaných zakončení a konkrétně ve fiatu i kvuli unifikaci všech držáků atp ... navíc další věc ... větší průměr neznamená že je to lepší ... musíš totiž naplnit a natlakovat násobně větší objem brzdové kapaliny, což prodlužuje čas, než ti brzdy po sešlápnutí vůbec začnou brzdit |
Autor: | mirecheck [ čtv 02. kvě 2013 9:53:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
no s trubkama je mi to jasný, ale řikam co se zjistil.. s tim posilovačem nemam zas takový znalosti a zkušenosti takže se asi nechám vést okolím a co se chleba týče tak croma stejně vždy pojede jen a jen rovně páč tyhle aute nejsou nikterak zatáčivé, takže je u ní hlavní aby zabrzdila v na rovince a tudíž v přímce a pak až brždění v radiusu ale k věci takže je ve výsledku lepší menší posilovač kvuli citu jo?? jak se to potom tedy projeví na účinku brždění, pujde pedál více ztežka ale přesněnji??? |
Autor: | Simmy [ čtv 02. kvě 2013 11:27:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
spíš jestli u těch trubek nešlo o to, že byly nějak nabobtnalé korozí nebo lehce zmáčklé v řezu případně nezkreslil měření nějaký otřep co se týče toho chleba, tak nejde jen o brzdění v zatáčce, ale třeba nějaký úhybný manévr nebo tak ... na druhou stranu ... Croma není zase tak těžká, čumák u tvé benzinovky není az tak přetížený a zadní náprava je nezávisle zavěšená, takže s jízdníma vlastnostma to není tak zlé, abys musel vyletět po tečně ze zatáčky když tam ten posilovač máš menší, tak jak říkáš, máš v pedálu lepší cit ... nevím jak velký ten rozdíl bude, ale asi bych spolehl na to, co tam spočítali kluci v Itálii tím tuplem pokud tomu uplně nerozumíš a neděláš nějakou úpravu zaměrně a s jasným cílem, tak bych to nechal, jak to je |
Autor: | Jozev* [ stř 15. kvě 2013 19:14:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
Toto jsem resil s kamaradem v praci (audi a3),take si stezoval, ze ty brzdy jsou takove mekke Treba jsem si pujcil strejdovo auto (citroen, mala dodavka) a tam jsem jen myslel na brzdy a byl jsem na prednim skle. Ted mam brzdy na hovno ale u cromy jsem je mel 100% stav i na technicke me velmi pochvalil ale takhle jedovate proste nebyli. Takze by me tez zajimalo jak je to s temi posilovaci? |
Autor: | mirecheck [ stř 15. kvě 2013 22:18:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
takže moudré hlavy mluvte taky to ještě nemam dořešený i když už mam jistou kombinaci na papíru... |
Autor: | Pavel 3 [ čtv 16. kvě 2013 7:26:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
hlavně to chce co největší brzdy vepředu, kvalitní destičky a kotouče a důkladně odvzdušnit. Velikej posilovač znamená jenom menší citlivost při brzdění a i u něj záleží na jeho stavu a stavu tý hadice na podtlak viděl jsem borce co si tam dal zahradní hadici a ta se mu tím podtlakem zplacatila a posilovač neposiloval. Osobně nemám rád moc jedovatý brzdy pro mně je lepší když se na ten pedál musí trochu silou. Jinak co se týče jízdních vlastností tak na tom Croma/Thema určitě není nijak zle. Cromu jsem nikdy neřídil ale s Themou si můžu dovolit ledacos rozhodně víc než třeba v Octavii nebo zrovna nedávno jsem řídil Hondu Accord a i ta mě dost zklamala i když tam záleží i na pneumatikách. Audi A3 je vlastně převlečená Octávka takže žádnej zázrak |
Autor: | mirecheck [ čtv 16. kvě 2013 9:38:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
Na předek jsou nachystané Bremba z AR166, na zadku už jsou přední brzdiče z Cromy turbo ie, na kotouče a desky jsem ještě nekoukal, vím že tam nechci ATE ani starline ani pilenga, třeba mam dobrý zkušenosti z Boschem jak kotouče tak desky ale jen na feldě a bravu, jak budou fugovat pod takovym tlakem nma cromě nevim. a co se citu týče tak bych rád aby max brzdovej učinek byl do poloviny chodu brzd pedalu. V noze mam zatim cit takže chci raději jedovatý než pozvolnej nástup... |
Autor: | Jozev* [ čtv 16. kvě 2013 18:23:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
Presne moje rec, radsi bych jedovate. Mozna to je ale tim, ze mam treba mensi silu v nohach. Ovsem u toho strejdy jak jsem jiz psal to bylo uplne jine. Slapl jsem na brzdu (zvykly z meho auta) a vseci v aute jsme sli na predni sklo. |
Autor: | Simmy [ pon 20. kvě 2013 5:15:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
jak řešíš u těch předních třmenů z turba ruční brzdu? jinak ATE je jeden z nejlepších výrobců brzd. komponentů a dodává do prvovýroby snad nejvíc ze všech, vím, že to nemusí nutně znamenat, že je taky nejlepší, ale rozhodně bych ho nedával na úroveň Starline |
Autor: | Jozev* [ pon 20. kvě 2013 17:54:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
Me by spise zajimalo proc davas zrovna z turbove verze? Protoze je mas zrovna doma a nebo jiny duvod? Co vim ja tak vsechny meli stejne kotouce, jen thema 3.0 mela ve predu vetsi. |
Autor: | Simmy [ pon 20. kvě 2013 20:59:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
a Croma Turbo a Croma V6 měla ty stejné jako Thema 3.0 |
Autor: | Jozev* [ úte 21. kvě 2013 18:59:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
Aha ja jen, ze thema turbo mela klasicke. |
Autor: | Pavel 3 [ úte 21. kvě 2013 19:10:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Posilovač HBV |
thema turbo měla taky větší kotouče |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |