Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 21. lis 2024 17:20:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 14. kvě 2010 19:48:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 14. kvě 2010 19:31:58
Zdravím, potřeboval bych radu ohledně následujícího problému,pokud tedy někdo máte nějakou zkušenost nebo tušíte co by to mohlo být.
Mám Cromu 2.0 16V,r.v. 94. Minulý týden jsem jsem měnil nějakou naprasklou hadici od chlazení(tekla kapalina) a u té přiležitosti ještě jednu,která vedla k tomu (nevím co to je) na přilloženém obrázku. Od té doby svítí resp. přerušovaně svítí kontrolka vstřikování. Po nastartování nesvítí vůbec, po cca deseti munutách začne,ale zhasíná po sundání nohy z plynu nebo naopak při razantním sešlápnutí. Při delší jízdě už pak svítí pořád. Když se nechá auto stát na volnoběh,občas pak zhasne. problikávala již dříve,(cca 1x týdně)ale vždy stačilo jen prošlápnout dvakrát plyn a byl pokoj.Pokud se to neudělalo,motor na volnoběh chcípl. ted již nechcípá,ale zase to svítí pořád,tak nevím...???? :( při výměně hadic se manipulovalo s tou tlustou velkou hadicí sání co jde ke klapce a tím zařízením,co nevím k čemu je,viz obrázek... návštěvu fiatu nechávám jako poslední možnost,neb jen nějaká doagnostika bude nejmín za litr a výsledek značně nejistý...díky za jakoukoli radu jirka
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 15. kvě 2010 19:09:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
Cus.Hele ja osobne bych to vydel nato,ze si si sahnul na nake draty pri vymnene tech hadic.Pises hadice chlazeni z foto jsem to nepoznal kazdopadne na vliv uniku kapaliny chladici by to nemelo mit vliv leda ze by se tam nekde po vymnene udelala vzduchova bublina a nake cidlo by hlasilo nesmysli a vlivem toho by to mohlo signalizovat tohle.Skus nekoho at si sedne do auta a pri nastartovanym motoru skus posmatrat vsude kolem tech hadic a uvidis.Jinak tohle muze mit spoustu pricin pocinaje ucpanym palivovim filtrem,z oxidovanym nakym konektorem u jednotky u motoru hele toho je tolik ze bych to sem ani nenapsal budes muset skouset a skouset a jestlui nanic neprides tak ti nic jineho nezbyde a budes to muset nekde napichnout na pc.Treba bude jen stacit vymazat pamet zaved kazdopadne na tuhle diagnostiku ma kazdej servis masinu tak pocitej peto u nakeho normalniho automechanika.Preji hodne stesti.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz