Fórum FIAT Croma klub https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/ |
|
fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=265 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | deadman14-0 [ pát 08. led 2010 14:24:25 ] |
Předmět příspěvku: | fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
ako funguje predstrek na crome? na vstrekovacom cerpadle su dve cievky jedna odpaja palivo ta navrchu a druha je dole zboku to by mal byt predstrek alebo pridanie paliva ked je auto studene ... problem je v tom ze mne ide stale prud aj na tu spodnu cievku na ten predstrek aj ked sa auto zohreje chcem sa spitat ako je to ovladane????? podla teploty motoru?? :auto ma velku spotrebu |
Autor: | tomi6677 [ pát 08. led 2010 16:52:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d predstrek |
predstrek a pridanie paliva si dve odlisne veci |
Autor: | deadman14-0 [ pát 08. led 2010 17:58:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d predstrek |
no pridanie paliva som myslel ja mam tucievku na pridanie paliva stale tam je prud je to stale otvorene zere mi to vela nafty neviem co to zapina a vypina tu cievku pls poradte mi niekto |
Autor: | tomi6677 [ pát 08. led 2010 18:01:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d predstrek |
mozno neaky elektro ventil ktory je cv cerpadle je zly vyber cerpadlo von a daj ho na stolicu |
Autor: | deadman14-0 [ sob 09. led 2010 11:30:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
ventil v cerpadle neni zly len ide nan stale prud nieco tam ten prud musi zapinat a ovladat to a to nieco je asi pokazene len neviem ako to tam funguje |
Autor: | tomi6677 [ sob 09. led 2010 12:15:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
že by riadiaca jednotka vstrekov? |
Autor: | deadman14-0 [ sob 09. led 2010 15:26:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
je to 1,9TDI rv 91 to nema riadiacu jednotku ani elektronicky riadne cerpadlo tym padom hento by malo byt tak ovladane niako ako zhavenie ze to po nastartovani zachvilku vypne |
Autor: | raara [ pon 11. led 2010 13:13:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
deadman14-0 píše: je to 1,9TDI rv 91 to nema riadiacu jednotku ani elektronicky riadne cerpadlo tym padom hento by malo byt tak ovladane niako ako zhavenie ze to po nastartovani zachvilku vypne Ta cíveška dole neni přidání paliva,je to tak,že pokud je motor studený,tak je jen větší pčedvstřik.Do té cívečky jde stále proud,hned jak zapneš klíček,jak se prohřeje,za pár minut,tak se v čerpadle posune předsuvník a zmenší se předvstřik. |
Autor: | deadman14-0 [ stř 13. led 2010 13:54:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
raara píše: deadman14-0 píše: je to 1,9TDI rv 91 to nema riadiacu jednotku ani elektronicky riadne cerpadlo tym padom hento by malo byt tak ovladane niako ako zhavenie ze to po nastartovani zachvilku vypne Ta cíveška dole neni přidání paliva,je to tak,že pokud je motor studený,tak je jen větší pčedvstřik.Do té cívečky jde stále proud,hned jak zapneš klíček,jak se prohřeje,za pár minut,tak se v čerpadle posune předsuvník a zmenší se předvstřik. takze ak tomu dobre chapem do tej cievky by mal ist stale prud ci je motor teply ci studeny? |
Autor: | majkl.fiat [ stř 13. led 2010 22:13:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
Ano, jak píše Raara, do té cívečka jde stále proud, nemá to nic společného s přidáváním nafty, jde tam akorát tlaková trubka od dopravního čerpadla, do které tlačí naftu a ta je v té válcové cívce zastavena elektro ventilem. Proti tlaku té nafty působí uvnitř čerpadla pružina, která drží předvstřik na vyšší hodnotě (studený start). Jakmile nastartuješ, procházejícím proudem se ten elektroventil zahřívá a začíná se otvírat, tím pádem se dostává tlak nafty z té trubičky a působí proti tlaku té pružiny, kterou přetlačí a tím ubere předvstřik na provozní hodnotu. Poznáš to tak že po startu motoru když auto posloucháš tak tak po 3 - 5 minutách změní zvuk, jakokdyby ztichne. To se otevře ten ventil a ubere předvstřik. To že máš větší spotřebu může být způsobeno jen tím, že je prostě zima. Nevím o kolik ti ta spotřeba stoupla, ale o 0,5 - 1 litr klidně v zimě vyleze. Další věc jestli někdo nevrtal do čerpadla, jestli je průchozí zpátečka do nádrže atd atd. Každopádně ani jedna ta cívka, ani samotný předvstřik na spotřebu vliv nemá. |
Autor: | deadman14-0 [ čtv 14. led 2010 10:05:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
diky diky za rady konecne mam v tom jasno |
Autor: | ropakhanz [ čtv 18. bře 2010 20:30:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiat croma 2,0 TD.i.d cievka na pridanie paliva |
deadman14-0 píše: diky diky za rady konecne mam v tom jasno Tato motoryzace je k HOVNU!Mozna dobra spotreba pri normalni jizde ale tim to skoncilo!Spodek mrtvej jak svine.V otackach to docela jaks taks jede ale je to priserny proti 2,5td to pude pryč!Jezis to je snek myslel jsem ze to pude odskrtit jako zlepsiloseto odost ale do 2,5td to ma daleko i na turbu sem pridal kontrolka svitila v kuse a hovno proste chcipak na tuhle vahu auta je to slimak! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |