Takže dneska už jsem to nevydržel a otevřel kapotu.
Zjistil jsem, že kontakty na baterce jsou v cajku. Pak jsem se podíval na to sevro a zkusil tam bokem šáhnout.
Jde to.
Na servu jsou tři konektory. Zleva je asi 6pinový (asi ovládací), pak je velký silový, kde je červené + a černé - a pak jeden prťavý, do kterého vede jen jeden drátečet (netuším k čemu).
Všechny jsem je rukou odpojil, abych mohl více vytáhnout ten silový. A jak jsem odpojoval, zjistil jsem, že ten prostřední silový nebyl úplně zasunutý do konce a pořádně nejde docvaknout.
Kontakty na silovém jsem jemně očistil tenkým jehlovým pilníčkem, prostříkal kontaktolem a pak připojil zpět. Jenže jak tam nedrží, tak jsem ho pro jistotu přidrátoval malým vázacím drátkem k držáčku serva. V jednotce serva byla jedna chyba, a to "žádné napětí z baterie" - diagnostika.
Pohled na onen konektor zhora (ležím na motoru na pravé straně blatníku)
Třeba to někomu pomůže, než odpálí servo.