Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 21. lis 2024 9:47:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: auto nemá žiaden výkon
PříspěvekNapsal: ned 16. dub 2017 19:33:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 12. úno 2013 18:50:06
Bydliště: Třebíč
Zzzipp píše:
nenacpal ti někdo bramboru do výfuku? Se mi nezdá, že by zanesený DPF udělal to, že nenastartuješ.

Tak jsem rozhodil cely výfuk a problém je v DPFku (121% zanesení podle diagnostiky) ale podle diagnostiky by se to mělo dat ještě s regenerovat.
Namontovál jsem DPFko zpět. Dokud je DPFko "studeny" tak motor jde vytočit do omezovače (i auto jede da se řici v normalu) jenže jak se filtr zahřeje tak motor nepřekročí 2000 ot. a auto nemá sílu, když se motor vypnu a nechá se výfuk cca 5 minut zchladnou tak motor jde do plného výkonu do doby než se zase výfuk zahřeje. Občas se při razantním přidání vyletí na konci výfuku černý obláček sazí. Nakonec se přes diagnostiku zjistilo že filtr nedosahuje požazovane teploty (má mít cca 600°C ale skutečná teplota je někde okolo 380°C řekla to diagnostika, v katu těch 600°C bylo ale před DPFkem to začlo syčet) podle všeho to nedosahuje "té správné teploty"

Tak až to přetěsním tak se uvidi

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD Emotion 147kw
viewtopic.php?f=10&t=1089
http://www.youtube.com/user/Lars1FK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: auto nemá žiaden výkon
PříspěvekNapsal: stř 12. črc 2017 17:03:29 
Offline

Registrován: čtv 04. kvě 2017 16:06:16
Bydliště: Jičín
Ač nerad, musím i já přidat příspěvěk k tomuto tématu. I když je to taková slohová práce, zkusím to popsat nějak od začátku, budu rád za každou radu, postřeh, názor.
V dubnu jsem koupil Cromu 2,4 JTD automat, bylo to za „výhodnější“ cenu, ale auto mělo nějaké nedostatky a chyby. Při koupi nám diagnostika hlásila 2 chyby – 1. - P0168 Teplota paliva motoru příliš vysoká, ukazovalo to 136,9°C a za 2. - P010F nesoulad vzduchu/měření množství vzduchu – k tomu se dostanu později. Čidlo teploty nafty dával předchozí majitel nové, ale nepomohlo to. Nakonec jsme zjistili, že je problém v ŘJ – asi vyteklý odpor. Vyměněna ŘJ (pro jistotu nahrán origo software), spínací skříňka, bodycomputer, el. zámek volantu a tím byl tento problém vyřešen.
Další problém je, a ten přetrvává, že auto nemá výkon a nadměrně kouří (černý dým, když jde auto do „tahu“). A má horší starty. Za studena a za tepla to chytne celkem v pohodě, ale takové to „vlahé“ je problém, buď dlouho točí, nebo naskočí třeba až na popáté. Zjistili jsme, že DPF a katalyzátor jsou vymlácené a na autě jsou jen prázdné obaly. V původní ŘJ byly tyto komponenty softwarově upraveny (odstraněny). Nechal jsem namontovat katalyzátor, lambda sondu, DPF filtr s čidlem, dle diagnostiky jsou funkční. Auto mi stále vyhazuje chybu P010F nesoulad vzduchu/měření množství vzduchu. Chyba nerozsvítí kontrolku na přístrojovce, to ta chyba s teplotou paliva ano. Chyba se objevuje v momentě, kdy auto nejde do výkonu, spíš když dojíždím bez plynu, případně když přibrzdím. Ale dělá to spíše při vyšších rychlostech, pokud se mu tedy povede vyšší rychlost vyvynout, ne při jízdě ve městě. Když se auto ohřeje na provozní teplotu, tak rozjezd je utrpení, přirovnal bych to k rozjezdu na 3. převodový stupeň. Výkon mi přijde jako stará Škoda 100 před GO motoru. Když už nějakým způsobem (většinou na manuál) dostanu motor do otáček, turbo zabírá až na hranici cca 2800 ot. Když byla cesta výfuku "volná", nebyl tam kat a DPF, tak turbo zabíralo při cca 2200 ot. V případě, že je chyba aktivní, turbo nezabírá vůbec. Doposud provedená opatření – žhavící svíčky, nový katalyzátor, lambda sonda, DPF, vzduchový filtr, váha vzduchu Bosch. Kontrola hadic sání, EGR ventil – vyčištěn a funkční. Dále jsem nechal zkontrolovat rozvody a vyměnit řemen. Dle mechanika to bylo posunuté o 3 zuby dle přípravků, ale ani potom se problém nevyřešil. Ba naopak, možná to hulí ještě víc. Ještě zkoušíme, zda se nám povede změřit tlaky ve válcích.
Už jsem tak nějak v koncích, už mě nenapadá, co by s tím mohlo být. Uvítám každý nápad nebo radu.
Díky, pokud jste to přečetli až do konce. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: auto nemá žiaden výkon
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 17:40:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 12. úno 2013 18:50:06
Bydliště: Třebíč
Danda píše:
Ač nerad, musím i já přidat příspěvěk k tomuto tématu. I když je to taková slohová práce, zkusím to popsat nějak od začátku, budu rád za každou radu, postřeh, názor.
V dubnu jsem koupil Cromu 2,4 JTD automat, bylo to za „výhodnější“ cenu, ale auto mělo nějaké nedostatky a chyby. Při koupi nám diagnostika hlásila 2 chyby – 1. - P0168 Teplota paliva motoru příliš vysoká, ukazovalo to 136,9°C a za 2. - P010F nesoulad vzduchu/měření množství vzduchu – k tomu se dostanu později. Čidlo teploty nafty dával předchozí majitel nové, ale nepomohlo to. Nakonec jsme zjistili, že je problém v ŘJ – asi vyteklý odpor. Vyměněna ŘJ (pro jistotu nahrán origo software), spínací skříňka, bodycomputer, el. zámek volantu a tím byl tento problém vyřešen.
Další problém je, a ten přetrvává, že auto nemá výkon a nadměrně kouří (černý dým, když jde auto do „tahu“). A má horší starty. Za studena a za tepla to chytne celkem v pohodě, ale takové to „vlahé“ je problém, buď dlouho točí, nebo naskočí třeba až na popáté. Zjistili jsme, že DPF a katalyzátor jsou vymlácené a na autě jsou jen prázdné obaly. V původní ŘJ byly tyto komponenty softwarově upraveny (odstraněny). Nechal jsem namontovat katalyzátor, lambda sondu, DPF filtr s čidlem, dle diagnostiky jsou funkční. Auto mi stále vyhazuje chybu P010F nesoulad vzduchu/měření množství vzduchu. Chyba nerozsvítí kontrolku na přístrojovce, to ta chyba s teplotou paliva ano. Chyba se objevuje v momentě, kdy auto nejde do výkonu, spíš když dojíždím bez plynu, případně když přibrzdím. Ale dělá to spíše při vyšších rychlostech, pokud se mu tedy povede vyšší rychlost vyvynout, ne při jízdě ve městě. Když se auto ohřeje na provozní teplotu, tak rozjezd je utrpení, přirovnal bych to k rozjezdu na 3. převodový stupeň. Výkon mi přijde jako stará Škoda 100 před GO motoru. Když už nějakým způsobem (většinou na manuál) dostanu motor do otáček, turbo zabírá až na hranici cca 2800 ot. Když byla cesta výfuku "volná", nebyl tam kat a DPF, tak turbo zabíralo při cca 2200 ot. V případě, že je chyba aktivní, turbo nezabírá vůbec. Doposud provedená opatření – žhavící svíčky, nový katalyzátor, lambda sonda, DPF, vzduchový filtr, váha vzduchu Bosch. Kontrola hadic sání, EGR ventil – vyčištěn a funkční. Dále jsem nechal zkontrolovat rozvody a vyměnit řemen. Dle mechanika to bylo posunuté o 3 zuby dle přípravků, ale ani potom se problém nevyřešil. Ba naopak, možná to hulí ještě víc. Ještě zkoušíme, zda se nám povede změřit tlaky ve válcích.
Už jsem tak nějak v koncích, už mě nenapadá, co by s tím mohlo být. Uvítám každý nápad nebo radu.
Díky, pokud jste to přečetli až do konce. ;)


Tak jsem ten tvůj "roman" :lol: přečist cely a tak to nevím co bych ti na to poradil mne auto sice dělalo něco podobnyho ale bylo to něco jineho - DPFko bylo zanesene (dal jsem nové a je klid)

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD Emotion 147kw
viewtopic.php?f=10&t=1089
http://www.youtube.com/user/Lars1FK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: auto nemá žiaden výkon
PříspěvekNapsal: ned 16. črc 2017 6:43:21 
Offline

Registrován: čtv 04. kvě 2017 16:06:16
Bydliště: Jičín
Tak jsou změřené tlaky ve válcích a je to špatné - 18/16/20/15/16. Tak teď řeším co dál. Ideálně nový motor, ale je jich jak šafránu a za pořádnou raketu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: auto nemá žiaden výkon
PříspěvekNapsal: čtv 12. srp 2021 8:50:44 
Offline

Registrován: čtv 12. srp 2021 8:28:43
Zdravím.
Vím, že má odpověď přichází pozdě, ale za 50% všech problému může vadný, vyhřátý můstek alternátoru!
Také jsem dlouho a draze řešil FAKE závady, jako nízké tlaky v pal. soustavě po zahřátí motoru!!! (však on to můstek altíku) apod....

Stačí NOVÝ alternátor, nabitou baterii a světe div se!!! Všechny problémy hned zmizely!!!!!! Řešil jsem to po roce s elektrikářem, můj poznatek (že alternátor šlusuje asi střídavé napětí řídící jednotce, čidlům a pod.) vyvracel, že to není možné!!! Že to baterka vykreje!! A že můstek buď jde nebo nejde!! Hovno!!!
A hele za 130 tisíc Km opět!!! To samé!!!! Vypečenej altík, výměna, dobít baterku a opět klid!!! Ted najeto skoro 400tis.km. a furt super!!!

Aloha vy Fieťáci!!! :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz