jáááj ... vždyt máte jasně vypsán seznam chyb a co přesně znamenají, je to i přeloženo do češtiny ... musíte to brát jako součást toho návodu, jinak se k ničemu nedoberete
Chyba 7C znamená, že je asi nějaká zrada na klapce, která uzavírá cirkulaci uvnitř kabiny. To je to tlačítko s obrázkem auta a uvnitř šipka a nemá to nic společného s klapkou, která určuje směr foukání.
Jinak abych opravil, tlačítko AUTO nefunguje tak jak říká tomi. Tlačítkem auto se zapíná automatická klimatizace, u které si volíte pouze stupně a ona se o všechno stará sama. Jednotka vyhodnotí venkovní teplotu, vnitřní teplotu a podle jejich porovnání vyhodnotí jak silným proudem a do které oblasti pustit jak studený vzduch. V praxi to funguje tak, že pokud je venku 30°C a v kabině máte podobné vedro, tak klima pustí maximální stupen foukání směrem VENT. Když se tepota v kabině začíná přibližovat nebo dosáhne navolené teploty, rychlost foukání se stáhne, případně se i přepně směr foukání a teplota se pouze udržuje. Naopak v zimě, kdy je venku např -15°C a v kabině podobně, tak klima začne maximální rychlostí foukat teplý vzduch na nohy, a pak dochází ke stejnému efektu jako v létě.
Kolik máš média v klimatizaci zjistíš jedině v servise kde klimy doplnují. Filtr můžeš sám ohodnotit pohledem, když jej vytáhneš. Ale moc bych ho nehodnotil podle čistoty, protože špínu škodlivou pro dychatelnost vzduchu stejně okem neuvidíš, takže pokud chceš mít klimatizaci tak jak má být, určitě koupit filtr nový