Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 21. lis 2024 12:50:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 22:19:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
The Croma Convertible car was unknown to me, at least until two years ago.
Then, I learn that Fiat had studied car convertible for use as taxis on the island of Capri.
In the island of Capri, taxis must be convertible, and this is a rule in place for many years.
The Fiat Style Center has designed this special car, and only now have had confirmation that two copies were made.
The realization of these cars was treated by a specialist company in Salerno, while the tests were done at Fiat in Turin.
After 400,000 km up and down the island,a Croma was sold to me.
The other Croma, is still on the island (it was believed destroyed), but is no longer in service.
This is a photo of the car , arrived in Turin, before the beginning of an hard restoration.....

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 22:35:56 
Offline

Registrován: sob 26. pro 2009 8:01:50
Bydliště: Ložín, okr. Michalovce, SVK
skoda ze neviem po anglicky tak aspon po slovensky vyzera to zvlastne aspon podla mna mozno viac foto by pomohlo ale aj tak neviem croma mi pride a stale som ju bral ako limuzinu a nie ako ani neviem ako to mam spravne napisat sportove ale. ake :? :?: no ako som uz napisal pre mna je to limuzina


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 22:37:54 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
amazing, I expected, when you begin to present a cabriolet ... congratulations for this unique piece

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 22:42:39 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
Ernesto říká, že i pro něj byla existence Cromy cabrio neznámá, až do doby před dvěma léty, kdy se k němu tato informace dostala a potvrdilo se mu, že byly vyrobeny dva kusy. Jednalo se o specialni výrobu pro taxi službu na ostrově Capri, kde byly vyžadovány taxi vozy s touto konstrukcí. Vozidlo navrhla firma Fiat Style Center, vyrobeno bylo firmou v Salernu a testováno bylo ve Fiatu v Turíně. Jako taxi najezdila Croma 400tkm na ostrově Capri a dostala se pak do Ernestových rukou. Druhá Croma je udajně poničená a není už v provozu. Toto je fotka po převozu k Ernestovi, ještě před tím, než započala renovace.

moje poznámka: já už vím, že renovace je v pokročilém stádiu a auto je téměř hotovo, takže fotky budou přibývat, máme se na co těšit ;)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 22:46:30 
Offline

Registrován: sob 26. pro 2009 8:01:50
Bydliště: Ložín, okr. Michalovce, SVK
Simmy píše:
Ernesto říká, že i pro něj byla existence Cromy cabrio neznámá, až do doby před dvěma léty, kdy se k němu tato informace dostala a potvrdilo se mu, že byly vyrobeny dva kusy. Jednalo se o specialni výrobu pro taxi službu na ostrově Capri, kde byly vyžadovány taxi vozy s touto konstrukcí. Vozidlo navrhla firma Fiat Style Center, vyrobeno bylo firmou v Salernu a testováno bylo ve Fiatu v Turíně. Jako taxi najezdila Croma 400tkm na ostrově Capri a dostala se pak do Ernestových rukou. Druhá Croma je udajně poničená a není už v provozu. Toto je fotka po převozu k Ernestovi, ještě před tím, než započala renovace.

moje poznámka: já už vím, že renovace je v pokročilém stádiu a auto je téměř hotovo, takže fotky budou přibývat, máme se na co těšit ;)

simmy diky ale ja som to myslel tak ze mu neodpisem v anglickom jazyku nakolko ho neovladam ale preto chvalabohu ovladam na nete prekladac :lol: ale aj tak diky za preklad. ale aj tak neviem nejako mam s teho zmiesane pocity :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 22:49:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
no to jsem přeložil tak nějak obecně :) minule Manas byl smutný, že angličtinou nevládne a teď tu začal zase chodit, tak ať i on se dozví něco ze světa :) tím nenarážím jen na něj, může tu být plno lidí, kteří si raději počtou můj chatrný český překlad

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 22:54:23 
Offline

Registrován: sob 26. pro 2009 8:01:50
Bydliště: Ložín, okr. Michalovce, SVK
myslim ze si to prelozil velmi dobre lepsie ako prekladace na nete ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 7:00:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
I am very sorry, but I can not speak czech language.
I write in English (and not very well ....), because it is the only way to talk with you.
If a problem is for you to understand me, I write no more.
What is your response Simmy?

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 9:52:03 
Offline

Registrován: sob 26. pro 2009 8:01:50
Bydliště: Ložín, okr. Michalovce, SVK
pre mna to nie je ziaden problem ja si to vsetko prekladam na internete takze ja som len rad ze tu prispievas. a dufam ze dalej budes. ;) uz len s toho dovodu ze tie tvoje auta vyzeraju neskutocne dobre ako keby teraz len vysli z fabriky. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 11:41:10 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
In this case, you have a bad translation from czech :D ;) because everything is fine and this time no one evil for English
I wanted to be friendly to users who do not know English, and your post I quickly translated into Czech.
so do not think anything bad:) everyone is looking forward to the sequel (I, too, because in Italian, I also understand all the information)

LTFC says he has no problem that he used the google translator. He is glad that you're writing, and hopes that you will continue. He says that your car look amazing, as if just pulled out from the factory

LTFC: Ernesto taky určitě používá Google Translator. Pokud mu teda chceš nechat vzkaz, tak si myslím, že to není problém, ale piš jednodušší věty, které translator zvládne přeložit bez zkomolenin. A možná je lepší psát v češtině, protože nevím, jak google zvládá slovenštinu. Samozřejmě ti teď neříkám, jak máš psát :) to je jen taková rada, kdybys chtěl Ernestovi zvýšit přehlednost v našich příspěvcích :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 12:19:59 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Ja teda umim anglicky chabe.Psal neco ve smyslu ze kdyz mu nerozumime tak nebude psat?Snad jsem to spatne pochopil,pro me je cest ze muzu sledovat zajimavosti jeho sbirky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 12:59:15 
Offline

Registrován: sob 26. pro 2009 8:01:50
Bydliště: Ložín, okr. Michalovce, SVK
LTFC: Ernesto taky určitě používá Google Translator. Pokud mu teda chceš nechat vzkaz, tak si myslím, že to není problém, ale piš jednodušší věty, které translator zvládne přeložit bez zkomolenin. A možná je lepší psát v češtině, protože nevím, jak google zvládá slovenštinu. Samozřejmě ti teď neříkám, jak máš psát :) to je jen taková rada, kdybys chtěl Ernestovi zvýšit přehlednost v našich příspěvcích :)[/quote]
dakujeeem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ale budem radsej pisat po slovensky pre mna je to lepsie ale dakujem este raz za vysvetlenie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 15:20:23 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Cesky:
Pokud jde o me tak ja nechavam vse prekladat googlem, snad to jde anglicky precist dobre?

Ja jsem rad ze tu mame takoveho clena, ktery ma bohate zkusenosti, a pekne auta.

Co se tyce cromy cabrio, moc se mi to nelibi :(
Zadek je celkem pekny, ale zadni okno ne!!! Napojeni na strechu :(

English:
As for me so I let Google to translate everything, perhaps it is well read in English?

I am glad that we have such member, who has wide experience, and nice cars.

Regarding croma convertibles, much I do not like it: (
Ass is quite nice, but not the rear window! Connected to the roof: (


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 22:03:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
This car was discovered by the magazine "Quattroruote ", in 1992, during the test on the road, near the Fiat Mirafiori (Turin).
He assumed the construction of 50 Croma Convertible for taxi drivers of Capri, but then, because of the narrow streets of this island, the Croma proved to be unsuitable for this type of use.
Here is a piece of Quattroruote report (July 1992)
Obrázek
Obrázek

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 22:09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
This Croma 2.0 i.e. is a rare (for Italy) "Basic" version.
The car has no air conditioning,no electric rear windows, does not have the ceck panel and mirrors are manual.
The car has no tachometer, but in its place, a big analogic clock ...
Here is a photo of how you open the front door, and as you open the back door.
The rear plate " NA" , the meaning is Napoli !
Yes, This because Capri Island stay on Napoli county. ( 20 minutes by ferry boat...)

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 22:11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
Doors modified....

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: sob 28. led 2012 18:38:14 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
in the illustration are new mirrors, and the picture you can see an old mirror, how come? is it original?
mechanism is interesting, but the trunk does not put too much luggage, is it?

two thumbs up ;)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: ned 29. led 2012 14:27:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
In Italy, the manual mirrors ( for Chroma 2 nd series), are very rare, because Croma i.e. basic version
is a model very rare .
The Croma Convertible has been used a lot (400.000km on an island where the maximum speed is 40/45 km / h. ..), and has been repaired many times.
In Southern Italy, the originality of the car is not important, the important thing is to find a suitable replacement .....
So, once broken the original mirrors , no problem to mount mirrors of Croma MK1 .....

Another major problem in South Italy are the car repairers.
Many of these "professionals" seem to farriers...
There is lack of professionalism, and many repairs have been done badly.
But for them, a job done wrong is not important, it is important that, in one way or another, the car can be used on the road .....

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: ned 29. led 2012 14:33:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
This car has arrived one year ago in Turin, in poor condition.
400,000 km up and down of an island with winding, narrow streets, is a devastating thing ...
And, " thanks to car repairers of South Italy", many parts aren't original.
My thought was to immediately dismantle everything and change almost everything ...
Actually I could not do otherwise, and the first thing you removed all the engine and transmission, which was in terrible condition, but incredibly, still worked!
Obrázek

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CROMA CABRIO
PříspěvekNapsal: ned 29. led 2012 14:34:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
This are the engine conditions......

Obrázek

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz