Fiat Croma 2.0 ieKdyž sem se tehdá v 19ti rozhodoval jaké bude mé první ( druhé, první byla škoda 105 ) auto vůbec sem netušil kde nakonec skončím. Byl jsem strašně nerozhodný... Opel Astra? BMW E30? Audi 80? Jednou v noci jsem prouzdal v inzercích a v tom jsem JI zahlídl ... Fiat Croma? Co to je? O tom sem nikdy neslyšel. Auto, které mi na první pohled učarovalo. A ta výbava ... hned sem měl jasno. Žádný němec, ale ital. Netrvalo dlouho a našel sem jeden moc pěkný kousek. Krásná modrá metalíza, rv. 93, dvoulitr atmo 85kw. A opět ta výbava! 4xel. okna, el. zrcátka + sklopná atd atd. Pro tak mladého kluka naprostá fantazie. Ve skutečnosti mnohem krásnější než na fotkách. Slovo dalo slovo a vezl sem ji domu. I přes rady kamarádů a všech okolo, že fiata nebrat jsem si nedal říct a nelitoval jsem. Byl jsem s autem nadmíru spokojen, jen jsem dokoupil krásné 17" Alutec ( pneu 215/40 ) , ale to byla velká chyba. Auto jsem vlastnil cca. půl roku, po koupi kol neutekl ani týden a přes noc mi zmizelo celé auto
. Už jsou to 2 roky a naděje že se ještě někde objeví jsou dávno v prachu. Příkládám pár foto:
Fiat Croma 2.0 Tieod krádeže první Cromy neutekly ani dva týdny a už jsem věděl jaké bude mé další auto
, ale kterou motorizaci? Dvoulitra už ne, nafta mi moc nevoněla ( pozn. po svezení v Simmovo 2.5td jsem změnil názor ) , takže se tam nabízela možnost 2.5 v6 nebo 2.0Tie. Po chvilce hledání jsem zjistil, že tyto kousky se neválejí v každém bazaru. I přesto mě to neodradilo a po pár dnech jsem narazil na jednu Cromu v turbu. Neváhal jsem a ihned za ní vyrazil. Šedá metalíza, rv. 91, interier v bílé kuži, celkově na pohled pěkná. Cena byla dosti nízká, ale majitel mě ujištoval že motor je po GO. Ač měla slušných 150kobylek, po prvním svezení mi doslova vyrazila dech. Přišlo mi že těch koní je tam mnohem víc než udávají papírové hodnoty. Ten zátah turba byl skutečně silný ... S autem jsem si užíval téměř pul roku zábavy, pak přišly první problémy. Tím nastaly nekonečně investice ... pořád něco, ale auto jsem nechtěl za žádnou cenu ztratit, tak jsem sypal a sypal. Přes výfuk, tlumiče, brzdy až turbo. Nakonec motor začal klepat na klice ... Na to už sem neměl sílu a hlavně peníze. Ač nerad, auto šlo na náhradní díly. Jsou to skoro 2 roky, ale Cromu mám pořád v srdci, bylo to báječné auto. Třeba se k němu ještě někdy vratím...
The EndPár fotek: