pned píše:
Ahoj, zkousel jsem to s otevrenou nadrzi - skubani o neco malo lepsi, ale do cca 3000 otacek to skube porad, ve vyssich se to zda byt OK i kdyz mam pocit, ze motor nejede na plny vykon. Problem se startovanim, kdyz je v nadrzi mene paliva porad trva. Jako kdyby cerpadlo po sepnuti klicku netahlo benzin...
Jeste by to mohlo byt sitkem pred cerpadlem u vetsiny aut sem ho tam vydel mitsubishi ma dokonce filtr primo u cerpadla v nadrzi..Ja to nemel nikdy rozdelany ale s nejvetsi pravdepodobnosti tam bude vyndej z nadrze cerpadlo a koukni nato!
Tak dnes jsem to sel schvalne rozdelat a zajimalo me co tam je.Je to temer totozny z Pajerem čerpadlo je v obalu ktery tvori filtr a primo pod cerpadlem je mikrositko to vse nerozebiratelne!!!!Jedine ten plastovej bazmek sehnat novej o cemz docela pochybuji ze se tohle da jeste sehnat.Rekl bych ze tohle bude celi problem.