Tak abych uvedl projekt na pravou miru. Roubuju turbo cromu do VAZu 2107. Koupil jsem radoby kompletni motor asi za 6000,- Kdyz jsem poprve otevrel knihu croma jak na to, spadla mi celist pri pohledu na schema elektroniky vstriku a zapalovani, kdy jsem zjistil ze nemam ani jednu RJ a cidel sotva pulku. Uz nejakou dobu rezu do ruznych dilu cromy a znova je svaruju ci sroubuju, aby pak konecne ona pohona jednotka padla do ziga bez velkeho rezani do kastle. Ikdyz jsou upravy, kterym se nevyhnu, to ted nebudu rozvadet...
Motor 2.0ieT skladam jako puzzle, asi 50% dilu mi na zacatku chybelo, ted uz to diky lidem na lancia foru davam do kupy, ale potrebuji s nekym projednat jak to vsechno zapojit a co se s cim da zamenit, protoze kazdy dil je z jineho vozu pocinaje alfou pres lancii k fiatu. Je to skoro jedna automobilka, takze se to snad nebude hadat.
Nezbytne upravy potkalo sani, skrtici klapka, vcetne celeho mechanizmu predelana na opacnou stranu, puvodni vyfukove svody sli do kopriv, misto nich na miru mnou vyrobene a svarene radoby "ladene" svody. A dalsi upravy, tam ubrousit, tamhle urezat a navarit jinak...
Jak psal Jozev idelani by byla servisacka prirucka
Neco malo obrazku pro predstavu:
Trnava 09, konecne jsem se dockal oceneni za ty roky pod karou. Co me nejvic tesi, ze jsem ho dostal z rukou opravdoveho mastera.
Aneb Fuse z Olomouce Coddington z Trnavy.