Manas píše:
Mrknul jsem na forum.A velmi pekna práce!!!
S tesneni neporadim,vzhledem k levlu obtiznosti jeho shaneni jsem to vždy jistil silikonem.
ja som stare tesnenie vycistil a jemne potrel silikonom, hadam udrzi.
Manas píše:
Chlazeni bude problém.Resil jsem to při aplikaci motoru fiat regata 1,9 D do Aro 10 .Taky jsem rad daval do aut agregáty co do nich od výrobce rozhodne nepatrily.A tech predelavek mam na konte vic.
Rozhodne bych volil největší chladic.On ten naftak se taky umi pekne rozpalit a chladit 7mi litrovym chladicem 3 metraky rozpalenyho kovu při skoro nulove rychlosti pro napor chladice je fakt tezky.
Croma funguje při tlaku v chladici soustave,zalezi na proudeni vody.Nepatri k ni chladic se svislými kapilary,ale s vodorovnými.A toto všechno ma vliv.Toto mam tak jaksi casem vypozorovany.
Ja som chcel motor 2,5TD bez elektriky, kvoli vode, blatu a vobec sposobu pouzitia, dlho som hladal vhodny motor a nakoniec som sa rozhodol pre Cromu, je to nesmrtelny motor, dobry krutiaci moment, nezerie vela, ma silu, nema sa v podstate na nom co pokazit. Povodne jeepacke 2,5TD motory maju delene hlavy a to sa mi vobec nelubi, o povodnom motore som ani len neuvazoval. Momentalne je Jeep rozobrany no pobehal som s nim vela, nemal som problem s prehrievanim, vo vyjazdoch som musel zapinat vrtulu samozrejme. Do motoru som dorobil dalsie cidlo na teplotu motora, ktore som osadil z boku hlavy. Nelubi sa mi, ze povodne je to pri termostate, ktory je dost daleko od motora a v pripade ze mi z nejakeho dovodu vytecie voda, nezistim prehriatie motora. Na tomto motore idem robit vyvod na alternator z druhej strany ako je povodne, aby som tam mohol dat drazkovy remen na 120A altik, je to aj kvoli elektrickej vrtuli, aj navijaku, svetlam atd... uvazoval som nad dvoma paralelne zapojenymi chladicmi, ale to by zas isla prilis studena voda do motora.
Manas píše:
Vrtule se stalym pohonem od remenice je podle me v terenu k nezaplaceni.Par koni co timto ztratíš je zanedbatelny.Ale umistit ji je problém.Rozvody jsou stranou a druhy kolo moc nahore.Spodni remenice moc dole.
Elektriku nemam rad.Vrtule ma odber,to je na zapojeni prez rele.Na cidlo se neda spolehnout,tak si ještě vypinac natáhnout do boudy.
vrtulu idem zapajat na cidlo od chladica, ale samozrejme budem si ho vediet zapnut aj manualne.
Manas píše:
A ty krize do kardanu se daji mazat,nebo to jsou "samomazny"?
niektore maju maznicu a niektore nie, neviem od coho to zalezi, ci od vyrobcu... V kazdom pripade momentalne som vsetky rozobral a premazal, tie ktory boli zanesene, vysusene, pridrete som vymenil.
Manas píše:
Proc mas v setrvaku kluzny lozisko?To jsem ještě nevidel.Asi to ma důvod proc jsem to nevidel
vstupna hriadel na pajere je ulozena len v jednom lozisku, preto som ju musel "nejak" ulozit aj na strane motora, preto som tam dal puzdro, lebo lozisko o daneho rozmeru nebolo. Wrangleracka prevodovka ako idem davam teraz ma tiez ulozenie v lozisku len v strede, tiez bude musiet byt v zotrvaku ulozena, no tu uz bude pasovat standradne lozisko.
vdaka za tvoj prispevok, ak ta este nieco bude zaujimat, kludne sa pytaj
_________________
2,5 TD 74 kW, r.v.:1989 osadeny v Offroade jeep cherokee xj
komplet upravy mozte vidiet tu
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=16906