Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 22. lis 2024 14:20:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 564 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:28:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
teoreticky by se tam dal dát šestikvalt z alfy 166 ale to by se muselo pořádně prostudovat a promyslet

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:34:51 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Ono to fakt nezni spatne opravit 74 kw prevodovku.Je to overeny docela letitym provozem.A nevim jestli je mozny z grafu nekolika prevodovek poskladat lepsi nez od vyrobce.
Ale dokazat to je vyzva ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:36:15 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

nad tím už jsem taky jednu dobu uvažoval :D ale to by se muselo řazení předělat na lanka, což je zasah do kastle nejakým zpusobem ... predelat silentbloky na převodovce, navíc ty převodovky taky nevynikají spolehlivostí, pač to jsou ty sráče od GM, ne? co na ně u 156 všichni nadávají, že jdou špatně řadit 1° a 2° ... a občas blbne pojistka na 6° ... ale byl by to luxus no :)

na převodovku bych se zašel podívat, ale teď chci nějaký čas zustat doma a zamakat na Cromě ... jak dlouho výhledově ji budeš skládat?

Hanz: jako jo, v nejhorším to 74kW jistí :) (a přece je delší, coo? :P) v tomhle případě fakt návrat k originálu nehrozí :) pokud se to povede .. i kdybych ji poskladal nahovno a bylo to jeste horší, tak urcite si zajistím nejakou origo delší převodovku, ale tenhle originál tam zpátky asi nepujde

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:38:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
ta toyota musí ve středu odjet pokud budou v pondělí ložiska tak bych jí měl do večera mít hotovou

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:41:33 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
aha, tak to bohužel určitě nestíhám, ale i tak dík ;)

Manas: každá převodovka je tak dobře seskládaná, nakolik to vyhovuje potřebám uživatele :) já věřím tomu, že tuhle výzvu dokážu, muhehe .. snad

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:45:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
jelikoz vim co ten motor dokaze co se snim da udelat za jednoduchy upravy a jak ukrutne jede tak bych se toho ze ten motor bude slabí nebal.Covece jeste jsem koukal na prevodovej pomer na pate kolecko u te stare prevodovky a te nove a ta stara ma snad jine pate kolo jako vic do pomala?!je to mozny?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:51:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
možný je všechno těch poměrů je hrozně moc a pětkový kolečka jsou jediný který se dají celkem snadno přehodit prakticky z čehokoliv

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:56:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
no zrovna ty jsem mnenil to slo v poho ;) akorat jsem dnes nadaval 110 a na budiku 2500 to je des


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 21:58:48 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Simmy píše:
Manas: jo, to muže mít vliv, Thema měla jiné zpřevodování ... měla dokonce tři jiná zpřevodování .. v každé sérii jinak ;)

ono ten Tie SP nemusí byt vyloženě ideální .... to auto by jednak bylo fakt už možná extrémně liné a hlavně nevím, jestli by 85kW stačilo na jízdu běžnýma rychlostma ... ono na pětku při 2000 ot. jet 110 taky nebude uplně top, co se dynamky týče ... viz moje dřívější tabulka

Simmy píše:
A jelikož je to tu samý ladič a ostřílený mazák, chtěl bych se poradit ještě ohledně převodovky ... už jsem se tu jistě zmiňoval, že bude třeba měnit hlavní ložisko a taky jsem se při té příležitosti zřejmě zmínil, že mi krajně nevyhovuje ta krátká převodovka (zvláště z důvodu, že by Croma měla jezdit převážně dálnici a taky z důvodu, že jednička mi tam přijde jako redukovaná :D), která se na mladší Cromy dávala a že zvažuju naroubování stálého převodu z turbobenzínové převodovky ... ale jelikož to tam nechci bezhlavě fláknout, tak dost laboruju, jestli tím neuškodím ostatním ustáleným jízdním režimům ... čísla z tabulky se mi docela líbí ... trošku mám jen strach z "mimoměsta" ... jestli těch cca 1750 nebude na klasickou jízdu zbytečně málo

jinak se mi líbí především dálnice, kdy těch 3000ot. je vážně nic moc, těch 2500ot. zní daleko lépe ... špatné dle mého nevypadá ani město

Obrázek

vlevo je převodovka s poměrem 2,944 (turbobenzín) a vpravo 3,563 (kratší nafta)

a s názory buďte šetrní ... přes rok jsem v tom neseděl :oops: , takže už jen tápu, kdy jak a kde jsem jezdíval a točil motor :D

Proc Tie konci na 4750 ot?Nejela 290 km/hod v 6,5tis ot.250 jela.Ta tabulka je divna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 22:05:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
Simmy tak utoho porad lezim a cucim do prevodu u prevodovek a to co budes delat je s casti zbytecny.Nemam teda na mysli opravu prevodovky ,ale dostat to do tohodle pomeru co chces tak staci sehnat prevodovku ze stareho DIESLA pac ten ma pomer SP 2,94 jako Tie a prendat jen petkove kolecko coz by cinilo to co chces vyskouset.Ze mam pravdu!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 22:16:57 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
Hanz: díval ses do toho správně ... staré TD má menší SP, ale větší 5° ... takže převodovka z nového TD a SP ze starého TD by bylo ještě o něco rychlejší ... jsou tam ještě i jiné převody jinak, než jen pětka - konkrétně pomalejší dvojka ;)

jinak úpravy motoru dělat nechci :) to určitě víš ... výdrž leze dolů a spotřeba pak prostě vyleze nahoru a to já nepotřebuju, výkon mi stačí, chci prostě poskládat převodovku, která bude pohodlná, usporná a motor ji utáhne tak, abych mezi řazením neusínal

s tou diesel převodovkou máš pravdu napůl ... možná na jednu třetinu :) jedna třetina je to, že je tam pomalejší dvojka, což je věc, která mě sere u mojí převodovky (ale to by se vykrylo menším SP) a ta další třetina je ta, co je snazší? sehnat SP z Tie? nebo sehnat 2,5D špajzku? :) nehledě na to, že jak jsem už řekl ... nevím, jestli ten SP 2,94 není už extrémně malý, viz ta tabulka nahoře

Manas: to není Tie, to je převodovka TD se SP z Tie ;) proto konec na 4750 a proto je to tak rychlé oproti Tie převodovce

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 22:28:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
Simmy píše:
Hanz: díval ses do toho správně ... staré TD má menší SP, ale větší 5° ... takže převodovka z nového TD a SP ze starého TD by bylo ještě o něco rychlejší ... jsou tam ještě i jiné převody jinak, než jen pětka - konkrétně pomalejší dvojka ;)

jinak úpravy motoru dělat nechci :) to určitě víš ... výdrž leze dolů a spotřeba pak prostě vyleze nahoru a to já nepotřebuju, výkon mi stačí, chci prostě poskládat převodovku, která bude pohodlná, usporná a motor ji utáhne tak, abych mezi řazením neusínal

s tou diesel převodovkou máš pravdu napůl ... možná na jednu třetinu :) jedna třetina je to, že je tam pomalejší dvojka, což je věc, která mě sere u mojí převodovky (ale to by se vykrylo menším SP) a ta další třetina je ta, co je snazší? sehnat SP z Tie? nebo sehnat 2,5D špajzku? :) nehledě na to, že jak jsem už řekl ... nevím, jestli ten SP 2,94 není už extrémně malý, viz ta tabulka nahoře

Manas: to není Tie, to je převodovka TD se SP z Tie ;) proto konec na 4750 a proto je to tak rychlé oproti Tie převodovce

To ja vim ze ti takhle staci ja mel na mysli je sroub na naftu na cerpadle to staci a je to kurevsky znat.No co koukam tak ja to skusim udelat jinak sezenu spajzku z D a dam tam petkovi kolo s tehle co mam a bude to presne tak jak pises v tabulce to bude luxus!Akorat kde sehnat starou nevikurvrnou dieslovou prevodovku :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 22:47:39 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
no vždyť obě věci píšu :D jednak to nebude přesně to samé, pač bude ta kratší dvojka a na druhou stranu můžeš rovnou přehodit ten SP, pač to bude stejné jak já píšu :D a ta nejdůležitější věc ... kde sehnat bezturbový diesel a ještě s kloudnou převodovkou :D

reálně je stejně limit maximálky někde u takových 210, protože víc ani tvůj "načipovaný" motor přes ty odpory neutáhne :D

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 23:54:44 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Taky jsem mel čiplou verzi.Ma to odpich,ale vezme.Odpor ve dvou kilech uz znat,vzduch ma hustotu blata,nechce to jet.
Ted to čipuju jen na zimni starty.Pomaha to.Uz jsem ve veku kdy rychlost a odpich zacinam postradat a venuji se zivotnosti,spolehlivosti a setrnosti ve spotrebe.Ale obcas tomu fest dam!!!!Udelal me Superb,na dalnici,cip zas....,zrovna kdyz jsem stahl spotrebu.Po centimetru lezl predemne.Nemit to stazeny,tak je v ritce.Urcite mel aktualni vetsi nez ja.Se konejsim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 1:40:58 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Sestikvalt je hnuj.Nad tim zbytecne nepremyslej.Jezdil jsem s 1,6 benzin ctyrkvalt a to byla pohoda.Nemusis radit jak .....Uz petikvalt je neprijemnej.Jedna se vlastne jen o vyuziti optimalnich otacek pro danou rychlost a tim snizeni spotreby.Ale je to soustavny razeni.Spis uz je to zajimavejsi v matu.Ale pro man jsi za řaditele.Co bych ted dal za ctverku.Das za tri a objedes vsechno,v dedine 50 a mimo v klidku 80. A kdyz nahodou fakt velkou nahodou u nas najedes rovinku das ctyri.Jsem jezdil u te ctverky za tri 150.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: pon 11. bře 2013 17:31:28 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Simmy, takhle vypada novy motor. A ja myslim, ze jsi schpny mu konkurovat.
http://www.subito.it/accessori-auto/mot ... 461163.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: pon 11. bře 2013 20:43:50 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
přinejmenším barvu bloku mám stejnou :D ... jako na stojanu nebo paletě možná konkurovat můžu ... ale můj se ještě netočil :D

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: pon 11. bře 2013 20:49:04 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Neboj vse bude, vsak potom muzes prijimat obednavky. Uz jsi premyslel za kolik to budes delat pro ostatni?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: pon 11. bře 2013 20:54:36 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
o tom jsem ani na vteřinu nepřemýšlel :) protože bych na tom prodělal i kalhoty

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5TD [85kW]
PříspěvekNapsal: úte 12. bře 2013 18:03:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
Nee Simmy bude pro nas delat prevodovky ja osobne si jednu zamlouvam :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 564 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz