Pavel: jojo, taky tomu tempu tady nějak nestíhám
ale mám radost, jak to tu trochu aspon na jeden večer ožilo
cena synchronů zhruba odpovídá ... a to je právě docela průser ... nezdá se to, ale mám jen jeden z 5 synchronů, to by znamenalo investici dalších minimálně 5.000,- což už asi nedám, jednak se mi nechce a druhak začínám být vydyndaný z celého projektu + V6 ... a mylsím, že by to nemuselo být snad ani potřeba ... s ostatníma nebyly fakt žádné problémy ... pokud se bude měnit olej a řadit s citem, tak by měly jeste ranec najezdit ... při nejhorším už budu vědět jak na to, tak je vyměním, až to bude akutní
ale rozumím tvojí myšlence, souhlasím s ní, nicméně je potřeba dělat kompromisy, abych vůbec kdy vyjel
atypičnosti ložisek jsem se bál ... to jediné běžné je tam to válečkové radiální, ne? ložiska na diferáku by snad nemělo být vůbec potřeba měnit ... tam jen o-kroužky těch záslepek a guferka v záslepkách, to je taková samozřejmost ... nechci je měnit hlavně z toho důvodu, že se pak musí vymezovat těma podložkama no ... tyhle veci nemam moc rád
tyčky výrazné vůle neměly co jsem si tak předběžně všímal ... co se týč vymezení vůlí těch táhel vnějších, tak jsem se díval a mělo by to být záměnné přímo od fiatu, problém ale asi spíš bude v tom, že hřídel už bude mít menší rozměr ... a další věc je cena ... pač za cenu origo ocelových futer budu mít asi i ty na míru bronzové, ale do toho se asi ještě pustím, to by vliv snad mít mohlo ... dva kvalty naráz by tu asi neznamenalo jen zdechnutí motoru jako u Zetoru, co? ale převodovka by šla asi srát
jinak můžu teda klidněji spát, že kdybych to nedal dokupy, tak to můžu hodit k tobě, jo?
ne, já doufám, že se zádrhely nijak moc neprojeví