Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 22. lis 2024 22:45:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 19:42:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
hosi kdo zna tuhle lanciu a videli ste us cromu stimhle motorem ja jo na netu tak bych to chtel taky ale sehnat tenhle motor je tezke asi nikdo nevite ze

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 20:29:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. srp 2009 20:24:47
Bydliště: Zábřeh
U nás si myslím neseženš, docela problém sehnat i auto. Vím že byly asi tak 2 nebo 3 co se prodávaly u nás, ale to byly top kousky.... Myslím si že v Itálii by se něco dalo sehnat. Někde jsem četl článek, že stejně Thema 16V turbo jela líp než tahle 8.32, ale 8 válců je zase něco jiného.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 20:33:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
já znám themu 8.32 a znám i jejího majitele a zabudovat ten motor do cromy je poměrně utopie tam je prakticky všechno jinak než v seriový themě natož v cromě a ten motor dost těžko seženeš navíc bys musel vyměnit i všechno okolo mnohem jednodužší i levnější je sehnat prostě originál themu dá se u nás koupit kolem 100 000,- v horším stavu dost nechápu proč to předělávat do cromy když thema je prakticky totéž. Na Lancia srazech jsme samozřejmě i zkoušeli sprinty a 8.32 celkem bez problémů porazila 2.0 16VT jediná která jí stačila byla novější Kappa 2.0 20VT ale ten zvuk motoru je nepřekonatelnej

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 21:33:49 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Osobne taky nechapu proc chcete predelavat tento motor do cromy? Pokud bych mel themu 8.32 nedelal bych zadne upravy a osobne si myslim ze by jsi mel dost starosti s provoznimi naklady natoz jeste nejake blbosti.

Pokud by jsi sehnal jen holy motor, tak potom je situace jina ale jak pise pavel jednoduche to urcite nebude, pokud nemas zkusenosti a hodne casu asi bych se na to vykaslal.

Themu 8.32 znam taky a i majitele, svezl me v ni. To ze ma 2.0 16VT vetsi vykon je pravda ale pokud by jsi v 8.32 jel potom by jsi po 2.0 16VT ani neskytl :) to je uplene neco jineho. Paradni svezeni a ten krasny zvuk. Ferrari...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 21:49:09 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Bavite se o tomto nebo jsem mimo?
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 21:50:56 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Ano je to tento motor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 22:05:37 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
Samotný motor je u nás podle mě nesehnatelný. Jako utopii bych to možná neviděl (konec konců, jedna Croma 8.32 už po netu koluje :) myslíš tu bílou Mk.1 že?) ... ale jak píše Pavel, bude potřeba vše okolo, takže by bylo potřeba to sehnat i s nápravnicí, poloosama, těhlicema, nábojema (ty jsou pětidíry) a vším kolem, což bude problém.
Nicméně žádná Thema nemá vyšší výkon, než ta 8.32 ... jen ty poslední turbíny ho měly srovnatelný a tipoval bych, že s dynamikou to bude podobné, jako u Cromy Turbo vs. V6 ... kdyz V6 má sice vyšší výkon, ale Turbo je rychlejší.
Pavle, já uplně nepochopil, kod na tom sraze vyhrál a kdo komu stačil ... vyhrála ta 8.32 nebo 16vt ? :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 22:12:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
vyhrála 8.32 jediný auto který jí porazilo byla kappa s pětiválcovým turbomotorem ale turbový čtyřválce na ní nestačily. Thema 8.32 porazila i turbový delty i deltu integrale pochopitelně seriový

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 22:19:26 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
hustý, to bych si teda netipl ... Themu 16vt bych asi favorizoval ... protože výkon srovnatelný, převodovka zřejmě kratší a navíc o pár kilo lehčí

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 22:27:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
je tam i jinej krouťák a ty převody jsou dobře sladěný prostě to jede dobře. Problém je že je ten motor dost exotickej a i běžný součástky se blbě shání take rozvody a simeringy se musely objednávat v Itálii a i tam to nebylo úplně jednoduchý a i ostatní věci se od normální themy liší a sehnat třeba brzdy nebo tlumiče je zážitek

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 22:33:54 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
je mi to jasné ... nemusíš mi to ani vysvětlovat .. s tou mojí V6 je to teď to samé a to to není ani z poloviny takový exot :D

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: jo
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 8:07:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
simi v6 cromu jo a jaky to je no hele ja sem taky jel v 8,32 borec vot hradce kralove ju ma cena je 175000 a ja na ceskejch dokladech cos je taky prej porod to tady prihlasit kot dys to nema katalizator cose tyce dilu treba ty tlumice tak ty maj nastavitelnou tuhost a novej stoju okolo 20tis tam je lepsi nechat je zrepasovat a kde bydli dalsi clovek kterej ju ma jo jasny kdybych mnel celou lanciu tak je skoda to zni vytahovat ale kdyby to byl nakej srot tak by to us slo de oto ze ten motor je cose tyce nejake elektroniky jednoduchej pac tam skoro zadna neni jako u nafty zadne el.striky a podobne 5sroubu ma na kolech ale to neni dulezite to je prave blby ze se tezko zhani jeto us dyl ale kousek odemne ju nekdo mnel nejelamu a nemoch to prodat tak to zesrotoval ale to ja sem otom nevedel a jeste sem to neshanel prave je to krasne auto a zachovat ho aby bylo dotet krasny to je tezke proto kdo to ma tak moc stim nejezdi a ktere sou skarede tak sou vesrotu ale neni to skoda to takle nicit je toho par kusu a taky kazdej nevi coto ma´doma rekne starej srac sup na vrakac ja jen kdyby nekdo vedel vydel jsem motor nekde v nemecku asi za 30000kc

/// přesunuto

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jo
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 8:32:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
za prvý nechápu proč si zakládal nový téma, za druhý stavitelný tlumiče ti nikdo nezrepasuje, za třetí motor ferrari co je v themě 8.32 je mnohem složitější a má elektronicý vstřiky a vůbec všechno co dnešní motory mají i katalyzátor takže zástavba nebude nijak snadná navíc musíš i upravit kastli aby si ho tam vůbec dostal a za čtvrtý pět šroubů tam není jenom pro parádu ale pro to že tam jsou jiný brzdy, jiný poloosy a vůbec je to tam všechno zesílený a upravený

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 12:36:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
zevsim nesouhlasim do urciteho roku byli bez katalizatoru mneli215koni a s katikem205koni tlumice jsou elektromagneticke a tim ztuzuji chod a jsou tvrdsi pan co ma 8,32tak si je nechal repasovat tak vim ne a striky kdis knim vede jen kovova trubka a nic vic tak asi neni elektricky otviran ma to i neco jako strikovaci cermadlo ztoho je 8vivodu na striky themav6 to tak ma taky a zesilenejsi nez na 2,5td cromne to neni to taky vim jasny

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 15:58:38 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Tak nevim proc se nas na neco ptas kdyz ti je vse tak jasne? Myslim ze zrovna Pavlovi 3 by jsi mohl malinko duverovat, themu uz nejakou dobu ma o motory vubec se zajima a ma mnoho zkusensti. Takze si nemyslim ze by psal nejake bludy, i kdyz mam ja themu dele nez Pavel 3, vi o ni vice nez ja (co se tyce motoru atd...)

Taky si nejsem jisty jestli by ty tlumice sly zrepasovat, nikde jsem o tom nikde necetl.
Co se tyce 5ti sroubu ty bych bral taky ale kdyz mi nekdo vysvetloval ze to neni jen tak to prehodit, prehodnotil jsem situaci.

A jestli si myslis ze sezenez nekde jen motor z themy 8.32 tak jsi na tom stejne jako ja kdyz shanim zadni viko kufru z 8.32
I kdyby ta thema byla cela spatna a celkovy stav by nestal za nic urcite ji nesezenes min jak 50tis.
Pokud jsi slysel o nekom kdo mel 8.32 a dal ji do srotu, tak je to bud debil protoze kazdeho trkne kdyz otevre kapotu a uvidi napis ferrari a nebo to byla ''obyc'' thema.

Jednou mi odepisoval chlapek na muj inzerat ze ma viko kufru na 8.32 a potom to dopadlo tak ze to bylo ''klasicke'' viko kufru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 16:36:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
tys chtel ten kufr kvuli kridlu vyklopnymu tak mas pravdu a lidi sou vseliaci rikal mne borec co vi oco de a zeju nekdo mnel a ze byla nepojizdna a ze ju nemoch prodat ani za30tis tak to hodil do srotu no a toje prave bylo jich malo a jeste min sejich zachovalo v dobrym stavu ze tak tet jesi jich par je tak sou dobre jedna byla v chebu za 90tis ale nemnela cr doklady a byla polaku comne rikal ten borec co ju ma 5let a prodava ju jentak ani nato nespecha tak prohlasit to tady na cr doklady je prej problem ikdys to auto asi ma cenu kolem pres 100tis ale musi byt fanda coto zato da ze nejlepe dotahnout nakej vrak bouranej ale kde hledat

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 19:08:15 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Podle me vymyslis blbost a to jeste vetsi nez ja, a to si myslim ze na vymysleni blbovinek jsem machr.
Toto mi prijde nelogicke.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 22:43:37 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
s těma vstřikama jsi trochu na omylu :) tady je krásně vidět, že tam jsou vstřikovače, jako na kterémkoliv jiném benzínu
Obrázek

no jinak V6 Croma jede krásně, sice je tam teď něco pozdechaného, ale to se doladí ... tu sílu ten motor má, ale nejde to tak cítit, jakože Cromu 2,5TD 85kW jsem vpohodě utřel :) (jak by taky ne, žejo) ale subjektivně ta nafta zrychluje "lépe" .. prostě to turbo tam dělá svoje ... ta V6 má krásný lineární zátah a ta rychlost se sbírá hnedka, ale člověk to tak nepociťuje :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: stř 15. úno 2012 7:51:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
ty verze bez katalyzátoru mají mechanický vstřikování ale toho bych se bál víc než toho elektronickýho už vidím jak to u nás někdo opravuje nebo seřizuje stejně jako ty tlumiče každej soudnej člověk dá od tohodle ruce pryč pokud nemá hromady peněz a není majitel autoservisu já bych se bál si koupit i pěknou themu 8.32 v super stavu a pak s ní normálně jezdit to je prostě exot kterej se hodí jenom na občasný vyjížďky a oprašování v garáži

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lancia 8,32
PříspěvekNapsal: stř 15. úno 2012 16:12:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
hele tak to teda cumim to je nejakej novjejsi model protoze na fotce co tam us nekdo dal tak to tam neni takle dobry

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz