Covece,to taky patri do jine sekce.Nekde v urovni pumpy nafty od chladice jsou v bloku rozvodu ctyri diry se zavitem 8mm.Maji tam byt dva stefty a je to zajisteni polohy klimakompresoru pri napinani remene.Asi 20cm pod tim jsou ctyri diry(mozna tri) se zavitem asi 10mm.Opet stefty a drzi AL odlitek pro uchyceni kompresoru.V deklu rozvodu z pohledu od PP kola je zatka prumer asi 7cm zajistena myslim dvema sroubky 6mm.Pod ni je uchyceni remenice na tri srouby.Remenice musi byt origo.Musi se tam dat gufero a remenice je protikus ktery to tesni.A ta remenice musi byt odpruzena gumou,tak jak ma spoustu aut na klice,jinak se strihnou srouby.Jsou tam razy.To asi na soustruhu neumotas.
Kdyby te napadlo abych to fotil,nebo vydelaval remenici na omereni,tak smula.Ona se me uklepala ze sroubu a neprezily to zavity.Tak jsem ji na prasaka privaril
To vis,bylo me teplo.Klima stale frci