Máli někdo problém stímto zařízením tak třeba trochu pomůžu.
Tenhle panel je pro vsechny Cromi bez klimi budu se věnovat tedy jen tomuhle.
Takhle to vypada uvnitr kdyby nekdo nahodou chtel zamnenit ty dva dily z jinym panelem tak to nedelejte protoze to pak nefunguje.Zřejmě nejčastější příčina poruchy techto panelu bývá v nechodícím ovládáním polohy klapky směru vzduchu.S tech pěti co mam doma chodi jen jeden a to je ten nejstarší protože ještě nemá čudl na zjištění venkovní teploty je tam jen přepínač na stupne C a F.Nejhorší natom je že ten hlavní IO s označením JH8 je zřejmě naprogramovaný s fabryky tudiž jej neseženete zbytek IO se da běžne koupit cena cca40kc.Každopádně nevím kdo by se stim chtel menit nehlede nato ze vysledek je nejisty.
Tak to by bylo asi ve strucnosti k samotnemu panelu.
Další závada souvisejcí s nefunkčností panelu je poskození dvou motorku.První co ovladá přísun studeneho vzduchu do auta a zaroven tak reguluje teplotu v aute a druhy co ovlada smer vzduhu po aute z ventilatoru.Motorky jsou napajeny 12V do kazdeho znich vede pet dratů bílí a hnědý je napajení.Žlutý,šedý a zelný vede do potenciometru který je umisteny vedle motorku a hlida polohu motorku
tohle je hlavni konektor obou motorku je umisten za spinacem osvetleni kastliku.
Pokud chcete odskouset funkcnost motorku staci privest napeti na bili a hnedy drat jak je na fotce konektor tak na vrchni cast to je jeden a spodni cast tam je druhy motorek.Hlavne to nesplette protoze pri privedeni napeti do potaku ho zarucene odhulite.
Demontáž motorku z vozu:-)Až budu nekomu neco zleho prat preji at se mu tohle pos..je to asi ta nejhorsi vec co se da na crome vymnenit.Ja jsem to udelal nasledovne.Rozebrat kastlik kompet co to jde.V leve zadni casti kastlu pajkou udelat otvor.Delal jsem to nerad ale rozebirat pul auta jsem nehodlal.
od te diry se povoli dva srouby drzaku motorku jeden nahore a druhy je dole sou pomerne docela pristupni.Odpojite konektor motorku vyndate vsechny piny s konektoru motorku a prestrihate zeleny a sedy draty ktery jsou spolecne usebe a je nezbytne je oddelit kvuli jednotlivemu vyndani motorku.Motorek co ovlada privod vzduchu je pomerne snadne vymnenit je hnet s kraje kastliku.
Z motorove casti u vetraku vyndame veskere veci aby jsme se dostali dale.
az se dostanete na odhlucneni je zapotrebi ho rozriznou auta s klimou teda tam uz maj pristup.No a uz vidite motorek povolite dva srouby jeden je pekne schovany nahore:-) a treti povolite s auta s diry od kastliku od motorove strany jeste vycvaknete ten plechovi drzak motorku.Pak uz je to na vas jak se stim poperete aby jste ten motorek vyndali doloval jsem ho pres hodinu a uz jsem to chtel vzdat ale nakonec to dopadlo.Vyndate ho jak do smerem do auta tak i smer do motoru.Drzim vsem palce pri spetne montazi:-)Kdyz se bude darit zabere vam to jen 10hodin.
pohled uz na vyndany mot.
pohled od kastliku
pracoviste:-)
Vsem kteri se do tohodle pusti drzim palce!!!!Auto mam rad hodne ale pri koupi kdyby tohle nechodilo bych se hodne rozmejslel:-).