ropakhanz píše:
No to mas pravdu ze si rikat muzu co chci je demokracie ne?Takze me chces ric ze turbo z tovarny je horsi nez turbo po repasi jo?Jak si nato prosimte prisel?V tovarne je nevivazujou nebo jak?Nehlede nato ze zadne stehle kryplu co repasujou unas turba nemaj ani trosicku podobne podminky na sestavovani jako ve fabrice.A nemluve otom ze to je jeden zlodej vetsi jak druhej ale to je vec jina.Ja sem tech turb uz poskladal pomerne dost a znicil jsem jen jedno a to proto ze bylo na pokusi a nevydrzelo po strance konstrukcni po velmi narocne zatizeni ostatni jezdi dodnes a jeste si nikdo nestezoval daval jsem nane zaruku 2 roky.Vsechny byli poskladane z jinych turb nikdy zadny problem.To totiz nesmis brat sekac a kladivo to se pak spatne opravuji takove veci.Jo a jeste jedna vec vrtule jsou vyvazovany kazda zvlast ne jako celek!!!Kde jste natohle prisli to by me zajimalo.Je vydet ze jste to nemeli ani jeden rozdelany protoze by si tohle nemohl napsat.Saci vrtule nema zadny centralni osazeni na hridelku s vyfukovou vrtuli tudiz asi nemohou byt vyvazovany jako celek.
turbo z továrny je svým vyvážením podřízeno výrobním nákladům, takže vyvažování probíhá jen na nezbytně nutnou uroveň. to je asi tak, jako bys řekl, že ve Fiatu ti Cromu naladili jak nejlíp to jen jde, takže ty už z toho auta víc nemáš šanci dostat
což není pravda, jak ty sám nejlíp víš. jasně, že nesmíš dát turbo na vyvážení kryplovi
jestli s takovýma spolupracuješ, tak se nedivím, že na to máš takový názor, protože takovým firmám už nepomůže ani svěcená voda. Jsou u nás ale i firmy, které mají nejpřesnější vyvažovací mašiny v oboru
ještě jednou to teda zopakuju
já netvrdím, že turbo, které si doma seskládáš se musí hned rozesrat, jasně fungovat bude, otázka je, jak dlouho ... druhou věc tam hraje to, že se klidně mužeš trefit do natočení hřídele a sací vrtulky takového, že se nevývažky budto kompenzují uplně, nebo nejsou na jednotlivých dílech nijak velké, nebo nevyvážení nepřichází v otáčkách, ve kterých je turbo nejčastěji ... a pak je to o tom, kolik ti takové turbo vydrží právě při vyšším zatížení, když točíš a nebo foukáš víc ... precizně vyvážené by třeba vydrželo i to, cos měl na pokusy
a ještě jedna věc ... jestli ti z fotek mojí práce přijde, že řeším věci sekáčem, tak to skutečně děkuju za uznání
a proč by jako nemohl byt vnitřní uzel turba vyvážený jako celek proboha? viděl jsi někdy, jak se turbo vyvažuje? vždy jako celek! na co bys potřeboval nejake osazení proboha? sestavíš turbo, dotáhneš sací vrtuli k hřídeli a ten už se ti nepohne, pak to přeměřuješ na mašině a nevývažky pak jemně ubrušuješ ... nebo mi chceš říct, že všichni výrobci vyvažovaček to dělají zbytečně, špatně a nahovno? zkus si najít nejaké video z vyvažování
jinak bud prosím opatrnější s volbou slov o tom, co kdo měl a co kdo neměl ... Pavlovi na servise rukama prošlo hodně turbín a já jsem se turbodmychadly zabýval ve svojí maturitní práci
takže nejen, že jsem měl turbo rozebrané na prvočinitele, ale prováděl jsem konstrukci ve 3D včetně veškerých geometrií a podobně, takže si dovolím tvrdit, že bych o tom něco malilinko vědět mohl