Fórum FIAT Croma klub
https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

upravy motorů
https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=709
Stránka 1 z 1

Autor:  cromista [ čtv 28. črc 2011 19:48:09 ]
Předmět příspěvku:  upravy motorů

napiste napady na upravy motoru ie a td ....poradte jak vymamit z 8v este nakej vykon...a tak nak vymena zkusenosti

Autor:  Pavel 3 [ čtv 28. črc 2011 20:22:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

mám oskenovanou knížku od jednoho anglickýho specialisty na fiat motory je tam popsaný co se dá udělat jak s osmiventilem tak i šestnáctiventilem jsou tam nejrůznější grafy a tabulky ale je to v angličtině má to přes 90MB tak nevím jak to sem dostat

Autor:  Simmy [ čtv 28. črc 2011 20:33:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

nahrej to třeba na www.uloz.to ... taky bych se rád mrknul :) takového materiálu není nikdy dost

Autor:  Pavel 3 [ pát 29. črc 2011 7:08:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

http://www.uloz.to/9820435/modifying-tu ... ngines-pdf

Autor:  cromista [ pát 29. črc 2011 22:16:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

to zni slibne hed to du stahnout treba se to sikne....jinak po mesici mam odskouseno ze moje cromule jde ohodne lepe za plynem diky tomu ze neni katik misto stredaku rezonator a vzadu ladak skloubeno s filtrem ...

Autor:  Simmy [ pát 29. črc 2011 22:18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

Pavle díky ;)

Autor:  cromista [ sob 30. črc 2011 10:34:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

čeče motor totoznej fakt s cromackym 8v? by me zajmalo co by to udelalo poladit takle palici.... 8-)

Autor:  Pavel 3 [ sob 30. črc 2011 13:26:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

tyhle motory vznikly už všedesátejch letech a i když se samozřejmě vyvíjely základ je pořád stejnej jediná podstatnější změna byla že výfuk a sání byly dřív obráceně ale to se změnilo spíš jenom kvůli příčnýmu uspořádání motoru. Není ani velikej rozdíl mezi 8V a 16V všechny ty úpravy tam popsaný by měly bez problémů fungovat jenom je trošku náročný a nejen finančně shánět ty speciální součástky

Autor:  cromista [ sob 30. črc 2011 23:03:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

no specialni soucastky co sem pochopil tak tam je navod jak zaostrit vacky zalestit kanaly atd...myslis ze ty sami hodnoty platej i pro miho 8v ie? pac podle toho dat tam takle upravenou hlavu by bylo asi znat

Autor:  cromista [ sob 07. led 2012 22:43:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

tak dalsi navrh jak poladit atmošku ...zvetsit prumer saci klapky kvuli vetsimu prisunu vzduchu

Autor:  Michal__BN [ čtv 12. led 2012 21:48:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

Možno je to blbosť ale čo by povedal 2.5td 74kw na BLOV-off ventil a aspoň raz taky intercooler umiestnení pekne namiesto tej prednej čiernej mriežky a pridať trochu načerpadle a tlaku turba

Netvrdím že sa idem dotoho pustiť ale len či si myslite že by vydržal niakych 90-100KW??

Autor:  tomi6677 [ čtv 12. led 2012 22:10:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

a čo tak si radšej kupit silnejšie auto?

Autor:  Michal__BN [ čtv 12. led 2012 22:21:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

Ja som len chcel rozvinúť debatu určite nebudem do auta ktoré ma povozí ešte max 2 roky vražať 1000euro a ked ešte viem v akom stave je karoséria

Autor:  Simmy [ čtv 12. led 2012 22:41:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

k čemu by na TD ten blow-off byl? :)
větší intercooler by možná něco přidal, ale bez zvedání tlaku to asi nemá moc význam

Autor:  Michal__BN [ pát 13. led 2012 9:59:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

šak Blovoff ventil je na zmenšenie tlaku pri ubrani plinu...
keby som to riešim tak by som zvečil aj tlak,ale nemaťe niaky napad ako zvečiť učinost terajšieho intercolera lebo ton plaství nasavač čo ide knem sa mi moc nezdá,alebo keby paralelne zpojím ešte jeden vedla neho z druhej cromi :?: ...lebo niekdy cez tyždeň ho budem vitahovať a čistiť

Autor:  Simmy [ pát 13. led 2012 11:13:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

blow-off je na přepuštění přetlaku před škrtící klapkou :) která ti u nafty bude možná scházet :)

co se ti na nasávači nezdá? pokud ho máš v celku a nechceš ho, rád se ho ujmu :D ... jak je chceš paralelně zapojit? jak uděláš nějaké kloudné rozdvojení? není lepší sehnat rovnou vetsi? :)

Autor:  tomi6677 [ pát 13. led 2012 11:17:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

kokso ludia vy sa asi fakt nudite doma ked vymyslate taketo blbosti :D

Autor:  Simmy [ pát 13. led 2012 12:07:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

ale jo, tak já v jádru nemám nic proti, ale fakt to nechce vymýšlet uplné kraviny ... a především začít věcma ohledně údržby ... nový palivový filtr, nový vzduchový filtr, zkontrolovat sací koš v nádrži, zkontrolovat ventilové vůle na hlavě a podobné základní věci, které chování motoru taky ovlivňujou a leckdy muže jejich přinos docela překvapit

Autor:  LTFC [ pát 13. led 2012 14:26:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

osobne nie som za upravy ak chcem silnejsie auto kupim silnejsie a neprerabam a nevrazam peniaze ked nemusim. investujem len ked je to potrebne. ak chces vykon kup turbobenzin alebo V6 alebo chod do Themy ta ma niektore velmi zaujimave motorizacie co sa tyka kW. A este je tu posledna moznost kupit hoci co co ma od 150PS a vyssie a motor V5 a vyssie. :D :D :D :D :D tot moj nazor.

Autor:  Jozev* [ pát 13. led 2012 16:54:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: upravy motorů

Ano to je pravda myslim ze takova thema 16VT by mela kazdemu stacit stejne ani tento vykon zcela nikdo na nasich silnicich nevyuzije.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/