Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 22. lis 2024 7:01:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: upravy motorů
PříspěvekNapsal: čtv 28. črc 2011 19:48:09 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
napiste napady na upravy motoru ie a td ....poradte jak vymamit z 8v este nakej vykon...a tak nak vymena zkusenosti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: čtv 28. črc 2011 20:22:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
mám oskenovanou knížku od jednoho anglickýho specialisty na fiat motory je tam popsaný co se dá udělat jak s osmiventilem tak i šestnáctiventilem jsou tam nejrůznější grafy a tabulky ale je to v angličtině má to přes 90MB tak nevím jak to sem dostat

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: čtv 28. črc 2011 20:33:27 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
nahrej to třeba na www.uloz.to ... taky bych se rád mrknul :) takového materiálu není nikdy dost

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 29. črc 2011 7:08:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
http://www.uloz.to/9820435/modifying-tu ... ngines-pdf

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 29. črc 2011 22:16:23 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
to zni slibne hed to du stahnout treba se to sikne....jinak po mesici mam odskouseno ze moje cromule jde ohodne lepe za plynem diky tomu ze neni katik misto stredaku rezonator a vzadu ladak skloubeno s filtrem ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 29. črc 2011 22:18:50 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
Pavle díky ;)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2011 10:34:47 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
čeče motor totoznej fakt s cromackym 8v? by me zajmalo co by to udelalo poladit takle palici.... 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2011 13:26:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
tyhle motory vznikly už všedesátejch letech a i když se samozřejmě vyvíjely základ je pořád stejnej jediná podstatnější změna byla že výfuk a sání byly dřív obráceně ale to se změnilo spíš jenom kvůli příčnýmu uspořádání motoru. Není ani velikej rozdíl mezi 8V a 16V všechny ty úpravy tam popsaný by měly bez problémů fungovat jenom je trošku náročný a nejen finančně shánět ty speciální součástky

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2011 23:03:09 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
no specialni soucastky co sem pochopil tak tam je navod jak zaostrit vacky zalestit kanaly atd...myslis ze ty sami hodnoty platej i pro miho 8v ie? pac podle toho dat tam takle upravenou hlavu by bylo asi znat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 22:43:30 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
tak dalsi navrh jak poladit atmošku ...zvetsit prumer saci klapky kvuli vetsimu prisunu vzduchu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2012 21:48:25 
Offline

Registrován: sob 31. pro 2011 19:45:51
Bydliště: Banovce nad bebravou
Možno je to blbosť ale čo by povedal 2.5td 74kw na BLOV-off ventil a aspoň raz taky intercooler umiestnení pekne namiesto tej prednej čiernej mriežky a pridať trochu načerpadle a tlaku turba

Netvrdím že sa idem dotoho pustiť ale len či si myslite že by vydržal niakych 90-100KW??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2012 22:10:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
a čo tak si radšej kupit silnejšie auto?

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2012 22:21:33 
Offline

Registrován: sob 31. pro 2011 19:45:51
Bydliště: Banovce nad bebravou
Ja som len chcel rozvinúť debatu určite nebudem do auta ktoré ma povozí ešte max 2 roky vražať 1000euro a ked ešte viem v akom stave je karoséria


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2012 22:41:40 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
k čemu by na TD ten blow-off byl? :)
větší intercooler by možná něco přidal, ale bez zvedání tlaku to asi nemá moc význam

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2012 9:59:58 
Offline

Registrován: sob 31. pro 2011 19:45:51
Bydliště: Banovce nad bebravou
šak Blovoff ventil je na zmenšenie tlaku pri ubrani plinu...
keby som to riešim tak by som zvečil aj tlak,ale nemaťe niaky napad ako zvečiť učinost terajšieho intercolera lebo ton plaství nasavač čo ide knem sa mi moc nezdá,alebo keby paralelne zpojím ešte jeden vedla neho z druhej cromi :?: ...lebo niekdy cez tyždeň ho budem vitahovať a čistiť


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2012 11:13:05 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
blow-off je na přepuštění přetlaku před škrtící klapkou :) která ti u nafty bude možná scházet :)

co se ti na nasávači nezdá? pokud ho máš v celku a nechceš ho, rád se ho ujmu :D ... jak je chceš paralelně zapojit? jak uděláš nějaké kloudné rozdvojení? není lepší sehnat rovnou vetsi? :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2012 11:17:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
kokso ludia vy sa asi fakt nudite doma ked vymyslate taketo blbosti :D

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2012 12:07:43 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
ale jo, tak já v jádru nemám nic proti, ale fakt to nechce vymýšlet uplné kraviny ... a především začít věcma ohledně údržby ... nový palivový filtr, nový vzduchový filtr, zkontrolovat sací koš v nádrži, zkontrolovat ventilové vůle na hlavě a podobné základní věci, které chování motoru taky ovlivňujou a leckdy muže jejich přinos docela překvapit

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2012 14:26:01 
Offline

Registrován: sob 26. pro 2009 8:01:50
Bydliště: Ložín, okr. Michalovce, SVK
osobne nie som za upravy ak chcem silnejsie auto kupim silnejsie a neprerabam a nevrazam peniaze ked nemusim. investujem len ked je to potrebne. ak chces vykon kup turbobenzin alebo V6 alebo chod do Themy ta ma niektore velmi zaujimave motorizacie co sa tyka kW. A este je tu posledna moznost kupit hoci co co ma od 150PS a vyssie a motor V5 a vyssie. :D :D :D :D :D tot moj nazor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: upravy motorů
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2012 16:54:32 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Ano to je pravda myslim ze takova thema 16VT by mela kazdemu stacit stejne ani tento vykon zcela nikdo na nasich silnicich nevyuzije.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz