Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 21. lis 2024 20:06:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs
PříspěvekNapsal: pát 08. led 2016 15:25:15 
Offline

Registrován: úte 03. pro 2013 22:14:06
Zdravim chcel by som sa opytat ci je nejaky rozdiel v bloku motora medzi motorom z ducata 2,5TDi a z cromi 2,5TDs/2,5TD, jedna sa bud o priami vstrek alebo o komorkove vstrekovanie....ide mi hlavne o uchyty motora o napravnicu a uchytenie prevodovky o blok motora, to ze je samotna hlava motora rozdielna mi je jasne....a ak by niekdo nieco o tychto motoroch 2,5TDi nieco viac vedel nech napise....dost ma zaujala myslienka dat tento motor do cromi spolu s dlhsou prevodovkou....pripadne ak by mal niekdo na predaj 2,5TDi nech mi napise spravu... thanks... :mrgreen: :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs
PříspěvekNapsal: pát 08. led 2016 23:29:07 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Myslim ze ty bloky budou stejny.Ty starsi urcite.Ty nevyuzity diry se zavitem ktery mame na motorech ve svych autech jsou prave k uchytum treba motoru do jine karoserie.Nebo jsou na jiny usporadani prislusenstvi motoru.
Proc myslis ze prevodovka z Ducata je delsi?
Jak vyresis poloosy?Z Ducata nejde do tehlice Cromy a z Cromy nepasuje do vyvodu prevodovky Ducata.A jejich delky budou taky asi jiny.
Kdyz uz takto laborujes,Ducata se delali ve 2,8 TD.Uz by se tam muselo resit prehozeni hlavy,rozvodu,vstrikovaciho cerpadla a drobnosti.Ale mel bys asi 100kw v zakladu.A zbytek se da hrave s domacim naradim doladit.
Porovnaval jsem to jen z fotek,ale blok asi porad stejnej.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2016 1:24:43 
Offline

Registrován: úte 03. pro 2013 22:14:06
Pardon zle som to asi napisal, pytam sa na blok motora hlavne koli tomu ci bude pasovat na motor z ducata 2.5TDi prevodovka z cromi 2.5TDs ta dlhsia, kedze po dlhsom hladani na fore som sa docital ze su dva druhy prevodoviek u objemu 2.5 :-) keby to pasovalo, tym padom by som nemusel riesit ani poloosi ci uchytenie motora...celu vec riesim preto, ze mam 1,9TDi a je tam kratka prevodovka, pri 130km/h mam 3000otc. co je pomerne uz dost hlucne pri dlhsej jazde....minuly rok som bol dva krat v chorvatsku a za cca mesiac som nabehal 4500km :-) za 24hodin 1600km :D :D :D takze som prisiel domov dost ohucany :D a tak isto si myslim ze neni dobre pre motor ho hnat v takych otackach a zas ist po dialnici 100km/h nema zmysel...teda u mna :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2016 19:04:15 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Chapu problem s otackami a rychlosti.Myslim ze se ti nekde zdarma povaluje motor z Ducata a ty myslis ze tim usetris.Rychlou prevodovku asi sezenes.Ale Ducato bude mit jinej setrvak,spojku,svody sani i vyfuk,mozna obracene turbo,jinde vodni pumpu a alt,vyvod na remenici klimy mozna vubec nebude,starter taky jinej,nevim jestli ma kost-vrchni drzeni motoru.
Takze po vyshaneni techto rozdilnych nebo chybejicich dilu na tom cenove budes hur nez koupe motoru i s prevodovkou z Cromy.
Prodej Ducato,doplat a kup celek Cromy.Kolik beres za hodinu?Pricti si 150 hodin badani a laborovani v dilne s velmi nejistym vysledkem.
Ale sam se poustim do silenych veci,nemel bych poucovat.
Ani se neptam jak to resis papirove.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2016 22:28:25 
Offline

Registrován: úte 03. pro 2013 22:14:06
No ved to som aj chcel viac menej vediet co vsetko by bolo treba menit na motore z ducata aby to pasovalo do cromi, ci uz ide o uchyty k napravnici alebo o ostatne veci...tak isto som niekde aj cital ze sa davali do crom 2,5tdi ale fakt ojedinele a si myslim ze ta 2,5tdi je oproti 2,5tds troska zivsia, predsa priami vstrek a ine piesty oproti komorkovemu motoru, pravda by som to spojil s vedsim intercoolerom z thesi, variabilnym turbom a cerpadlom z 2,8tdi koli 12mm hlave, teda ak sa nepletiem a 2,5tds mala len 11mm hlavu cerpadla :D ....rad sa pustam do takychto veci, bavi ma robit nieco co nikdo este neskusal :) clovek sa pri tom vela nauci :D a papierovo, fuuuuuu budem rebel :D rozmyslam som aj o motore 1,9JTD, dat do cromi ale s tym by bolo veeela roboty....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2016 9:29:19 
Offline

Registrován: pát 22. říj 2010 7:27:22
Bydliště: Kontainer alebo pod mostom :D
Najlepšie je čo môžeš urobiť vziať motor z Ducata, Themy 2.5TD do Cromy 2.5TD, :D ostatné je tam par vecí čo nebude sedieť ale ak vieš zvárať a vieš z čoho je zložený materiál napríklad dural+ hliník a vieš prispôsobiť zváračku nemáš problém. všetko si vieš pekne pokojne sám vyrobiť.Len to chce čas.

_________________
FIAT CROMA 2.5 TD DIESEL NO SMOKE NO FUN


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz