Fórum FIAT Croma klub https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/ |
|
Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=1526 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Logisticz [ pát 08. led 2016 15:25:15 ] |
Předmět příspěvku: | Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs |
Zdravim chcel by som sa opytat ci je nejaky rozdiel v bloku motora medzi motorom z ducata 2,5TDi a z cromi 2,5TDs/2,5TD, jedna sa bud o priami vstrek alebo o komorkove vstrekovanie....ide mi hlavne o uchyty motora o napravnicu a uchytenie prevodovky o blok motora, to ze je samotna hlava motora rozdielna mi je jasne....a ak by niekdo nieco o tychto motoroch 2,5TDi nieco viac vedel nech napise....dost ma zaujala myslienka dat tento motor do cromi spolu s dlhsou prevodovkou....pripadne ak by mal niekdo na predaj 2,5TDi nech mi napise spravu... thanks... |
Autor: | Manas [ pát 08. led 2016 23:29:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs |
Myslim ze ty bloky budou stejny.Ty starsi urcite.Ty nevyuzity diry se zavitem ktery mame na motorech ve svych autech jsou prave k uchytum treba motoru do jine karoserie.Nebo jsou na jiny usporadani prislusenstvi motoru. Proc myslis ze prevodovka z Ducata je delsi? Jak vyresis poloosy?Z Ducata nejde do tehlice Cromy a z Cromy nepasuje do vyvodu prevodovky Ducata.A jejich delky budou taky asi jiny. Kdyz uz takto laborujes,Ducata se delali ve 2,8 TD.Uz by se tam muselo resit prehozeni hlavy,rozvodu,vstrikovaciho cerpadla a drobnosti.Ale mel bys asi 100kw v zakladu.A zbytek se da hrave s domacim naradim doladit. Porovnaval jsem to jen z fotek,ale blok asi porad stejnej. |
Autor: | Logisticz [ ned 10. led 2016 1:24:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs |
Pardon zle som to asi napisal, pytam sa na blok motora hlavne koli tomu ci bude pasovat na motor z ducata 2.5TDi prevodovka z cromi 2.5TDs ta dlhsia, kedze po dlhsom hladani na fore som sa docital ze su dva druhy prevodoviek u objemu 2.5 keby to pasovalo, tym padom by som nemusel riesit ani poloosi ci uchytenie motora...celu vec riesim preto, ze mam 1,9TDi a je tam kratka prevodovka, pri 130km/h mam 3000otc. co je pomerne uz dost hlucne pri dlhsej jazde....minuly rok som bol dva krat v chorvatsku a za cca mesiac som nabehal 4500km za 24hodin 1600km takze som prisiel domov dost ohucany a tak isto si myslim ze neni dobre pre motor ho hnat v takych otackach a zas ist po dialnici 100km/h nema zmysel...teda u mna |
Autor: | Manas [ ned 10. led 2016 19:04:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs |
Chapu problem s otackami a rychlosti.Myslim ze se ti nekde zdarma povaluje motor z Ducata a ty myslis ze tim usetris.Rychlou prevodovku asi sezenes.Ale Ducato bude mit jinej setrvak,spojku,svody sani i vyfuk,mozna obracene turbo,jinde vodni pumpu a alt,vyvod na remenici klimy mozna vubec nebude,starter taky jinej,nevim jestli ma kost-vrchni drzeni motoru. Takze po vyshaneni techto rozdilnych nebo chybejicich dilu na tom cenove budes hur nez koupe motoru i s prevodovkou z Cromy. Prodej Ducato,doplat a kup celek Cromy.Kolik beres za hodinu?Pricti si 150 hodin badani a laborovani v dilne s velmi nejistym vysledkem. Ale sam se poustim do silenych veci,nemel bych poucovat. Ani se neptam jak to resis papirove. |
Autor: | Logisticz [ ned 10. led 2016 22:28:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs |
No ved to som aj chcel viac menej vediet co vsetko by bolo treba menit na motore z ducata aby to pasovalo do cromi, ci uz ide o uchyty k napravnici alebo o ostatne veci...tak isto som niekde aj cital ze sa davali do crom 2,5tdi ale fakt ojedinele a si myslim ze ta 2,5tdi je oproti 2,5tds troska zivsia, predsa priami vstrek a ine piesty oproti komorkovemu motoru, pravda by som to spojil s vedsim intercoolerom z thesi, variabilnym turbom a cerpadlom z 2,8tdi koli 12mm hlave, teda ak sa nepletiem a 2,5tds mala len 11mm hlavu cerpadla ....rad sa pustam do takychto veci, bavi ma robit nieco co nikdo este neskusal clovek sa pri tom vela nauci a papierovo, fuuuuuu budem rebel rozmyslam som aj o motore 1,9JTD, dat do cromi ale s tym by bolo veeela roboty.... |
Autor: | mildi1111 [ pon 06. čer 2016 9:29:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 2,5TDi, 2,5TD a 2,5TDs |
Najlepšie je čo môžeš urobiť vziať motor z Ducata, Themy 2.5TD do Cromy 2.5TD, ostatné je tam par vecí čo nebude sedieť ale ak vieš zvárať a vieš z čoho je zložený materiál napríklad dural+ hliník a vieš prispôsobiť zváračku nemáš problém. všetko si vieš pekne pokojne sám vyrobiť.Len to chce čas. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |