Jak to tak pozoruju, tak ještě než budu pokračovat s pracema na převodovce, pro jistotu si vytesám nějaký bytelný trámeček ... abych se náhodou s převodovkou nepiplal zbytečně
Co je mi známo, do Crom se dávaly jen dvě turba ... do 74/77kW to byla K26 a pak do 85kW K16 ... rozdíl je ten, že K26 má ty štefty TŘI a K16 je má pouze dva. Tvar hliníkové roury je jasný (i když ... poamatujete, jak tu kolovaly docela časem podložené zprávy o tom, že i motor s altíkem nahoře měl 85kW
)
jinak turbo z 85kW nedávej, je menší ... naběhne ti sice dřív, ale dřív umře ... třeba takový Staňa ten je z toho celý na prášky
přemýšlím nad tím, jakou váhu bude mít, když pujdeš ve svém vůzku po olejovém vedení
tam totiž nezůstal kámen na kameni
já mám radši chlazení vzduchem, než vodou .... a pro venkovní teplotní rozdíly je tam přece termostat
S tím Veyronem je to nějaká špatná interpretace
jednak nevím, jak by to bylo konstrukčně proveditelné, druhak pochybuju o tom, že by zrovna tohle mazivo potřebovalo chladit a jinak si myslím, že ten kdo ti to říkal, si to popletl s diferenciálem, ten tam je skutečně chlazený a stejně tak převodovka