Fórum FIAT Croma klub https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/ |
|
sací potrubí https://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=19&t=1685 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Foligno [ pon 23. říj 2017 8:21:26 ] |
Předmět příspěvku: | sací potrubí |
Lidi- Cromy od roku 2006 mají plastové sací potrubí- chápete to?110KW motor, potrubí je bez vířivých klapek, a neumím jej sehnat ani u nás, ani jinde na vrakáčích- např. ani v allegru(polské aukro). Neumím se ani dopídit ceny toho dílu a ještě více mně irituje, že tam zřejmě budou změny na přírubách- jinak by to šlo snad nahradit tím starším- ne? Máte nějaké zkušenosti a tipy? |
Autor: | tomino36 [ pon 23. říj 2017 18:31:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
https://www.aci.sk skus túto stránku kde si vieš dohladať original diel podla VIN možno sa k niečomu dopátraš |
Autor: | nojgi [ čtv 02. lis 2017 16:02:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Nevím jestli pomůže. Mám Cromu 2006, 110KW, 1.9. Sháněl jsem sací modul a vyřešil to díl Pierburg 7.00373.12.0 Je to hliníkový odlitek s umělohmotnými klapkami uvnitř. Jen bych doporučil při objednání přes e-shop při převzetí balíku např. v uložence na místě rozbalit a zkontrolovat. Na dosedací ploše byl výčnělek a tak jsem cca měsíc reklamoval. Nakonec to dopadlo dobře, ale dokázat, že mi neupadlo na zem bylo docela dohadování. Údajně měli v prodejně originál zabalen jiný díl s podobným problémem a tak až ten třetí byl v pořádku, který doputoval ke mě. Po opravě jede auto jak vystřeleno z praku. Jinak vtipný je, že se k dílu prodává zvlášť umělohmotné těsnění. Nějak jsem naivně čekal, že bude v krabici současně s dílem. Cena sání je cca 5000,-Kč a práce na výměně je celkem podobná. Egr má Croma přístupný, ale sání ne. Držím palce ať auto jezdí. |
Autor: | Foligno [ čtv 02. lis 2017 22:15:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Díky za odpovědi- to auto je něčí pomsta jinak nevím. Můj první problém je, že nějak není na banánky.Nechtěl jsem po těch peripetiích dávat 7500 jen za sací potrubí, tak to měsíc stojí u mechanika. Když už se mi to zdálo dlouho, zkoušel jsem sám hledat po vrakáčích a našel v Polsku na Allegru. Víte co je zajímavé?Na Allegru 320 zlotých i s dopravou.A vykukové z automediku prodávají ten sám kus za 3400 vypadalo to, že ten kousek bude ok, ale nebyl. jak je příruba na EGR....tak kousek té kulaté obruby byl ulomený posílat to zpátky a reklamovat to by bylo šílenství- neměl bych díl, peníze, nic.Tak jako poslední zoufalství jsem řekl ať ho klidně zaslepí a pak si s tím sáním dá nějak upravit ať to zatěsní.to bylo 14 dní zpátky. Dneska jsem se byl ptát jo a sání se povedlo, ale zjistili, že odněkud teče voda- bude to asi nějaký chladič výfukových plynů mě napadá- a jak znefunkčnili ten egr tak jen silikonem zalepili tu vodní trubku a ta teď začla kapat. Opět dolů sání, opět dolů rozvody- prý...mě už z toho jebne. ano, mít 10 tisíc na opravy tak je to do týdne ale i tak lidi, jsem těžce otrávený a jsem zvědavý jestli pojezdím aspon 3 měsíce než se zase něco vysype v očekávání je setrvák |
Autor: | Foligno [ čtv 02. lis 2017 23:27:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
jinak Nojgi prý právě v roce 2006 došlo k té úpravě sání...no- já ji mám uvedenou do provozu 12/06. cena pierburgu byla asi 7500. počítám nějaké těsnění... ale co cena té práce?5000 ve značkovém sevise? |
Autor: | Majtn [ pon 06. lis 2017 7:38:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
http://www.in-car.pl Super prístup a hlavne cena. |
Autor: | Foligno [ stř 08. lis 2017 6:22:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Ahoj Majtne- děkuju za odkaz- pro člověka co bydlí na čáře to není zas až taková dálka ty Katowice. No- ty sání beru, ale odstranění DPF?Tak aby na to na emisích nebo STK nepřišli a nechali mně jezdit dál?Nevím nevím. Jinak dnes je to přesně třetí měsíc co mám cromu koupenou a 4 týdny z toho stojí ještě furt v servise. Otázkou ještě bude, jestli se mi nějak nepoškodilo něco dalšího- hadičky- vstřikovače apod. JAk jsem psal jinde- leju do toho prémiovou vervu a ještě mám v plánu koupit superdiesel aditiv. Ale to až ho budu mít opět doma. |
Autor: | Majtn [ stř 08. lis 2017 11:38:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Ja som tam bol na výmene sania bez klapiek, chlapík mal už všetko nachystane ráno o 9 začal a o 12 už som bol na ceste domov, cena ani nie 150€. Možno niekomu pomôže. |
Autor: | Foligno [ stř 08. lis 2017 12:01:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
uvidíš že pomůže ale tos tam nejel se zdeformovaným potrubím a provaleným egrem co? jestli mi jej tady zaslepí tak by mně zajímalo jak, a jestli bude po eventuelním proražení záslepky schopný dále provozu- ten týpek tam ale maká o víkendech- což je zajímavé. |
Autor: | Majtn [ stř 08. lis 2017 23:26:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Ten týpek sa do tych motorov vyzná, to úplne bez debaty, napíš mu, odfoť, a uvidíš čo ti povie a keď EGR off tak jedine aj s DPF off, ale tam je problém s emisiami.A ak potrebuješ EGR tak ti ponúknem za smiešnu sumu, len si ho musíš vyčistiť. |
Autor: | Foligno [ čtv 09. lis 2017 10:12:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Majtne EGR jsem vyreklamoval na prodejci aut-uvidíme jak to vše dopadne. každopádně díky za nabídku |
Autor: | Foligno [ pon 13. lis 2017 20:16:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Tak kluci- jezdím. EGR zaslepili, byl tam problém taky s vodou- někde v prostoru hlavy, a při zkušební jízdě se jim hodil motor opět do nouzáku skrz DPF filtr, takže to měli na přístrojích a regenerovali. Celkem mě ta legrace stála 7500 práce, 2100 sací modul. Jezdit jezdím, zatím ujeto cca 60 km, uvidíme, jak bude sloužit- pocit, když si člověk sedal po měsíci do auta, nádherný.Oproti menšímu bráškovi GP v základu 1,2...lepil se mi na zadek nějaký trouba neměl se ani k předjetí, ani udržení distancu, tak jsem na to šlápl do pěkného táhlého kopečka a musel jsem se smát, jak mi nestačil. Z kopce mě zase dojel a v další vesnici už naštěstí jel domů. Ale krása- jináč si ale spíš užívám neskutečně krásný vysoký posez a prostě cítím se jako v obýváku. |
Autor: | Nostalgik79 [ sob 09. bře 2019 23:36:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Zdravím po delší době! Právě se potýkám za dobu 4 let, co mám Cromu, s druhým zásadnějším problémem. A tím je právě sací potrubí. Normálně se mi propálilo - ale tak zajímavě - Normálně propečená díra do které se vejde špička malíčku. Chápete to? Nebo už máte někdo podobnou zkušenost? Shánět tohle plastové sací potrubí (které je v Cromách - jak zde píšete od r. 2007) je opravdu mazec. Použité se sehnat dá, ale já chtěl nové. Bohužel se tento díl v druhovýrobě nedělá, ale i orig. díl Magneti Marelli OEM 552026790, není běžně dostupné. Nejvíc mě irituje, že právě hliníkový Pierburg, který zde taky probíráte, se všude uvádí jako náhrada - prostě tento díl pro r.2005 - 2011!!! Ale podle VIN to tam dát nemůžu (já osobně myslím, že je tam jinak řešený pohon swirl klapek). A taky je zajímavé, že motorek na klapky tu je, ale já tam klapky (v tom svém, plastovém), nevidím a někteří jste tu taky psali, že tam nejsou. Vidím tam jen takové tyčinky, na kterých si myslím že klapky byly (nebo mohou být). Možná uhořely.... . A závěrem tedy to nejdůležitější - ví někdo spolehlivě, zda se dá vyměnit ten plastový modul Magneti Mareli za ten hliníkový Pierburg, nebo ne????. A co se mi mohlo stát, že se tam propálila díra??? Aby se to nestalo znovu... Později ještě popíšu, co se mi vlastně stalo a dám nějaké fotky - teď už se mi chce spát . Mějte se hezky, "cromáci". |
Autor: | Robert323 [ čtv 28. bře 2019 22:02:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sací potrubí |
Tie klapky podľa mňa zhltol motor.Urcite tam boli.Ja na svojom som našiel len 1 zo 4.Ale na turbe bolo vidno ze niečo preletelo motorom. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |