Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 22. lis 2024 2:05:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 20. říj 2014 13:05:36 
Offline

Registrován: čtv 08. říj 2009 10:33:43
Ja som sa v tom aute povozil 15 rokov. Takže tento týždeň ho musím odovzdať do zberu aj keď na ňom ešte jazdím. Opravovať sa neoplatí, lebo zospodu je hrdzavo chrumkavé. Aj keď po cestách vídam aj hrdzavejšie napr. Favority. Poruchy má: 1 piest a ojnica sú vymenené a riadne ojazdené (bola chybná tryska), takže pri štarte treba hneď pridať, potom zadymí a prestane ak sa hneď pokračuje normálnou jazdou. Chytá aj cez zimu. Preto je v odsávaní viac oleja a vzduchový filter je tam KN aby sa neupchal. Zadná náprava bola opravovaná po odhrdzavení uchytenia ramien. Zlomil sa mi zámok volantu a používam krátky šraubovák. Nedávno prestal zaberať posilňovač bŕzd, ručná ide, brzdy sa uvoľňujú aj po silnejšom brzdení. Klíma je odpojená a je vypadaný molitan pred nasávaním vzduchu. Vrtulka na vzduch má zatuhnuté ložiská a niekedy sa nerozbehne ani na 3ku. Stierače tiež zatuhli v tých horných ložiskách, po rozhýbaní už idú len strednou rýchlosťou bez dobehu. Čosi klepoce pri prejazde hrbolov vľavo vzadu, uloženia tlmičov sú zánovné. Tieklo strešné okno, tak je zatmelené a mimo prevádzky. Alternátor má môj vlastný regulátor, neviem či by origo nezhorel.
Je v ňom zánovné repasované turbo a ok. Motor by som nemal vysoko vytáčať často nad 3000, bol problém s uvoľneným kolesom na kľukovke a teda rozvody a ventily... Inak je to celkom živé dá sa s ním slušne predbiehať neprehrieva sa. Čerpadlo a trysky sú celkom vporiadku. Hrdza zvrchu sa robí len na zadných lemoch a už sa o to nestarám. Nedávno som menil elektrické ovládače dvier. Občas po horúčave sa zasekne okno pri vodičovi. Vlnovec na výfuku po 7 rokoch od výmeny zas prepúšťa. Na tachu je 210tkm.
No staré auto je už také aj keď sa človek snaží. Má 14 elektróny originál a navyše 5ty trocha ohnutý. 2 sady kolies plecháčov na zimu a gumy už nie sú bohvieaké. A mám opravárenskú príručku pre modely do 92, ale vo francúzštine. Tak čo teraz s tým.
Pred mesiacom som kúpil Octáviu kombi 2,5 ročnú 111tkm 103kw CFHC po lízingu v SR firemnú.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2014 12:44:44 
Offline

Registrován: čtv 08. říj 2009 10:33:43
Tak zajtra 24.10. idem auto odviezť do zberu. Zrejme až do http://www.recykling.sk. Tam autá rozoberajú na diely a ak niekto niečo chce sa môže na nich obrátiť. Majú na to formulár cez internet. Diely asi neposielajú. Je to v Žiari nad Hronom. V aute je použiteľné turbo kúpené ako repasované a má najazdené asi 30tkm. Trysky 100tkm, preto má motor slušný zvuk. Čerpadlo bez problémov pôvodné. Z auta som dal dole hliníkové kolesá R14 s pneumatikami Kleber, tie ponúknem na predaj.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz