Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 22. lis 2024 0:43:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: pát 30. bře 2012 21:13:48 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Pristi vikend mam jasnej.Vymena kotoucu,desticek,promazani zadnich trmenu,slaba rucka.Prevodovku ven a vymenit gufero hnaci hridele a na motoru na klice taky.Atd.Pochop,konci me STK!Jedu na STK ofic,poprve s timto autem. :oops: Vadi ze nemam hlinikovej stitek v prostoru motoru,nebo to nejak ukecam?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: pát 30. bře 2012 21:42:55 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
jasně, chápu :)
štítek si myslím, že tam není nutný, já ho taky nevozím ... vše potřebné je v TP ;)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: úte 03. dub 2012 19:17:57 
Offline

Registrován: čtv 15. bře 2012 19:02:06
POZOR MUSI!!! za ten stitek me taky pucoval ale nakonec mi to nechal s odrenyma usima (na evidencce na STK se o tom nezminovali) takze tam byt ma!....ale jak rikas jak kdyby jim to nestacilo z TP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2012 20:27:07 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
Kdo říká, že v sedanu se nedá nic odvézt, nemá pravdu :D aneb Thema bi-motore :D

Obrázek Obrázek Obrázek

Když jsem přijel k ropakhanzovi, tak si klepal na čelo, jestli jsem se nezbláznil, přijet s plným autem a chtít si odvézt ještě celý interiér ... a po půl hodince se loučil s nevěřícným kroucením hlavou :D

Obrázek Obrázek Obrázek

Takže motor 3.0 V6 je doma a už se spřádají plány, že i administrátor českého Croma klubu by měl Cromu 3.0 V6, tak jako ji má administrátor italského Croma klubu :lol:

zatím však motor posloužil jako dárce některých dílů, které na 2.5 V6 chyběly nebo vzaly za své ... takže především termostat a hadice od termostatu ... časem to bude i airbox a hadice k němu, ty jsou ale zatím popraskané, takže budu muset vyřešit jejich opravu :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2012 20:53:48 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Si nejdriv nejak zjisti jestli uz te nekdo s myslenkou mit 3,0 na papirech 2,5 nepredbehl. ;) Jakej tam bude vlastne rozdil?Vrtani bych nerekl,tak o 5 mm vetsi zdvih.Takze kliku a ojnice z 3,0. Co myslis?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2012 21:15:17 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
Vím, že v Polsku jezdila jedna 3.0V6 smotorem z Alfy, ale to byla asi komplet přestavba, protože to byla ještě stará Croma a do té se V6 nedával. Pak má dvě 3.0 V6 právě Oldcromaowner ... jedna je myslím přestavba a druhá je ofiko ta speciální verze od Agnelliho.

Jinak taky jsem přemýšlel vyměnit jen vnitřek, ale jiné je jak vrtání, tak zdvih. Budu muset zjistit jak to je případně jen s výměnou vložek, jestli se musí převrtat i blok nebo stačí jen vyměnit vložky, protože na vrtání to dělá 5mm (zdvih je větší o 4,3mm), takže tam ta šance je. Pak by se musela jen vyměnit klikovka kvůli zdvihu.

Další je rozdíl ještě ve 13 koních :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2012 23:00:11 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Tolik prace pro 13 kobylek a pocit?Dej tam turba co byly k tomuto motoru,nebo k 3,0 v alfe a mas vystarano i s novyma policejnima pasikama.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2012 23:07:41 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
tak ono je to nejlevnejsi zpusob, jak z te atmosfery ty kobylky ziskat ... navic tim ziskam docela dost krouticiho momentu a maximum tech kobylek se presune o par set otacek niz ... a az potom přijde řada na ty turba, tak lepe se bude plnit 3.0 než 2.5, no ne? :twisted:

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: stř 11. dub 2012 21:03:21 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
jo a zapomněl jsem se pochlubit, že o víkendu po dvou měsících V6ka zavrčela ... konečně se mi dostal do rukou nový termostat, konečně sem sehnal někoho s kým jsem mohl pohodlně odvzdušnit spojku a konečně se mohlo nastartovat ... ale ani jsem funkčnost pořádně nevyzkoušel, jen jsem ji od dílny zavezl přes město k baráku, protože ještě ani nebylo dost chladící kapaliny, navíc nebylo vytvrzené těsnění pod termostatem a hlavně jsem neměl vubec čas, jen jsem ji potřeboval konečně posunout před barák

ale co musím říct ... po těch 500km cesty domů s 2,5TD je ta V6 uplně něco jiného a už se ani nedivím Ernestovi, když psal, že jezdí on i jeho žena raději V6kou než 2.0 16vt ... prostě těch šest válců je samet

no, takže hrubá práce je hotová, ted ještě doladit polorozebraný interiér, dolít chladící kapalinu, vyměnit výfuk a pak už si jen hrát s detailama

nový termostat i originál hadice jsou tam :)
ObrázekObrázek

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: stř 11. dub 2012 21:42:14 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
To je pravda,ctyri valce jsou jen imitace motoru.Vubec to nema kultivovanej zvuk,nevim proc se to do aut montuje.Je to spis do zemedelskych stroju.A s dobrym vyfukem je V6 teprv sepot lucniho kviti!Chtel bych i vic valcu,nekdy,az budu velkej asi.A uz jsem te prokoukl s tvou stribrnou.Chces to vymazlit abys to mohl prihlasit na veterana,jenze v roce 2010 to zvedli z 20 na 25 let,tak to nehonis,ze?Jsem po tom pokukoval taky,mam papirove 87,uz bych mohl.Jenze.Kar. mk2,el u motoru vlastni a jiny smotky klimahadic.A unik oleje.od veterana jsem upustil.Ale ty mas sanci,hlavne nespechej!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: pát 20. dub 2012 19:53:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. lis 2011 22:48:43
That incomplete engine is a Thema 3.0 V6 with automatic transmission, or not?
My 3.0 works really well, with no costly maintenance.
For daily use, my Croma has a V6 LPG gas system, and runs 8 km per liter.


Good job Simmy !

_________________
I'm Owner of Old and true Fiat Croma, 100% Turin made !
I have three Croma V6
a Croma 2,0 i.e. Cabrio
an early 1986 Croma Turbo i.e.
an early 1988 Croma Turbo D i.d.
and a Lancia Thema LX mk3....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2012 17:47:55 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
oldcromaowner: yes, this is engine from Thema SW 3.0 automatic trans.

true, drive with V6 is great ;)

thank you :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2012 17:50:10 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
juchuuu ... ručička teploměru se konečně odlepila od dorazu :) krátce jsem ji projel po městě, ale i tak se mi zdá, že asi termostat nefunguje přesně při teplotách, při jakých má .. uvidím, večer mám delší cestu, tak jak se to projeví, každopádně usper pocit, vidět ji zase aspon trochu zvednutou :D

a spojka ještě dle mého názoru nešlape tak, jak by měla, tak uvidím, jestli pomůže ještě jednou odvzdušnit nebo co ...

zítra natočím nějaké video zvuku motoru, dokud nahlas brumlá s děravým výfukem, protože příště už asi přijde origo výfuk a ten to asi naprosto utlumí :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 10:51:47 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
před týdnem vypršela technická, tak jsem si říkal, že by mohlo stačit vyměnit výfuk a auto by relativně mohlo projít ... bohužel včera při návratu domů se rozsvítil CHECK a na checkpanelu svítí obě brzdové světla ... nefungujou mi teda vubec brzdové světla a nefungujou ani blinkry ... někdo nějaké nápady, co s tím?

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 13:36:07 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
tak dneska jak sem sedl a nastartoval, tak už nic ... a to jsem zkoušel vypnout a zapnout i včera a nepomohl .... no i tak .. nemá někdo tip, co s tím? nerad bych, aby mi na cestách přestaly svítit brzdy a blinkry

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 15:45:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 27. úno 2010 11:07:53
mrkni ukostrenie poistkovej skrinky toto mne robilo na mojej ale mne to robili + svetla a topenie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 21:29:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. srp 2009 20:24:47
Bydliště: Zábřeh
Pokud svítí check na zadní brzdová světla, tak je to špatný brzdový spínač u pedálů. U mělo to dělalo to samé a výměna pomohla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 21:43:47 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Toto me V6 taky udelala.Nakopal jsem pojistkovku za jizdy a ok.Oxidace nozek pojistky popr nekteryho rele.U stribrne jsem mel pujcenej vozik a patice nemela vyrez pro spravnou polohu zapojeni koncovky a ja ji zapojil spatne.Rozsvitily se brzdovy na panelu a nesly blinkry.Spalena jedna pojistka a bude to ta co ti to dela.Zvlast kdyz vime ze tam zatikalo.Me se to na V6 stalo jednou,jinak bych ti to rekl,nejsem jouda.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 22:11:23 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
Jimbo: napadlo mě to taky, ale to by pak nemělo souvislost i s těma blinkrama, ne?

Manas: vpohodě, já tě z ničeho neviním, takže pojistkovkou říkáš ... možné to je, ta zvýšená vlhkost v autě tomu určitě neprospěje ... no co nevidět se na ni snad taky trochu dostane ... bude muset, bez technické se mi jezdit nechce :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Simmyho Croma 2.5 V6
PříspěvekNapsal: ned 27. kvě 2012 18:27:27 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Jimbo píše:
Pokud svítí check na zadní brzdová světla, tak je to špatný brzdový spínač u pedálů. U mělo to dělalo to samé a výměna pomohla.


Jojo toto mi delalo taky, ale kamarad mel jeste horsi problem nez Simmy. Habrovala mu cela elektrika, nakonec se podarilo vyresit (nejaka kostra, tradicne) :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz