Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 19. dub 2024 14:09:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EGR ventil
PříspěvekNapsal: čtv 12. kvě 2016 19:36:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2016 18:41:31
Bydliště: SPONAU Oderské Vrchy
ahoj jelikoš jsem toto téma nikde nenašel tak ho zakládám.
Jak je to s EGR ventilem?? napích sem diagnostiku -žádné chyby tak sem začal listovat a až sem došel k EGR ventilu tak mi to napsalo že je vypnutý :oops:co to znamená a jak ho zapnout? jo ještě hodnota otevření mi napsalo tuším 4%

_________________
CROMA II BLACK 1,9 16V JTD MULTIJET 110kW 2007
MAREA ELX ŠEDÁ METLA 1,6 16V 76kW 1997 LPG
BRAVA ELX BLUE 1,6 16V 76kW 1998 LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: pát 13. kvě 2016 12:40:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16. dub 2015 19:44:40
Bydliště: Praha
No já ho mám taky vypnutý. Ale taky mám vypnutý DPF.

EDIT: kecám. Nevím jak je to udělané, ale ogr je funkční a dpf se neregeneruje vůbec, ale dle diagnostiky ano.

_________________
1.9 JTD, 110 KW automat, r.v. 11/2005, 186 000 km, DPF - OFF. EX Fiat Marea Weekend, 2.4 JTD. r.v. 1999


Naposledy upravil Zzzipp dne stř 24. srp 2016 13:13:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: pát 13. kvě 2016 17:04:30 
Offline

Registrován: stř 04. kvě 2016 20:45:56
Zzzipp píše:
No já ho mám taky vypnutý. Ale taky mám vypnutý DPF.

A to dpf jsi vypl jak ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: pát 13. kvě 2016 19:41:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2016 18:41:31
Bydliště: SPONAU Oderské Vrchy
jenomja píše:
Zzzipp píše:
No já ho mám taky vypnutý. Ale taky mám vypnutý DPF.

A to dpf jsi vypl jak ?

no já podle podpisu myslím že egr ná vyplý a FAP má uplně vyhozený

_________________
CROMA II BLACK 1,9 16V JTD MULTIJET 110kW 2007
MAREA ELX ŠEDÁ METLA 1,6 16V 76kW 1997 LPG
BRAVA ELX BLUE 1,6 16V 76kW 1998 LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 14. kvě 2016 21:46:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Maroš má FAP určitě funkční a egr je vždy vypnutý pokud nepřidáš trochu gas.Nemá to nic společné s egr a FAP OFF.

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2016 9:50:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16. dub 2015 19:44:40
Bydliště: Praha
Softwarová úprava pro DPF a pro EGR. Ale jak, to se neptejte, jelikož to nevím. Takhle už jsem to koupil. :mrgreen:. Je taky možné, že vnitřek je vykuchaný. Já prostě nevím.

EDIT. EGR mám zapnutý a funkční. Ale jak to mám udělané s DPF netuším.

_________________
1.9 JTD, 110 KW automat, r.v. 11/2005, 186 000 km, DPF - OFF. EX Fiat Marea Weekend, 2.4 JTD. r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: pon 17. říj 2016 21:23:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. říj 2013 23:41:45
Mě EGR občas na volnoběh ukazuje asi 40% otevřeno.
Jen by mě zajímalo jak ECU pozná to procento otevření.

_________________
Lancia Dedra sw 1.9 Tds 66kW
Fiat Croma 1.9 Jtdm 88kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: pát 21. říj 2016 21:19:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Tak jak sem to napsal Marošovi,tak je to vpořádku.4% je normální stav,po přidání plynu se egr otevre a píše "otevřen"

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: pát 21. říj 2016 21:30:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. říj 2013 23:41:45
Ale ja na plyn nešlapu a mám stav OTEVREN a to na 40%. A motor běží normálně.

_________________
Lancia Dedra sw 1.9 Tds 66kW
Fiat Croma 1.9 Jtdm 88kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2016 15:42:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Hanz410 píše:
Ale ja na plyn nešlapu a mám stav OTEVREN a to na 40%. A motor běží normálně.
Tak zkus rozdělat a vyčistit,aby fungoval jak má.

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2016 15:46:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. říj 2013 23:41:45
Mám ho úplně nový.

_________________
Lancia Dedra sw 1.9 Tds 66kW
Fiat Croma 1.9 Jtdm 88kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2016 15:59:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Hanz410 píše:
Mám ho úplně nový.

Potom nechápu,proč by měl být na volnoběh otevřen
:D

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2016 16:19:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. říj 2013 23:41:45
Je to divný, proto jsem chtěl vědět jak ECU vyhodnocuje to procento otevření. Je dost možné že EGR je zavřený ale jednotka píše něco jineho na základě nějakého špatného čidla.

_________________
Lancia Dedra sw 1.9 Tds 66kW
Fiat Croma 1.9 Jtdm 88kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2016 19:06:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16. dub 2015 19:44:40
Bydliště: Praha
A taky je dost možný, že je ten egr vadný, anebo otvírá obráceně. Už jsem to slyšel. Nebyl bys první.

_________________
1.9 JTD, 110 KW automat, r.v. 11/2005, 186 000 km, DPF - OFF. EX Fiat Marea Weekend, 2.4 JTD. r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2016 19:15:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. říj 2013 23:41:45
Neřekl bych že funguje obráceně, dělá to jen někdy a to až po nějaké době od startu. A když šlápnu na plný plyn tak
EGR zavře.

_________________
Lancia Dedra sw 1.9 Tds 66kW
Fiat Croma 1.9 Jtdm 88kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: pon 24. říj 2016 20:19:54 
Offline

Registrován: pon 24. říj 2016 20:07:12
Ahoj, potřeboval bych informaci. Nechal jsem zaslepit EGR + úprava ŘJ. Mám motor 1.9jtd 88KW + DPF dle diagnostiky zanesený 51%. Otázka zní - nemá vliv zaslepený EGR na brzké zanesení DPF? Provozuje někdo zaslepený EGR řádově roky, či tisíce km bez poruchy DPF? ...Na netu co člověk, to názor. Zajímala by mě fyzická zkušenost. Touto úpravou chci šetřit sací trakt+hlavu. Měl jsem možnost vidět zanesené součásti po 250 000km...masakr. Otvorem šel sotva prostrčit prst...to rozhodlo.
Předem vám díky za info-názor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: úte 10. led 2017 21:22:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2016 18:41:31
Bydliště: SPONAU Oderské Vrchy
pitrs píše:
Ahoj, potřeboval bych informaci. Nechal jsem zaslepit EGR + úprava ŘJ. Mám motor 1.9jtd 88KW + DPF dle diagnostiky zanesený 51%. Otázka zní - nemá vliv zaslepený EGR na brzké zanesení DPF? Provozuje někdo zaslepený EGR řádově roky, či tisíce km bez poruchy DPF? ...Na netu co člověk, to názor. Zajímala by mě fyzická zkušenost. Touto úpravou chci šetřit sací trakt+hlavu. Měl jsem možnost vidět zanesené součásti po 250 000km...masakr. Otvorem šel sotva prostrčit prst...to rozhodlo.
Předem vám díky za info-názor.

Pokud vím a mám známé tak někteří mají EGR zaslepený a jezdí furt DPF se ti zanese a cca co 1000km pročisťuje-vypaluje takže pokud ti to nehlásí někde chybu tak by Ti to mělo šlapat a neměl bys mít problém. jinak dost věcí se řeší na facebooku (A.L.M.F.)

_________________
CROMA II BLACK 1,9 16V JTD MULTIJET 110kW 2007
MAREA ELX ŠEDÁ METLA 1,6 16V 76kW 1997 LPG
BRAVA ELX BLUE 1,6 16V 76kW 1998 LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz