Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 19. dub 2024 7:44:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: čtv 17. říj 2013 12:15:19 
Offline

Registrován: čtv 22. srp 2013 13:49:12
Zdravím , jakej dáváte olej do multijetu 150k s - někde se uvádí Selenia WR Pure Energy 5W-30 a někde zase Selenia WR Diesel 5W-40 , díky Mirek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: čtv 17. říj 2013 15:21:47 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
záleží myslím na tom, jestli máš filtr pevných částic .. tam pak potřebuješ 5W30 low SAPS (popelotvorné látky v oleji) ... jinak je vhodný 10W40 (ten by ale DPF odpravil)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: pát 18. říj 2013 16:52:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 12. úno 2013 18:50:06
Bydliště: Třebíč
Přesně jak povida Simmy zaleži jestli maš nebo nemaš DPF Já mám 2,4JTD multijet s DPF a davam 5W/30 pro Turbodiesely

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD Emotion 147kw
viewtopic.php?f=10&t=1089
http://www.youtube.com/user/Lars1FK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: pát 18. říj 2013 17:29:56 
Offline

Registrován: čtv 22. srp 2013 13:49:12
ahoj , jasně mám DPF, dám 5w -30 a samozřejmě že selenii , díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: sob 29. bře 2014 0:11:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Ja mam v planu koupit tento olej od Total.Pristi mesic jdu do toho. Moderní formule garantuje podporu úspory paliva a optimalizuje účinnost a prodlužuje životnost zařízení snižujících emise (částicové filtry, EGR).
Obrázek

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: sob 26. dub 2014 22:06:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Dnes po vymene.
Obrázek

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: sob 21. úno 2015 23:50:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Pristi mesic me čeka opet vymena motoroveho oleje a vsech filtru. Olej budu kupovat opet Total 5W30. ;) Croma se jiste tesi a ja taky.Najeto 10000km za rok.

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: ned 22. úno 2015 10:00:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. kvě 2014 21:33:54
Michele píše:
Pristi mesic me čeka opet vymena motoroveho oleje a vsech filtru. Olej budu kupovat opet Total 5W30. ;) Croma se jiste tesi a ja taky.Najeto 10000km za rok.

ten total miodporucali aj v internet. obchode,ked namali seleniu..ze to je priama nahrada a je lacnejsia..je urcena pre Renault hlavne..ale ja ked uz nemam DPF,tak kupujem 5w40

_________________
fiat croma 1.9 88kw,r.v 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: úte 24. úno 2015 8:05:44 
Offline
Mecenáš fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát 07. úno 2014 14:45:11
Bydliště: Zlínský kraj
To Michele: No a já blbec jsem kupoval Selenii 5W30 a dal jsem za ni kolem 1800! :evil: Tady se dívám, že ten Tvůj olej se dá koupit kolem 650kč. Pokud to funguje, taky bych příště do toho šel!

_________________
Fiat Croma 1,9MJ, Emotion, Blu Nettuno 150 koníků, 2009...ale srdcovka je Márejka...
Ex Fiat Marea Weekend 1,9TD100, ELX, 1998 - Strale in argento -a stejně je nejhezčí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: pon 16. bře 2015 20:29:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18. led 2014 9:30:55
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Ohledně olejů sem toho nastudoval dosti i ze zahraničních fór a od lidí co tomu opravdu rozumí a výsledek je takový..když mas DPF, doporučuje se 5w30 s midSAPS(nizkopopilkovy olej kvůli zanaseni dpf), a kdo nemá DPF, tak 5w40,popr 10w40, ale všichni se shoduji v jednom.. 5w30 chrani dpf,ale trpí turbo,pac ten olej je víc jak voda, nezanechava film, 5w40 chrani vic turbo, hlavne v režimu plného vykonu a ze jsou na to vysokootackove motory jtd stavěny,ale vic se zanasi dpf..a teď je na každým z vás zda obětující dpf, nebo turbo..ja osobně se bez dpf obejdu,bez turba NE.. Osobně používám Mobil1 0w40 New Life a je to přímá náhrada Selenie..ma i schválení norem Fiat M2,N2 a Z2,a nebojím se Cromuli motat do plnejch, u te řídké 5w30 jsou případy zničení turba!!.. Do stiloušů co máme doma pouzivame Shell Helix 5w a 10w40, taktéž maji schválení Fiat..

_________________
Fiat Cromático 1.9 JTDm, DPF off, EGR off, chip by Šarkan - 180hp a 380Nm..
ex Suzuki Gsx-R 750 K4
ex Bmw 730i e32 LPG..to byla páni limuzínka
ex Subaru Impreza GT ve válečných WRC polepech.. 220koni a 4x4.. porno na silnicích..tu už nic nepřekoná..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: pon 16. bře 2015 21:43:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Ja osobne se neobejdu bez turba,ale ani bez FAP.Klidne si ten popel z vyfuku hltej,protoze je skodlivejsi nez saze ze starych motoru TD.Ja mam deti a nepotrebuji jim kratit zivot tim,ze odrezu FAP.Jestli si teda procital i fora v zahranici,tak budes vedet,ze je opravdu skodlivejsi.Saze,ktere vdechnes do plic bez FAP ti na plicich bohuzel zustanou. Snad nejsem jedinej co je proti odrezani FAP.

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 8:40:01 
Offline
Mecenáš fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16. led 2014 22:01:52
Bydliště: Beroun
Michele neboj se, nejsi jedinej,taky nejsem zastáncem odřezání FAP.
V Německu po tom jedou jak po uzeným a je jen otázkou času kdy se to bude kontrolovat i u nás a ty firmy co to dnes houfně řežou,postaví své podnikání naopak a budou to montovat zpět za dvojnasobné peníze.
Druhá věc je,když vám někdo skočí pod auto,nebo dojde k nehodě se zraněním,vždy se prověřuje zda bylo vozidlo v řadnem tech.stavu...vím že Fap na to vliv nemá,ale neníli tam a má tam být v řádnem stavu nebylo,byl provedený zásah s kterým výrobce nepočítal,tudiž auto na cestě nemělo co dělat...dusledky si každý umí spočítat sám.
A v neposlední řadě mám rad čístý vzduch,třídím odpad a jezdím s Fap :D

_________________
Fiat Croma 2.4 JTD
Fiat Ducato 100 JTD
Fiat Grande Punto 1.2 ex
Fiat Punto Mk2 1.2 ex
Fiat Punto Mk1 1.1 ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 12:34:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18. led 2014 9:30:55
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Tak nevim zda sem na hlavu já, nebo vy pánové..ja někde psal že mam vyříznutý dpf-ko?? Mam dpf, na aute 135tis km a filtr se mi vypaluje poctive po 800-1000km..ja s nim nemám jediný problém, takže zde kroťte svoje ecoluzione emoce..ja to psal vzhledem k tomu čeho si vic vážím na autě..budu raději šetřit turbo kvalitním olejem k němu určeným, doklepáváni motoru po jízdě a vlažný zahrivani studeného motoru než kupovat řídkou olejosračku jen aby se nezacpával filtr,ale že motor neni v krajních mezích správně mazán, to užse nepíše..a navíc croma je euro4, a dpf nema na emise žádný vliv,jen na pevne částice které se neměří,mozna za x let,ale to uz budu mít zas něco novějšího,kde to bez toho aneb nenastartujete..takže pokud tam necham jen origo obal, nemaj šanci na to přijít,ani na stk,ani policajti..u novějších Fiatů,psa koncern atd, které už jsou euro 5, uz budete nahraní, už vám to bez něj hodi jine hodnoty..dokud funguje,nemam s nim problem,vypalováni si hlídám a počítám km,ale ve vztahu k autu kupuju 0w/5w/40 kvůli vhodnosti k turbu a motoru..nechava silnější film,ale vic ucpava dpf nenavratnym a nevypalitelnym humusem..takze neni potřeba tu hned vyjizdet že mate rodiny a ja tu jezdím s avii :lol: ,taky mam půlroční dcerku a tridime odpad :roll: ..a uz vidím jak kdyz vám odejde dpf,a ze to odchází ve velkým hlavne ve starších autech,kde to bylo "domontovavano" na klasicky motor, kupujete nový za 30-50tis Kc :roll: .. Mozna se najdou levnejsi verze, ale je mi jasný co vydrží..

_________________
Fiat Cromático 1.9 JTDm, DPF off, EGR off, chip by Šarkan - 180hp a 380Nm..
ex Suzuki Gsx-R 750 K4
ex Bmw 730i e32 LPG..to byla páni limuzínka
ex Subaru Impreza GT ve válečných WRC polepech.. 220koni a 4x4.. porno na silnicích..tu už nic nepřekoná..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 14:12:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. úno 2014 20:35:53
Bydliště: Brno
Ahoj,nic proti tobe,jen sem napsal svuj nazor.Kdybych byl nucen menit FAP,tak koupim ten levnejsi,ale bez nejedu.Tak at ti jezdi kamarade.Treba tady; http://aukro.cz/filtr-castic-dpf-vectra ... ed-top-box

_________________
Fiat Croma 2.4 MultiJet 2006,full optional con tetto panoramico, cerchi in lega da 18,vetri posteriori oscurati, sedili in pelle,navigatore, interf.telefono con comandi radio e cell al volante, 11x airbag,motore in perfette condizioni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 18:40:26 
Offline
Mecenáš fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. dub 2014 19:59:04
Bydliště: CHOMUTOV
Zdravím přátelé,
já mám taky DPF-ko, ale přesto používám 5W-40 Shell Helix Ultra. Jezdím vesměs mimo město a Cromule je pořád v zápřahu, zatím pohoda. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 20:23:25 
Offline
Mecenáš fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16. led 2014 22:01:52
Bydliště: Beroun
VojtikGsxR750 nebyla to reakce na Tvuj příspěvek,ale jen odpověd Michelemu,že jsem zastánce mít Fap ON.
Pokud to vyznělo nějak jinak tak se omlouvám,nemam v umyslu nikoho soudit zda má,nebo nemá něco na autě On nebo Off.
Jinak k oleji jen toto:
používám Selenii wr 5w40,měním cca co 10tk to vychází jednou ročně.

_________________
Fiat Croma 2.4 JTD
Fiat Ducato 100 JTD
Fiat Grande Punto 1.2 ex
Fiat Punto Mk2 1.2 ex
Fiat Punto Mk1 1.1 ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: stř 18. bře 2015 0:55:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 20. čer 2014 16:36:17
Bydliště: Ústí nad Labem
VojtikGsxR750 píše:
Ohledně olejů sem toho nastudoval dosti i ze zahraničních fór a od lidí co tomu opravdu rozumí a výsledek je takový..když mas DPF, doporučuje se 5w30 s midSAPS(nizkopopilkovy olej kvůli zanaseni dpf), a kdo nemá DPF, tak 5w40,popr 10w40, ale všichni se shoduji v jednom.. 5w30 chrani dpf,ale trpí turbo,pac ten olej je víc jak voda, nezanechava film, 5w40 chrani vic turbo, hlavne v režimu plného vykonu a ze jsou na to vysokootackove motory jtd stavěny,ale vic se zanasi dpf..a teď je na každým z vás zda obětující dpf, nebo turbo..ja osobně se bez dpf obejdu,bez turba NE.. Osobně používám Mobil1 0w40 New Life a je to přímá náhrada Selenie..ma i schválení norem Fiat M2,N2 a Z2,a nebojím se Cromuli motat do plnejch, u te řídké 5w30 jsou případy zničení turba!!.. Do stiloušů co máme doma pouzivame Shell Helix 5w a 10w40, taktéž maji schválení Fiat..


Popravdě - chtěl bych vidět zdroje, připadá mi to jako jedna paní povídala. Viskozita oleje je totiž jenom jednou z jeho vlastností - a po pravdě ani zdaleka tou nejdůležitější. U moderních motorů s prodlouženými servisními intervaly (Croma má 35 000 km) jsou mnohem důležitější přesné certifikace výrobce, který předpokládám líp než "odborníci" na internetu ví, proč doporučuje konkrétní olej. Viskozita se navíc mění v průběhu životního cyklu oleje. Obecně u 5W30 (syntetika) viskozita zhruba po stovce kilometrů vyskočí a pak pomalu stoupá celou dobu jeho životnosti. U 10W40 (polosyntetika) naopak po prvních 100 km viskozita dramaticky klesne a pak pozvolna klesá. Oba oleje mají stejnou viskozitu kolem 5 000 najetých kilometrů, kdy 5W30 dál roste a 10W40 dál klesá. Na tom je myslím hezky vidět, že pokud je to, co tvrdíš, pravda, je to rozhodně pravda jen v malé části životního cyklu oleje. Motory JTD navíc rozhodně nejsou vysokootáčkové - ne že by vytáčet nešly nebo to nebyla zábava, ale v praxi to není moc potřeba. Ostatně je vidět, že nemáš automat, ten by ti ukázal, na kolik otáček umí JTD jezdit :-)

Takže za mě: Do Cromy patří Selénia WR Diesel Pure Energy 5W-30 přesně podle doporučení výrobce. Pětilitrovka se dá koupit za 1400 s poštovným. Nevidím skutečný důvod na oleji šetřit, dávat olej pro motory bez DPF či bez patřičné certifikace Fiatu. S mým nájezdem měním jednou za rok (cca 30 000), to si klidně ty tři stovky navíc připlatím. Zvlášť když předtím v Marejce jsem měnil Selénii WR Diesel 5W40 co 10 000 kilometrů :-) Až chcípne DPF, koupím nový - už kvůli tomu, abych s autem mohl i dál třeba do Německa.

_________________
[EX] Fiat Nuova Croma 1.9 Multijet 16V C.A. 110 kW Dynamic 12/2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: pon 23. bře 2015 19:36:22 
Offline

Registrován: čtv 21. lis 2013 20:58:33
Bydliště: Brno
5W-40 je taky v poho i pro DPF. Splňují normy jak Fiatu, tak C3. Jinak nechávat olej v motoru 35000 km je (pokud teda auto nejezdí bez vychladnutí motoru) větší zvěrstvo, jak použít nějak mírně odlišnej od normy a měnit ho po 10-15tkm. Jo a C3-10 mají vlastnosti jako všechny jiné a navíc jsou pro DPF. Jen první cé trojky byly háklivější na vlhkost. Ovšem tvrdit, že 5W-30 oddělá turbo, to už je silná káva... :roll:

_________________
Croma 2006 1,9 JTD 16V Multijet, automat, black Emotion
Marea HLX 2,4 TD 1998 grigio met. ex
Ritmo 1,9 TD 1987 grigio met. ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: úte 31. bře 2015 16:41:03 
Offline
Mecenáš fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16. led 2014 22:01:52
Bydliště: Beroun
Beban píše:
VojtikGsxR750 píše:
Ohledně olejů sem toho nastudoval dosti i ze zahraničních fór a od lidí co tomu opravdu rozumí a výsledek je takový..když mas DPF, doporučuje se 5w30 s midSAPS(nizkopopilkovy olej kvůli zanaseni dpf), a kdo nemá DPF, tak 5w40,popr 10w40, ale všichni se shoduji v jednom.. 5w30 chrani dpf,ale trpí turbo,pac ten olej je víc jak voda, nezanechava film, 5w40 chrani vic turbo, hlavne v režimu plného vykonu a ze jsou na to vysokootackove motory jtd stavěny,ale vic se zanasi dpf..a teď je na každým z vás zda obětující dpf, nebo turbo..ja osobně se bez dpf obejdu,bez turba NE.. Osobně používám Mobil1 0w40 New Life a je to přímá náhrada Selenie..ma i schválení norem Fiat M2,N2 a Z2,a nebojím se Cromuli motat do plnejch, u te řídké 5w30 jsou případy zničení turba!!.. Do stiloušů co máme doma pouzivame Shell Helix 5w a 10w40, taktéž maji schválení Fiat..


Popravdě - chtěl bych vidět zdroje, připadá mi to jako jedna paní povídala. Viskozita oleje je totiž jenom jednou z jeho vlastností - a po pravdě ani zdaleka tou nejdůležitější. U moderních motorů s prodlouženými servisními intervaly (Croma má 35 000 km) jsou mnohem důležitější přesné certifikace výrobce, který předpokládám líp než "odborníci" na internetu ví, proč doporučuje konkrétní olej. Viskozita se navíc mění v průběhu životního cyklu oleje. Obecně u 5W30 (syntetika) viskozita zhruba po stovce kilometrů vyskočí a pak pomalu stoupá celou dobu jeho životnosti. U 10W40 (polosyntetika) naopak po prvních 100 km viskozita dramaticky klesne a pak pozvolna klesá. Oba oleje mají stejnou viskozitu kolem 5 000 najetých kilometrů, kdy 5W30 dál roste a 10W40 dál klesá. Na tom je myslím hezky vidět, že pokud je to, co tvrdíš, pravda, je to rozhodně pravda jen v malé části životního cyklu oleje. Motory JTD navíc rozhodně nejsou vysokootáčkové - ne že by vytáčet nešly nebo to nebyla zábava, ale v praxi to není moc potřeba. Ostatně je vidět, že nemáš automat, ten by ti ukázal, na kolik otáček umí JTD jezdit :-)

Takže za mě: Do Cromy patří Selénia WR Diesel Pure Energy 5W-30 přesně podle doporučení výrobce. Pětilitrovka se dá koupit za 1400 s poštovným. Nevidím skutečný důvod na oleji šetřit, dávat olej pro motory bez DPF či bez patřičné certifikace Fiatu. S mým nájezdem měním jednou za rok (cca 30 000), to si klidně ty tři stovky navíc připlatím. Zvlášť když předtím v Marejce jsem měnil Selénii WR Diesel 5W40 co 10 000 kilometrů :-) Až chcípne DPF, koupím nový - už kvůli tomu, abych s autem mohl i dál třeba do Německa.


Ja mám v knížce udržby WR 5W-40 přesně podle doporučení výrobce 8-)

_________________
Fiat Croma 2.4 JTD
Fiat Ducato 100 JTD
Fiat Grande Punto 1.2 ex
Fiat Punto Mk2 1.2 ex
Fiat Punto Mk1 1.1 ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: olej 5w 30 nebo 5w 40?
PříspěvekNapsal: sob 09. kvě 2015 15:02:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18. led 2014 9:30:55
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Já automat mám :) , a vim kam to točí..za druhe i já mam v knížce origo 5w40 selenia wr diesel.. 5w30 pure energy je psana v knížkách az pozdější roky výroby,prave kvůli dpf, jelikož je ten olej řidčí a nezanasi tolik dpf-ko.. Ja dávám mobil 1 pac je to kvalitni olej,dodržuje normu Fiat ,tak jako treba Shell, a mám ho za třetinu co Selenii a když měním olej téměř 2xrocne, nájezd cca 30tis km/rok, je to už znát..a teď sem měl auto v servisu, fouklé těsnění na turbu..šnek byl venku a pan vedouci, říkal že bylo jako nový..takže tak.. ;)

_________________
Fiat Cromático 1.9 JTDm, DPF off, EGR off, chip by Šarkan - 180hp a 380Nm..
ex Suzuki Gsx-R 750 K4
ex Bmw 730i e32 LPG..to byla páni limuzínka
ex Subaru Impreza GT ve válečných WRC polepech.. 220koni a 4x4.. porno na silnicích..tu už nic nepřekoná..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz