Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 19. dub 2024 7:41:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 12. úno 2012 18:16:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
presne tohle sem taky udelal ze jsem vybrousil plosku naty osicce od membrany je dulezite si udelat fixem carku vjake poloze to bylo aby se to distak mohlo vratot a taky se podivat jak to tam je ta kulicka co potom jezdi aby to tam clovek dal nato mysto kde to vybrousil vysledek je znatelny ale casem us to clovek nepozna a chce zase jeste trochu vic

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 12. úno 2012 20:25:02 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
no ani bych se tím moc nechlubil, vzhledem k tomu, že ti ted motor klekl a sháníš jiný :D

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 13:04:41 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 0:36:09
Prave som tu mal manika z Boschu a priniesol neaky katalog na citdla a zarazilo ma ze pri motore 8144.97Y(EM.04) len TD ale pri 8144.97Y(US87)je oznacenie TDI ze by sli je do usa ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 16:02:34 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
to je jen to elektrické čerpadlo, co tu má třeba mara49 ... sériově se žádný 8144.97Y jako přímovstřik nedělal

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 17:10:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
tak tak leda ze by byl prototip.Ikdyz nechapu proc ten primy vstrik nezacli delat i do 2,5 jediny rozdil je v dire pistu a v tom ze neni predkomurka v hlave je to uplne prymitivni.Ale je pravda ta ze naklady na vyrobu nove hlavy pistu a jinych veci stim souvisejcich by byli asi dost financne narocny proto se zrejme delala jen ten 2,0tdid.Muj nazor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,5td Motor
PříspěvekNapsal: úte 20. bře 2012 21:05:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 11:33:06
prosimte nevis rozmner gufera na vacky nevim kde to mam najit abych nemusel hnet vydelavat to moje

/// přesunul jsem to z inzertního tématu sem do technické sekce, třeba se to někomu bude taky hodit ;) Simmy

_________________
Croma 2,5TD Abarth


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: pon 01. říj 2012 20:24:59 
Offline

Registrován: stř 02. zář 2009 22:07:22
cisto zo zvedavosti: viete niekto, ake mali dieselove motory na crome max. krutiace momenty?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: pon 01. říj 2012 21:14:36 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Nejsem si uplne jistej,ale asi 250 a nevim pri kolika otackach.Asi taky jen u 74kw.U 85kw by to mohlo byt vic,lehce.Simmy nekde vycte,ze jo.1,9 TD asi 190 a 2,0ie 170.Proverka pameti.By me zajimalo jestli pamatuju.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: pon 08. říj 2012 21:14:33 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
první 2.0 TDid měly asi 185Nm při 2500ot./min .. ty novější už pak 200Nm při 2000ot./min
74 a 77kW měly něco kolem 220Nm při asi 2300ot./min
85kW mají 245Nm při 2200ot./min
a ten 2.0 i.e. pak 160Nm při 4000ot./min

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2012 16:59:39 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Dole na strance je tabulka s nekterymi udaji o vykonu a kroutaku. Klidne to dej simmy nekam do techniky kdyby to nekdo dalsi hledal. Pravdivost udaju samozrejme nemohu nijak overit.

http://www.auto-fan.ic.cz/Croma/index.php?id=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 14. říj 2012 13:20:11 
Offline

Registrován: stř 02. zář 2009 22:07:22
dik pani za zodpovedanie mojej otazky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: stř 21. lis 2012 20:13:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
shanim tohle cidlo

EPS 1.953.096 v autokelly je to snimac na setrvak byll jsem na diagnostice a vyhodilu mi to tuhle chybu ...

chovani motoru jako by mi obcas vynechal na volnobeh jeden valec taky trhavy zvuk...

mozna byla chyba v cerpadle to je ted na repasi ale tak chci vymenit oboje at mam klid do budoucna :)

pak uz jen sehnat telo vstriku s cidlem pro vysku jehly udajne stejme meli prvni golfy III a nebo pazout 406 (i kdyz jsem to nenasel ...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: sob 24. lis 2012 17:53:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
nechces radsi normalni cerpadlo s normalnima vstrikama? ;) koukal jsem ze to cidlo stoji litr.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: pon 26. lis 2012 16:21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
vim ale neni a nechci ja jsem s tim spokojeny

cerpadlo tady mam po repasi i to kasicke ale nemam k tomu nic a kdyz uz jsme si dal tu praci a cele to prestavoval s tim tak to uz i tak necham


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: stř 28. lis 2012 18:06:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
no to vidim jak jsi spokojenej :D ja to nemyslel uplne vazne v pohode.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: čtv 29. lis 2012 7:23:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
400000 a auto jezdi jen mel jesem ted druhe tak jsem se rozhod nechat repasovat cerpadlo .. kdyz uz davam novy podvozek spojku a dalsi blbosti a v pameti zavad bylo tohle cidlo ..treba je jen blby kontakt ale tak kdyz uz to mam rozdelane tak ho vymenim a mam klid

vsak v pohode :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: stř 21. srp 2013 17:30:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
panove nema tady nekdo jeste jednu cromu s tim el. naftovym cerpadlem ? potrebuji zjistit jaky je odpor na vstrikovaci.
udajne by tam melo byt mezi 95-110 ohm.
nebo kdyby to nasel nekdo na netu byl bych moc rad


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 15. zář 2013 20:11:13 
Offline

Registrován: pát 22. říj 2010 7:27:22
Bydliště: Kontainer alebo pod mostom :D
mara49 píše:
panove nema tady nekdo jeste jednu cromu s tim el. naftovym cerpadlem ? potrebuji zjistit jaky je odpor na vstrikovaci.
udajne by tam melo byt mezi 95-110 ohm.
nebo kdyby to nasel nekdo na netu byl bych moc rad


Jedna by byla není na foru a prodáva všechno -..http://auto.predaj.sk/inzerat/100006484 ... 4-kw-85-kw

_________________
FIAT CROMA 2.5 TD DIESEL NO SMOKE NO FUN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: pon 16. zář 2013 18:38:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
croma je uz fuc ..ted si vozim prdel v peugeotu 607 :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: pon 18. srp 2014 12:38:44 
Offline

Registrován: stř 02. zář 2009 22:07:22
neviete mi poradit umiestnenie alterantora na motore 2,5 TD 74kw? (pri spojke? pri prsiach?). Vdaka


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz