Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

Prohřev palivového filtru
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=937
Stránka 1 z 1

Autor:  ropakhanz [ sob 17. bře 2012 19:38:09 ]
Předmět příspěvku:  Prohřev palivového filtru

Máte někdo tušení jak to funguje??Či kdy to spíná?Byl bych vděčný za el. schéma z 2,0tdid.Dík

Autor:  vangogol [ stř 08. srp 2012 9:43:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

je tam cidlo nad filtrom .. je to zhodne i s 2.5td85kw

Autor:  Simmy [ sob 20. říj 2012 11:33:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

jen si dovolím schémátko doplnit ještě přímo zde :) kdyby někdo hledal stejný problém, ať ho tu má ;) opět dodávám, že za schéma není moje, ale z dílny mistra lachtana :)

Obrázek

Autor:  lachtan6512 [ pát 26. říj 2012 16:01:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

Ahoj,ropakhanz,posílám ti ještě jedno schéma,je to tedy na lancii 2.5 TD, ale pokud vím,tak je to podobné,a snad ti to pomůže :D
Obrázek

Obrázek

Autor:  ropakhanz [ ned 28. říj 2012 15:02:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

Diky moc kdyby se ti chtelo skus to poslat nak aby se dal oznacit text a dalo se to dat do prekladace.Castecne jsem to prelozil ale moc stoho chytry nejsem.Bud je tam klasicky thermospinac to je pak klasika a nebo tam je naky odpor podle prekladu kde tim relatkem proteka konstatni proud a pri zmnene odporu pod 6stupnu sepne rele nebo nevim fakt to nechapu nehlede nato ze do toho rele vedou 4 draty ktere jsou paraalne spojeny s tema ovladacima na sepnuti rele. :shock:

Autor:  lachtan6512 [ sob 03. lis 2012 14:49:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

Ahoj, v nejbližší době budu rozebírat zrovna tdčko, a zrovna ten novější typ,tak ti projedu kabeláž,a pak ti napíšu,kam co jde. Máš pravdu v tom,že to jde přes relé, které má odpor, a teprve při chladnu to sepne ohřev nafty. A je taky pravda,že hodně věcí je hnáno přes malou řídící jednotku CT4/F2. Posílám obrázek, jak to vypadá. :)
Obrázek

Obrázek

Autor:  ropakhanz [ pát 16. lis 2012 20:31:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

No hura!!Tak tuhle vec jsem hledal a ja si vzdy rikal kurna sopa na co je tu tenhle bazmek :) Parada tak jsme zas o neco chytri!!Co mam na dily vsechny Cromy tak u 2,5td je tahle jednotka u baterky ale u sve 2,0tdid to nemuzu najit kam to dali?Musi tam byt taky prohrev palivaku je resen stejne a u sahar uz si nepamatuji protoze tam mam uz 2,5td,ale je to konecne ono co ovlada ty relatka.Proc to tam delali tak to bylo spolehlive spinaci cidlo a rele ne oni tam museli nasrat takovihle kraviny proc jednoduse kdyz to jde slozite ze.

Autor:  Jirka46 [ sob 15. pro 2012 6:37:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

Poznam nejak jednoduse jestli ten prohrev funguje?Pri vetsich mrazech mam problem se startem.....zhavice jsou ok tak si rikam jestli nebude problem tady???

Autor:  Simmy [ sob 15. pro 2012 9:23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

jestli spíš nebude problém na válcích :) většina aut (včtně mojí Cromy) prohřev vůbec nemá a chytají na jedničku

Autor:  Jirka46 [ sob 15. pro 2012 11:32:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

Simmy píše:
jestli spíš nebude problém na válcích :) většina aut (včtně mojí Cromy) prohřev vůbec nemá a chytají na jedničku

Doufam ze nebude....loni v zime startovala na jednicku a letos je to podstatne horsi...za tu dobu jsem mohl najet tak max 5-tisic km...motor ma jinak hezky chod,nebere olej a jde pekne do tahu.Tak ze bych zacal radeji jednosdussima vecma nez se pustim do motoru.

Autor:  ropakhanz [ úte 18. pro 2012 18:27:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

simmy to nebude o tom jestli to chytne pri velkych mrazech na to to nema vliv tenkrat meli vyrobci strach a dost vse dymenzovali dnes je to naopak a je vse spis poddimenzovane a tak to slo i s Cromou u starsich typu byl prohrev a cim to bylo novejsi tak to osekavali kazdopadne ten prohrev docili rychlejsiho prohrati nafty a tim padem i pak lepsiho spalovani za studena to nebyla vubec spatna vec.tet jsem to znova skousel v tech mrazech a chodito dal jsem zarovku na konektor co vede do toho prohrevu a svitila zhruba 15min pak zhasla.Jestli ti to zaclo spatne chytat tak bud cerpadlo nebo svicky motor nas prezije vsechny pokud teda na nem nemas milion kilometru pak teda samozrejme jeste komprese.

Autor:  Simmy [ úte 18. pro 2012 19:10:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

no spíš to bylo podle výbavy nebo co ... třeba Themy to mají snad všechny ... ostatní Cromy to taky hojně mají ... možná to bylo i tím, na jaký trh Croma šla ;) moje je dotažená z itálie a tam něco takoveho asi nepotřebujou ;)

ostatně ale říkám, že at už vyhřívání jde nebo nejde, na start by to nemělo mít tak významný vliv

Autor:  Pavel 3 [ úte 18. pro 2012 20:47:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

dneska mají auta spíš chlazení paliva

Autor:  ropakhanz [ úte 18. pro 2012 23:33:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

je to mozny kam to slo tam to bylo. ;)

Autor:  Jirka46 [ sob 03. bře 2018 9:13:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prohřev palivového filtru

lachtan6512 píše:
Ahoj, v nejbližší době budu rozebírat zrovna tdčko, a zrovna ten novější typ,tak ti projedu kabeláž,a pak ti napíšu,kam co jde. Máš pravdu v tom,že to jde přes relé, které má odpor, a teprve při chladnu to sepne ohřev nafty. A je taky pravda,že hodně věcí je hnáno přes malou řídící jednotku CT4/F2. Posílám obrázek, jak to vypadá. :)
Obrázek

Obrázek


Ahoj potřeboval bych vědět kde je relatko umístěné. Zřejmě přestal fungovat předehrev nafty.Sice auto nastartuji, ale nejde vůbec do otáček. Z výfuku jde bílí dým a motor se dusi. Když ale horkovzduskou zahreju celé těleso predehrevu a nebo dopumpuji naftu ručně tak se vše na chvilku vrátí do normálu.
Filtr vyměněny, sací koš v nádrží vycisteny. Už jsem z toho nešťastný.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/