Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

simerinky
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=902
Stránka 1 z 2

Autor:  cromista [ stř 22. úno 2012 19:09:01 ]
Předmět příspěvku:  simerinky

tak dalsi radu potrebuju tece mi olej zmist mezi prevodovkou a blokem pali se spojka a tim padem mi to mezerou hazi na jiz zmineny misto..myslim ze to je gufero na klice ..mate nekdo nakej postup?

Autor:  Manas [ stř 22. úno 2012 19:16:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

Hadam ze 2,0 ie. To je lepsi psat.Je to zatka vyvazovaku.Na jednu se dostanes bez vydelani prevodovky,na druhou ne.Snad to bude ta pristupnejsi.Simerink na klice vetsinou netece tolik ze by to melo takovy nasledky.Navic odsredivou silou se to do spojky nedostane.Ale vyvazovak tece hodne!Asi jsi ztratil zatku,pokud to udelalo naraz a ne pozvolna.

Autor:  cromista [ pát 24. úno 2012 20:01:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

nj ja kdys ten motor koupil tak uz stim ze tece umil sem ho a dlouho nic a z pak zacal tect jezdim nato dvaroky ale ta spojka to ma na sobe znat ...ty myslis i kdys jezdim stim tak dlouho ze by to mohla byt zatka? kdys byl venku nevsiml sem si ze by tam neco chybelo ..pac fakt kdys to utru tak to je ste spary..a byl od toho zajebanej i rozdelovac hadice pulka bloku a vyfuk ..jestli si zitra spomenu muzu hodit foto ...bo co by to mohlo jeste byt ?? a ta zatka co myslis je neco jako mrazova?

Autor:  Manas [ pát 24. úno 2012 23:32:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

Ja netvrdim ze to neni simerink na klice od setrvaku.Mozna jo. Ale driv nez vydelas prevodovku tak oddelej vse co ti zavazi v pohledu pod rozdelovacem-mozna bliz dovnit auta na blok moru az k prevodovce.Kazdou hadici co zavazi vydelej ven,je to spatne videt.Nekde kousek nad prirubou prevodovky je zatka,prumer asi 5cm a je to jak simerink bez diry pro hridel,proste zatka. zatka druhyho vyvazovaku je za setrvacnikem,na tu se bez vydelani prevodovky nedostanes.Mrazovka je uplne jina,celokovova a malej prumer. Najdi si to nekde na technickym vykresu motoru,co jsou vyvazovaky a ve kterych mistech maji zatky.Taky jsem prvne menil simerink setrvaku a pak tu zatku.Prevodovku jsem vydelaval zbytecne.Nejhorsi byl ten olej na vyfuku,docela to vyhulovalo kokpit.tezko se urcuje odkud to tece,mel jsem zahazeny uplne vsechno.A pokud tam zatku nemas vubec tak bys mohl zahlidnout lozisko,nebo vyvazovaci hridel.Slysel jsem ze zatka muze vylitnout a me se to stalo. Hleda se to o to hur,kdyz nevis co hledas.Ale dej si tu praci,muzes si usetrit vydelavani prevodovky.

Autor:  cromista [ sob 25. úno 2012 5:51:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

juknu nato ...no me vylitli jednou mrazovky a nebo prohnili...ta zatka kys vylitne tak to bys byl hned bez voleje ne?? bo taky bys nato jezdil nwm treba 3tydny?? spojka musi stejne palise jak nani lital ten olej

Autor:  Manas [ sob 25. úno 2012 11:09:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

taky jsem si myslel ze by mel byt olej hned venku.Ale neni tam tlak,jen co stika a prez to lozisko se toho dostane zase min,takze me to na dolivani taky jezdilo.Omrkni to,tim nic nepodelas.

Autor:  cromista [ sob 25. úno 2012 21:49:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

hele dnes sem nato koukal na oko ale jediny co sem tam videl byl plisek na dve desitky sroubky jinak nic..nevsiml sem si zadne zatky...tak jako tak musi ven spojka a dat novou je znat ze ji ten olej a leta daly tot otazka kde ma chcat ..ty asi nemas fotou bloku bez setrvaku jak to tam vypada vit?M

Autor:  Manas [ ned 26. úno 2012 0:13:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

Dival jsem se a fotku nemam.Kdyz si zitra vzpomenu,tak to nafotim na svym,snad to pujde.

Autor:  Manas [ ned 26. úno 2012 12:11:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

Tak jsem to fotil.Je to pekne videt.Odelej hadici od filtu do sani.To cerny kulaty je ta zatka,byvaji aji cerveny.Jak jsem psal,jako simerinky.Prodlouzenim jsem zmackl hadici na odvzdusneni motoru co jde do sani.Uz jsi byl blizko.je tam videt to viko na dva sroubky.
Obrázek

Autor:  cromista [ ned 26. úno 2012 13:00:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

j vim na jakem miste mam hledat v sobotu zas jedu k autu tak to schvalne skusim je to zablite silene vtech mistech ..a le aj spojka..skusim ci tam neni treba dirka bo neco ...a to same je i za setrvakem teda jo? hele kcemu tam sou ty vyvazovaky?

Autor:  Manas [ ned 26. úno 2012 16:26:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

Jo,za setrvakem zase zepredu motoru je viko druhyho.No,vyvazovaky vyvazuji motor.Sam nevim proc,motory to nemivaly.Asi je lehci klika a neco to musi dorovnavat.Roztrhnul se me od nich remen,tak jsem nejakej den jezdil bez nich.Motor vibroval a sel pomaleji do otacek.

Autor:  Simmy [ ned 26. úno 2012 16:28:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

vyvažováky mají kompenzovat vibrace a zklidnit chod motoru, ale jsou tam zbytečné a je to jen problémový článek navíc, ideálně je z tama vyndat a zaslepit

Autor:  Manas [ ned 26. úno 2012 16:39:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

aha,neco jsem si vybavil.Ono me to vibrovalo protoze jsem mel ty vyvazovaky spatne nastaveny,tak nevim jak se jezdi bez nich.asi lehcej :)

Autor:  Pavel 3 [ ned 26. úno 2012 17:23:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

vyvažováky seberou motoru tak 3 až 5 koní motor je s nima vyváženější a nevibruje tolik ale bez nich to není zase takovej rozdíl klikovky mají všechny dvoulitry stejný

Autor:  cromista [ ned 26. úno 2012 20:23:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

takze se zvysi vyklon vyndanim vyvazovaku?? mno sem zvedav co to tam tece pac kdys to natocim nestrika to tak uvidime

Autor:  Pavel 3 [ ned 26. úno 2012 21:13:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

jako všechno co je poháněný motorem tak i vyvažováky kladou odpor a tedy ubírají výkon protože zvyšují mechanickej odpor motoru takže když je vyndáš tak se výkon zvýší ale ne nijak citelně navíc je nutný ucpat mazací kanálky který ty vyvažovací hřídele mažou protože jinak by si mohl mít malej tlak oleje. pod tou krytkou je ještě ložisko a není mazaný tlakem takže když to nebude těsnit tak to tam stříkat nebude. Vyvažováky se do těch dvoulitrů začaly dávat aby se běh motoru příblížil řadovýmu šestiválci kterej se prostě napříč nevejde. První cromy vyvažováky neměly a jezdily bez problémů ty motory s vyvažovákama nebo bez nich se jinak prakticky neliší klikovka i se setrvačníkem musí bejt vyvážená u obou a určitě se to vyvážení nedohání těma vyvažovacíma hřídelema ty jsou tam jenom pro snížení vibrací vznikající konstrukcí čtyřválcovýho motoru. Čím víc válců tím lepší je běh motoru taky pro to se pak začaly dělat pětiválce jako kompromis mezi krátkou stavbou čtyřválce a během šestiválce. Jestli ti teče olej pod těma krytkama ložisek a teče ti do spojky tak tě stejně asi nemine vyndavání převodovky a potom bych vyměnil simeringy všechny který tam najdeš včetně všech těsnění olej může téct kdekoliv třeba i pod krytama vačkovejch ložisek nebo pod horním víkem

Autor:  cromista [ pon 27. úno 2012 18:21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

j prevodovka jde ven sehnal sem celou sadu od luca mno a hned jak bude venku tak pudu potom od kat to je a co sem se tak dozvedel je tu celkem dost variant

Autor:  venda [ úte 28. úno 2012 18:24:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

Zdar chlapi mohl by jste mi poradit kde jste sehnali to tesneni na ty vyvazovaky? Uz ho shanim delsi cas, ale marne. Dik moc.

Autor:  cromista [ úte 28. úno 2012 18:29:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

mno ja zatim newim

Autor:  venda [ úte 28. úno 2012 19:00:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: simerinky

no ale kdybys na neco narazil tak dej vedet ja se taky jeste poohlednu.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/