Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 19. dub 2024 12:02:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 19:05:33 
Offline

Registrován: sob 29. led 2011 15:06:41
Zdarec chtěl jsem se zeptat jak je to s přestavbou Cromy z benzínu na DIESEL neboli můžu mít dieselovou Cromu bez TP a mám TP z benzínové.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 20:23:42 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Zatim jsem delal dve tyto prestavby a pokazde jsem potreboval naftovy TP,stitek a vyriznuty VIN na prevareni.O jinym zpusobu prestavby nevim.Fiat nepovoli zmenu paliva.To asi zadna znacka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 20:31:56 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
některé značky oficiální přestavby povolují, při dodržení nějakých podmínek a tak ... FIAT jako jeden z mála toto nepovoluje, takže nezbývá, než vždy nějakému autu vzít identitu a nalepit to na jiné auto

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 20:35:12 
Offline

Registrován: sob 29. led 2011 15:06:41
jo to já všechno mám akorát že je to z benzínové Cromy a tamta je naftová tak nevím jestli musím sehnat nové doklady nebo to nějak jde udělat :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 20:41:11 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Pokud chces mit naftu,tak jsou ti benz doklady nanic.Ty mam taky a nevim co s nima.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 20:43:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
musis sehnat druhe doklady a predelat tu kastlu z benzinove na ne

ja mam kastlu z benzinaka ale doklady jsem musel mit z naftove. jinak ciste teoreticky kdyby jsi to hodil na podval jel do italie primo do fiatu zaplatil jim nejaky obnost tak ti vystavi nove papiry a prepisou ti to na naftu ale je to jen jedno velke mozna
alespon co vim co jezdili tady do skodovky co meli upravenou na vrchy tak aby dala homologaci at s tim muzou i normalbe jezdit po silnici


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 20:49:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
to je právě ten háček u FIATu ... oni ti to neudělají ani v Itálii ani nikde jinde, protože FIAT nepovoluje přestavby .... namátkou mě napadá myslím BMW a možná Ford nebo Opel? ted nevím .... ale tam, když dáš např. motor ze silnější verze a nainstaluješ tam i ostatní požadované věci, jako např stejné brzdy, podvozek a podobné srandy z toho daného silnějšího modelu, tak ti to povolí jako oficiální přestavbu ... to ale Fiat nedělá

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 20:54:18 
Offline

Registrován: sob 29. led 2011 15:06:41
Potom tady mám papíry z 1.9 Tdi to by taky nešlo ??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 i.e - 2.5 TD
PříspěvekNapsal: sob 04. čer 2011 15:15:58 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Pochop ze proste bud prezezes papiry a nebo s tim oficialne nemuzes jezdit po silnici.
Neco podobneho resim ted i ja. Mam 16v benzin ale premyslim o nafte cem dal tim vice. Mam dve moznosti bud si sezenu motor a papiry (nejlepe cele auto se spatnou kastli) a nebo druha moznost prodat sve auto a koupit naftu.

Je to problem vim ze jsi zvykly na sve auto a to i ja kvuli kastli je OK zadny rez. Jenze po trose uvazovani je asi opravdu lepsi koupit pekne naftove... Ja to tak budu asi resit, nasel jsem pekne. A mas jistotu ze i do budoucna s tim autem muzes jet kamkoli za hranice a na TK nebudes mit problemy (Ja mam tu svoji kastli taky upravenou a na technicke uz se na to divne dival, sice to mam udelane dobre ale presto pod rentgenem se to najde). A hlavne elektrika je v poradku zadne prerabky :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz