Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pát 19. dub 2024 10:57:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: čtv 29. zář 2011 11:45:00 
Offline

Registrován: čtv 29. zář 2011 11:40:08
zdravim mam taky problem mam themu 2.5 TD...teraz som zlozil motor a mam vysoku spotrebu 9-10Litrov....kdez to na theme co som mal pred tym som robil 6,5-7L...neviem si rady...moze to byt nastavvenim cerpadla?? pripadne ak nie tak cim?? cerpadlo neviem presne nastavit...pisal som na lancia klub kedze som clen ale nevedeli mi presne poradit....dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: čtv 29. zář 2011 16:06:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
može to byt aj cerpadlom alebo možno triskamy.alebo ti volade teče nafta....cerpadlo sa nastavuje bud pripravkom ako je pisane v knihe jak nato ....alebo podla ucha už tu otom bolio dost popisane treba hladat

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: čtv 29. zář 2011 18:07:29 
Offline

Registrován: čtv 29. zář 2011 11:40:08
nafta mi nikde netecie...ale myslite ze moze byt zlym nastavenim cerpadla az taka velka spotreba?? ....aku spotrebu robite vy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: čtv 29. zář 2011 19:50:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
skus popozerat este prepady od vstrekov či to tam netečie alebo daj odtlakovat trisky či ti neštia a držia naftu

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: čtv 29. zář 2011 22:27:56 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 0:36:09
myslim ze mas seklu membranu na cerpadle... ropak to mal niekde rozobrate aj s foto....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: sob 01. říj 2011 7:54:03 
Offline

Registrován: čtv 29. zář 2011 11:40:08
vcera som bol u mechanika ktory ma cromu od kedy sa vyrabaju a ma ich asi 4....nastavil mi cerpadlo ale tvrdil ze vraj je to na 100% dieravym pletencom a vyfukom vpredu...ze vraj u turbodiesla potrebuje vyfukove potrubie urcity tlak aby turbo pracovalo spravne a mne to vsetko unika cez pletenec lebo je dieravy...tak co vy nato??? a cerpadlo mam vraj super


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: sob 01. říj 2011 8:01:26 
Offline

Registrován: čtv 29. zář 2011 11:40:08
vangogol píše:
myslim ze mas seklu membranu na cerpadle... ropak to mal niekde rozobrate aj s foto....

prepac ale clena ropak som tu vobec nenasiel..mozs mi poslat odkaz na tie fotky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: sob 01. říj 2011 9:50:04 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
to s tím tlakem ve výfuku je fyzikální pitomost ... neříkám, že by děravý pletenec nemohl mít vliv na výkon, ale určitě ne v souvislosti s turbodmychadlem a nějakýma tlakama ... k čemu by tam tlaky byly? plyny, co vyjdou z turba jsou odpad, který by mohl být odvedený do atmosféry klidně hned za tím turbem

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 02. říj 2011 9:07:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
jo s tim pletenceje to nesmysl. u benzinaku by to delalo problem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 02. říj 2011 9:31:15 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
ono ani u toho benzináku by to nedělalo žádné potíže ... nějaké zpětné tlaky ve výfukovém potrubí jsou totiž mýtus ze starých motorů vybavených karburátorem s neměnným nastavením AFR a tento mýtus zůstal zakořeněn až do dnešních dob

jen pro zajímavost ... F1 motory mají tlak za ventily a ve svodech blížící se nule

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 02. říj 2011 10:20:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 18:20:59
Bydliště: leskovec u opavy
tak jak mas u tamosfery jen holou trubku tak to nejede at je to karbec nebo strikacka... alespon u nas na zavodech jak zustanou svody tak i trabant je proti tomu strela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 02. říj 2011 10:54:19 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
protože je třeba vypočítat i průměr trubky ... žádný výfuk navíc nepracuje optimálně v celém spektru otáček .... je třeba si vybrat výfuk bud pro režimy ve vysokých otáčkách nebo pro kroutící moment v nižších otáčkách a tomu je potřeba přizpůsobit průměr ... ani průměr samotný i té holé trubky nejde zvolit ledabyle, je potřeba dodržet nějakou dynamiku plynů atp. ... prostě je to alchymie, ale nic to nemění na tom, že zpětné tlaky jsou jeden velký omyl

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 02. říj 2011 11:18:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
je to alchymie důležitý je aby tomu výfuku odpovídalo i sání

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 02. říj 2011 17:52:13 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 0:36:09
nema niekto skusenost kam zapojit budik tlaku turba na tomto motore?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: ned 02. říj 2011 20:52:24 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
logicky kamkoliv za turbo :) třeba udělat rozdvojku v místě, kde je čidlo na přetlak v sání .... nebo jak je ta roura vedená přes víko ventilů, tak u čerpadla je z ní vyvedena hadice přetlaku do naftového čerpadla, tak bud nějak na ten šroub a nebo jen dát Tčko na tu hadičku

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: úte 04. říj 2011 21:30:50 
Offline

Registrován: čtv 29. zář 2011 11:40:08
toretto3 340 píše:
vangogol píše:
myslim ze mas seklu membranu na cerpadle... ropak to mal niekde rozobrate aj s foto....

prepac ale clena ropak som tu vobec nenasiel..mozs mi poslat odkaz na tie fotky?

najdes niekde tie fotky?? dost by mi to pomohlo..dostanem sa k tej membrane aj sam?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: úte 04. říj 2011 21:32:32 
Offline

Registrován: čtv 29. zář 2011 11:40:08
tak konecne opravil budik teploty vody a zistil som ze sa mi auto nahreje max na 50...otvoril som vyko kde je termostat a zistil som ze tam ziaden nieje :shock: tak som kupil novy a namontoval ho...motor sa mi uz pekne hreje....som zvedavy ci to spravi nieco so spotrebou...co vy nato?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: úte 04. říj 2011 22:23:46 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 0:36:09
strana 8 tohto vlakna a ano dostanes


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: pát 14. říj 2011 19:10:21 
Offline

Registrován: čtv 29. zář 2011 11:40:08
tak po vymene termostatu spotreba zmerana vyslo mi 7L....takze termostat bol hlavnou chybou...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2.5TD
PříspěvekNapsal: sob 15. říj 2011 9:35:49 
Offline

Registrován: stř 02. zář 2009 22:07:22
chalani aky olej by mal ist do prevodovky na 2,5TD? rozmyslam ho vymenit, lebo kvalty idu trocha tazsie. ovsem nevim kde najdem vypustaci ventil a tiez odkial tam ten olej naliat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz