Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 22. srp 2019 5:58:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 08. led 2010 14:24:25 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
ako funguje predstrek na crome? na vstrekovacom cerpadle su dve cievky jedna odpaja palivo ta navrchu a druha je dole zboku to by mal byt predstrek alebo pridanie paliva ked je auto studene ... problem je v tom ze mne ide stale prud aj na tu spodnu cievku na ten predstrek aj ked sa auto zohreje chcem sa spitat ako je to ovladane????? podla teploty motoru?? :auto ma velku spotrebu :cry:


Naposledy upravil deadman14-0 dne pát 08. led 2010 18:00:58, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: fiat croma 2,0 TD.i.d predstrek
PříspěvekNapsal: pát 08. led 2010 16:52:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
predstrek a pridanie paliva si dve odlisne veci

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: fiat croma 2,0 TD.i.d predstrek
PříspěvekNapsal: pát 08. led 2010 17:58:09 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
no pridanie paliva som myslel ja mam tucievku na pridanie paliva stale tam je prud je to stale otvorene zere mi to vela nafty neviem co to zapina a vypina tu cievku pls poradte mi niekto :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: fiat croma 2,0 TD.i.d predstrek
PříspěvekNapsal: pát 08. led 2010 18:01:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
mozno neaky elektro ventil ktory je cv cerpadle je zly vyber cerpadlo von a daj ho na stolicu

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 09. led 2010 11:30:11 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
ventil v cerpadle neni zly len ide nan stale prud nieco tam ten prud musi zapinat a ovladat to a to nieco je asi pokazene len neviem ako to tam funguje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 09. led 2010 12:15:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
že by riadiaca jednotka vstrekov?

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 09. led 2010 15:26:54 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
je to 1,9TDI rv 91 to nema riadiacu jednotku ani elektronicky riadne cerpadlo tym padom hento by malo byt tak ovladane niako ako zhavenie ze to po nastartovani zachvilku vypne


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 11. led 2010 13:13:32 
Offline

Registrován: čtv 01. říj 2009 21:32:55
deadman14-0 píše:
je to 1,9TDI rv 91 to nema riadiacu jednotku ani elektronicky riadne cerpadlo tym padom hento by malo byt tak ovladane niako ako zhavenie ze to po nastartovani zachvilku vypne

Ta cíveška dole neni přidání paliva,je to tak,že pokud je motor studený,tak je jen větší pčedvstřik.Do té cívečky jde stále proud,hned jak zapneš klíček,jak se prohřeje,za pár minut,tak se v čerpadle posune předsuvník a zmenší se předvstřik.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 13. led 2010 13:54:46 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
raara píše:
deadman14-0 píše:
je to 1,9TDI rv 91 to nema riadiacu jednotku ani elektronicky riadne cerpadlo tym padom hento by malo byt tak ovladane niako ako zhavenie ze to po nastartovani zachvilku vypne

Ta cíveška dole neni přidání paliva,je to tak,že pokud je motor studený,tak je jen větší pčedvstřik.Do té cívečky jde stále proud,hned jak zapneš klíček,jak se prohřeje,za pár minut,tak se v čerpadle posune předsuvník a zmenší se předvstřik.

takze ak tomu dobre chapem do tej cievky by mal ist stale prud ci je motor teply ci studeny?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 13. led 2010 22:13:50 
Offline

Registrován: čtv 08. říj 2009 18:47:00
Bydliště: Nový Jičín
Ano, jak píše Raara, do té cívečka jde stále proud, nemá to nic společného s přidáváním nafty, jde tam akorát tlaková trubka od dopravního čerpadla, do které tlačí naftu a ta je v té válcové cívce zastavena elektro ventilem. Proti tlaku té nafty působí uvnitř čerpadla pružina, která drží předvstřik na vyšší hodnotě (studený start). Jakmile nastartuješ, procházejícím proudem se ten elektroventil zahřívá a začíná se otvírat, tím pádem se dostává tlak nafty z té trubičky a působí proti tlaku té pružiny, kterou přetlačí a tím ubere předvstřik na provozní hodnotu. Poznáš to tak že po startu motoru když auto posloucháš tak tak po 3 - 5 minutách změní zvuk, jakokdyby ztichne. To se otevře ten ventil a ubere předvstřik.
To že máš větší spotřebu může být způsobeno jen tím, že je prostě zima. Nevím o kolik ti ta spotřeba stoupla, ale o 0,5 - 1 litr klidně v zimě vyleze. Další věc jestli někdo nevrtal do čerpadla, jestli je průchozí zpátečka do nádrže atd atd. Každopádně ani jedna ta cívka, ani samotný předvstřik na spotřebu vliv nemá.

_________________
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm 1??kW, GT2052V, Race520, čerpadlo 11 mm, exhoust 60 mm, FMIC, EGR off, open air filtr :-)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. led 2010 10:05:13 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
diky diky za rady konecne mam v tom jasno :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18. bře 2010 20:30:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
deadman14-0 píše:
diky diky za rady konecne mam v tom jasno :lol:

Tato motoryzace je k HOVNU!Mozna dobra spotreba pri normalni jizde ale tim to skoncilo!Spodek mrtvej jak svine.V otackach to docela jaks taks jede ale je to priserny proti 2,5td to pude pryč!Jezis to je snek myslel jsem ze to pude odskrtit jako zlepsiloseto odost ale do 2,5td to ma daleko i na turbu sem pridal kontrolka svitila v kuse a hovno proste chcipak na tuhle vahu auta je to slimak!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz