Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je sob 17. lis 2018 22:25:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: volnoběžné otáčky
PříspěvekNapsal: pát 18. pro 2009 11:15:59 
Offline

Registrován: pát 04. zář 2009 7:08:23
Bydliště: Třinec
V jakých otáčkách vám drží volnoběh ?
Mě to už delší dobu drží asi na 1300 ot./min a to i při zahřátém motoru.
Otáčky se mírně pohybuji méně i více, jako kdyby motor běžel pořád na sytič.
Podle toho taky pak vypadá spotřeba.
Dá se s tím něco udělat? Co takhle čidlo teploty vody pro řídící jednotku motoru ?

_________________
Fiat Croma 2.0 ie , r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběžné otáčky
PříspěvekNapsal: pát 18. pro 2009 11:40:38 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Da se to preci sestelovat ne? Uz se to tu resilo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběžné otáčky
PříspěvekNapsal: pát 18. pro 2009 12:43:40 
Offline

Registrován: pát 04. zář 2009 7:08:23
Bydliště: Třinec
máš na mysli tady ?
viewtopic.php?f=5&t=32&hilit=volnobeh&start=120

ale to je diesel, ja mam benzín.
každopádně se aspoň kouknu po tom lanku, kam jde

_________________
Fiat Croma 2.0 ie , r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběžné otáčky
PříspěvekNapsal: pát 18. pro 2009 12:44:50 
Offline
Mecenáš fóra

Registrován: pát 06. úno 2009 7:44:56
Systen neni stejny??? Nevim jen tipuji. Jukni na to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběžné otáčky
PříspěvekNapsal: ned 20. pro 2009 14:17:04 
Offline

Registrován: pát 04. zář 2009 7:08:23
Bydliště: Třinec
tak jsem nafotil ten motor

Obrázek

a ovládání plynu

Obrázek

na pravé straně se dá sundat pojistná závlačka na tom bowdenu a povolit o asi 2 otáčky,
teoreticky by měly otáčky pak spadnout, ale to by pak to zvyšování způsobovalo
jen špatně seřízené lanko plynu, což pochybuji. dělá už to tak delší čas.

tipoval bych to spíš poruchou čidla teploty vody pro řídící jednotku motoru.
nebo špatný přenos, zaoxidované kontakty po trase apod.
Ví někdo , které to čidlo to je ?
červená šipka, nebo zelená ?
a nač je ten nezapojený kontakt ( žlutá šipka ) ?

Obrázek

_________________
Fiat Croma 2.0 ie , r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz