Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je čtv 20. úno 2020 0:57:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: hlava motoru 2,0ie
PříspěvekNapsal: ned 17. úno 2013 21:43:34 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
cs kluci potrebuju radu ohledne vymeny hlavy ...zacal mi silne prosakovat olej mezi hlavou a blokem tak budu menit tesneni a i hlavu pac ma spatny zavity na domecky a vyfukovou prirubu ...jde mi oto jestli kdys jsou vacky a vse na hlave tak jestli se da nastavit vule ventylu aniz by byla hlava namontovana na motoru a naco si utoho dat pozor ,a este me napada jestli je nutne menit i srouby na hlave


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hlava motoru 2,0ie
PříspěvekNapsal: ned 17. úno 2013 21:55:46 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
jasně, vůle na ventilech uděláš i s hlavou mimo auto

šrouby na hlavě se obecně doporučujou měnit po jejich třetí montáži ... ale to není nic přesného ... ideální je zkontrolovat závit měrkou na závity a nebo alespon mikrometrem zúžení šroubu

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hlava motoru 2,0ie
PříspěvekNapsal: stř 20. úno 2013 20:26:17 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
srouby tam jsou od vyroby ..tak tje skusim premerit teda ...jinak jak funguje serizeni pres podlozky? kde tam sou enemel sem ji uplne rozebranou dystak hod foto diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hlava motoru 2,0ie
PříspěvekNapsal: stř 20. úno 2013 21:07:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. bře 2011 15:11:42
Bydliště: Praha
mezi vačkama a zdvihátkama jsou podložky. Vyrábějí se v různých tloušťkách ta je na nich zespodu i napsaná takže když tu hlavu poskládáš tak změříš jaký máš vůle a podle toho pak dáš ty podložky buď silnější (když je vůle velká) nebo slabší (když je malá) ty podložky jsou odstupňovaný po 0,05 mm

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Lancia Delta 1.6 HF turbo
Lancia Y 1.2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hlava motoru 2,0ie
PříspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 12:47:03 
Offline

Registrován: pon 03. kvě 2010 10:56:25
hele jaka je nejoptimalnejsi vule u saci a u vyfukovyvacky ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hlava motoru 2,0ie
PříspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 12:51:44 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
nejlepší asi bude vůle, která je předepsaná výrobcem :) takže 0,4mm na sání a 0,5mm na výfuku

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz