Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

Chybová hlášení
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=21&t=537
Stránka 3 z 3

Autor:  SPS [ pon 11. zář 2017 19:19:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Zdarec,
měl jsem ten samý problém, šlo to vyřešit i dálkovým ovládáním.
Odemykacim tlačítkem spustit okna dolů, pak podržet cca 5 vteřin a zamykacím tlačítkem vytáhnout okna nahoru a opět podržet cca 5 vteřin.
Nemusel jsem shánět další 3 lidi ☺️

Autor:  Foligno [ pát 22. zář 2017 13:57:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ahojte.
čerstvá zkušenost.
Měl jsem auto v neznačkovém servise odpojovali baterku a po napojení stejná hláška. Zkoušel jsem návody podle vašich rad, ale u řidičova okna to nepomáhalo. Takže jsem byl dneska ve fiatu kde to napíchli a zjistili vadnou jednotku od motorku - její cena 4000 a něco. + cena za opravu.Takže to budu přehlížet. Co ale asi zjistili je že mi odchází setrvačník- auto zatím drobně podivně občas vibruje a říkali že jim po nastartování to udělalo takový kravál, že to vypli a startli znova.No vypadá to že jsem tento kup podělal.

Autor:  Jirik_Cromik [ úte 19. pro 2017 11:29:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ahoj. Mám možná takovou specifickou věc, na kterou jsem ještě nenarazil nikde na internetu. Před prodejem byla prodávajícím vyjmuta a nabita baterie, od té doby se tam objevuje klasická hláška "front lhs power window safety unavailable" s trojúhelníčkem. Zresetovat běžným postupem to nejde, nebo jsem nešikovný. Nepodařilo se to však ani prodávajícímu, který z toho byl docela nešťastný. Ani u jednoho z oken se mi nepodařilo provést kalibraci, okna automaticky sjedou dolů, zastavení v různých polohách také funguje, ale nahoru musím tlačítka držet, jinak nevyjedou. Po různých pokusech o zkalibrování jsem u spolujezdce dospěl jen toho, že mi okno vyjelo do poloviny, pak se vrátilo o kus dolů, pak do 3/4, poté zase o kus dolů a následně se podařilo normálně zavřít (s opakovanými stisky tlačítka). Popř. ještě varianta č. 2: u spolujezdce po stisku tlačítka okno povyjelo cca 2 cm a následně se muselo tlačítko stisknout znovu, aby vyjelo až nahoru. U řidiče jezdí ono nahoru a dolů normálně, ale při zavření musím také držet.
Při otevření oken DO se stáhnou tři okna ze čtyř (PP, LZ, PZ), řidičovo zůstane zavřené a to i přesto, že tlačítky normálně zavírat a otevírat jde. DO jdou zmíněná tři okna bez problémů plynule zavřít, aniž by cokoliv stávkovalo.
Má někdo nějaký tip na radu?

Ahoj a děkuji
Jirka

Autor:  Foligno [ úte 19. pro 2017 12:19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

JIříku- stejná zkušenost. Podívej- po zkušenostech majitelů zavezeno do autorizovaného fiatu. Tam dělali to, že drželi obě, nebo všechny 4 ovladače po dobu sjíždění oken a ještě 5 sekund navíc- i když už byly okna dole. Pak opět buď jen obě přední, nebo všechny opět držet cestou nahoru a po dorazu ještě 5 sekund držet.
U mně to pomohlo částečně. dolů to jede samo, nahoru to musím držet- opět jen řidičovo- na diagnostice zjistili nějakou vadnou jednotku asi ve dveřích a cena té jednotky 4500 korun. TAkže jsem poděkoval, že ten trojůhelníček snesu.
Ale kupodivu mně začala trápit i kontrolka nízké hladiny oleje- začne svítit po zahřátí motoru, tzn 25-30 km. olej je v pořádku neubývá, není ho ani moc. po vypnutí motoru a opětovném nastartování už zase nesvítí- tak nevímNěkde psali že čidlo vyměnili za 100 kč + což není málo a že jim to zase začlo dělat po nějaké době.
Mám 11 let starou cromu a i když jsem vždy chtěl u předešlých aut řešit kdejakou pitomost- musím se naučit drobnosti ignorovat. Loupe mi v uložení předních tlumičů, odchází mi setrvák a kdoví co se ještě objeví.

Autor:  Jirik_Cromik [ úte 19. pro 2017 13:21:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ahoj. Mám ještě Volvo S60 2.5T a vloni mi začala občas zlobit jednotka (taková malá krabička) od parkovacích senzorů. Není to zatím časté, tak to prozatím neřeším. Když zastávkuje, napíše to na displeji "parkovací zařízení, navštivte servis" a trojúhelníček. Je mrňavá, na dvou konektorech v zadní kapse u světla v kufru a stojí mrcha taky kolem 3700,-. Ale protože jsem na auta pedant, tak až lehne úplně (což bude zase až v zimě), tak jí vyměním.

U Cromaňonce mi toto ale vadí, protože jinak je auto OK. Kdyby ten trojúhelníček aspoň zhasnul a zmizel. Doporučuješ se s tím někde zastavit a nechat to načíst? Stejně si tuto "bezpečnostní" kravinu mohli strčit mezi půlky, protože na Fiat, Alfa, Lancia fórech se toto řeší furt dokola od češtiny, angličtiny až po polštinu a švédštinu. Copak je to za bezpečnost, když nám z toho praskne cévka? :-D

Autor:  Foligno [ úte 19. pro 2017 13:37:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ty jsi z Plzně, tak nevím. V Ostravě bych ti dal tip na 2 neznačkové servisy, navíc leccos umí udělat i poláci. A po cestách po republice je podle mně největší koncentrace fiatů v okolí Blanska- to byl mazec taková malá Itálie.Pokud jde o to sklo jde o to, že když stiskneš déle dálkáč na zamknutí měla by ti vyjet do zavřena případně otevřená okna.Jestli je to v nepořádku poznáš i tak že dáš klik na otevření a přední by měla jet na klik dolů, to samé klik nahoru a měla by jet do zavřena. pokud je musíš držet aby se hýbala zkus výše popsaný postup. Ale dát 4tisíce jen za nějakou krabičku tak bohatý já nejsem musím vydržať.
Hodně štěstí

Autor:  Jirik_Cromik [ úte 19. pro 2017 14:08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Jinak jsem s vozem velmi spokojený. Je mimořádně tichý a pohodlný i ve vysokých rychlostech. Posádka je trochu izolována od okolí a silnice, ale vzhledem k povaze vozu mi to vyhovuje. Hezky to topí a brzy se to zahřívá, z čehož jsem měl u mojí první nafty v životě trochu obavy. Výkon by mohl být explozivnější, ale to se mi těžko soudí, protože mezi Volvem a Cromíkem je rozdíl výkonu běžného hečbeku. :-D Blansko souhlas, tam jsme jich potkali mraky a skoro mi přišlo, že se lidi vlastnící tento vůz skoro i zdraví.

Autor:  Engi [ úte 09. led 2018 13:56:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

kalibrace dojezdu - sjedu okenkem jakymkoliv zpusobem dolu a drzim tlacitko dalsich cca 2-5vterin. Pote jakymkoliv zpusobem vyjedu okenkem nahoru a opet drzim tlacitko 2-5vterin. Funguje to i u stavu okenka, kdy samo nedokaze vyjet nahoru a cestou se kouse (vycukal jsem takto postupnym mackanim az nahoru a zkalibroval) - Osobne vyzkouseno - jde jen o tu delsi prodlevu v drzeni, kdy si RJ zapise polohu a tu bere jako kalibracni mezni. Pokud se toto udela uvsech, mel by trojuhelnik a otravna hlaska zmizet. Pokud to nepomuze, je spatna RJ stahovacky konkretniho okenka.

Autor:  Foligno [ úte 09. led 2018 18:55:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

a přesně tohle u okna řidiče mám.- v AF centru jednotka 4500, takže spokojím se s trojůhelníkem

Autor:  Engi [ stř 10. led 2018 7:39:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

myslim, ze z nejake bouracky by se dala urcite sehnat daleko levneji, ale chapu 4k5 je prehnane

Autor:  smekals [ stř 10. led 2018 17:55:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

ridici jednotku okna mam doma pokud bude zajem za 450kc mam i stahovacky a komplet cele stribrne dvere mimo klik vnitrnich pokud bude zajem volat na 608824312 diky

Autor:  Mirek [ ned 01. dub 2018 18:08:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Prosím o radu. Za jízdy jsem ucítil v kabině zápach jakoby hořela kabeláž. Po zastavení jsme žádný kouř a nic neobjevili. Byla spálená pojistka ve skříňce u řidiče označená F51. Podle návodu by to mělo být od hlídáni tlaku v pneu. To ale moje auto nemá. Později se objevila hláška stejná jako v prvním příspěvku tohoto vlákna: Tu jsem podle návodu výše snadno odstranil. Ví někdo od čeho je ta pojistka F51? Mám 1,8 benzin. Co dokážu zkontrolovat to funguje. Ten zápach spáleniny ale musel mít nějaký důvod.

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/