Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

Chybová hlášení
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=21&t=537
Stránka 3 z 3

Autor:  SPS [ pon 11. zář 2017 19:19:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Zdarec,
měl jsem ten samý problém, šlo to vyřešit i dálkovým ovládáním.
Odemykacim tlačítkem spustit okna dolů, pak podržet cca 5 vteřin a zamykacím tlačítkem vytáhnout okna nahoru a opět podržet cca 5 vteřin.
Nemusel jsem shánět další 3 lidi ☺️

Autor:  Foligno [ pát 22. zář 2017 13:57:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ahojte.
čerstvá zkušenost.
Měl jsem auto v neznačkovém servise odpojovali baterku a po napojení stejná hláška. Zkoušel jsem návody podle vašich rad, ale u řidičova okna to nepomáhalo. Takže jsem byl dneska ve fiatu kde to napíchli a zjistili vadnou jednotku od motorku - její cena 4000 a něco. + cena za opravu.Takže to budu přehlížet. Co ale asi zjistili je že mi odchází setrvačník- auto zatím drobně podivně občas vibruje a říkali že jim po nastartování to udělalo takový kravál, že to vypli a startli znova.No vypadá to že jsem tento kup podělal.

Autor:  Jirik_Cromik [ úte 19. pro 2017 11:29:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ahoj. Mám možná takovou specifickou věc, na kterou jsem ještě nenarazil nikde na internetu. Před prodejem byla prodávajícím vyjmuta a nabita baterie, od té doby se tam objevuje klasická hláška "front lhs power window safety unavailable" s trojúhelníčkem. Zresetovat běžným postupem to nejde, nebo jsem nešikovný. Nepodařilo se to však ani prodávajícímu, který z toho byl docela nešťastný. Ani u jednoho z oken se mi nepodařilo provést kalibraci, okna automaticky sjedou dolů, zastavení v různých polohách také funguje, ale nahoru musím tlačítka držet, jinak nevyjedou. Po různých pokusech o zkalibrování jsem u spolujezdce dospěl jen toho, že mi okno vyjelo do poloviny, pak se vrátilo o kus dolů, pak do 3/4, poté zase o kus dolů a následně se podařilo normálně zavřít (s opakovanými stisky tlačítka). Popř. ještě varianta č. 2: u spolujezdce po stisku tlačítka okno povyjelo cca 2 cm a následně se muselo tlačítko stisknout znovu, aby vyjelo až nahoru. U řidiče jezdí ono nahoru a dolů normálně, ale při zavření musím také držet.
Při otevření oken DO se stáhnou tři okna ze čtyř (PP, LZ, PZ), řidičovo zůstane zavřené a to i přesto, že tlačítky normálně zavírat a otevírat jde. DO jdou zmíněná tři okna bez problémů plynule zavřít, aniž by cokoliv stávkovalo.
Má někdo nějaký tip na radu?

Ahoj a děkuji
Jirka

Autor:  Foligno [ úte 19. pro 2017 12:19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

JIříku- stejná zkušenost. Podívej- po zkušenostech majitelů zavezeno do autorizovaného fiatu. Tam dělali to, že drželi obě, nebo všechny 4 ovladače po dobu sjíždění oken a ještě 5 sekund navíc- i když už byly okna dole. Pak opět buď jen obě přední, nebo všechny opět držet cestou nahoru a po dorazu ještě 5 sekund držet.
U mně to pomohlo částečně. dolů to jede samo, nahoru to musím držet- opět jen řidičovo- na diagnostice zjistili nějakou vadnou jednotku asi ve dveřích a cena té jednotky 4500 korun. TAkže jsem poděkoval, že ten trojůhelníček snesu.
Ale kupodivu mně začala trápit i kontrolka nízké hladiny oleje- začne svítit po zahřátí motoru, tzn 25-30 km. olej je v pořádku neubývá, není ho ani moc. po vypnutí motoru a opětovném nastartování už zase nesvítí- tak nevímNěkde psali že čidlo vyměnili za 100 kč + což není málo a že jim to zase začlo dělat po nějaké době.
Mám 11 let starou cromu a i když jsem vždy chtěl u předešlých aut řešit kdejakou pitomost- musím se naučit drobnosti ignorovat. Loupe mi v uložení předních tlumičů, odchází mi setrvák a kdoví co se ještě objeví.

Autor:  Jirik_Cromik [ úte 19. pro 2017 13:21:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ahoj. Mám ještě Volvo S60 2.5T a vloni mi začala občas zlobit jednotka (taková malá krabička) od parkovacích senzorů. Není to zatím časté, tak to prozatím neřeším. Když zastávkuje, napíše to na displeji "parkovací zařízení, navštivte servis" a trojúhelníček. Je mrňavá, na dvou konektorech v zadní kapse u světla v kufru a stojí mrcha taky kolem 3700,-. Ale protože jsem na auta pedant, tak až lehne úplně (což bude zase až v zimě), tak jí vyměním.

U Cromaňonce mi toto ale vadí, protože jinak je auto OK. Kdyby ten trojúhelníček aspoň zhasnul a zmizel. Doporučuješ se s tím někde zastavit a nechat to načíst? Stejně si tuto "bezpečnostní" kravinu mohli strčit mezi půlky, protože na Fiat, Alfa, Lancia fórech se toto řeší furt dokola od češtiny, angličtiny až po polštinu a švédštinu. Copak je to za bezpečnost, když nám z toho praskne cévka? :-D

Autor:  Foligno [ úte 19. pro 2017 13:37:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ty jsi z Plzně, tak nevím. V Ostravě bych ti dal tip na 2 neznačkové servisy, navíc leccos umí udělat i poláci. A po cestách po republice je podle mně největší koncentrace fiatů v okolí Blanska- to byl mazec taková malá Itálie.Pokud jde o to sklo jde o to, že když stiskneš déle dálkáč na zamknutí měla by ti vyjet do zavřena případně otevřená okna.Jestli je to v nepořádku poznáš i tak že dáš klik na otevření a přední by měla jet na klik dolů, to samé klik nahoru a měla by jet do zavřena. pokud je musíš držet aby se hýbala zkus výše popsaný postup. Ale dát 4tisíce jen za nějakou krabičku tak bohatý já nejsem musím vydržať.
Hodně štěstí

Autor:  Jirik_Cromik [ úte 19. pro 2017 14:08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Jinak jsem s vozem velmi spokojený. Je mimořádně tichý a pohodlný i ve vysokých rychlostech. Posádka je trochu izolována od okolí a silnice, ale vzhledem k povaze vozu mi to vyhovuje. Hezky to topí a brzy se to zahřívá, z čehož jsem měl u mojí první nafty v životě trochu obavy. Výkon by mohl být explozivnější, ale to se mi těžko soudí, protože mezi Volvem a Cromíkem je rozdíl výkonu běžného hečbeku. :-D Blansko souhlas, tam jsme jich potkali mraky a skoro mi přišlo, že se lidi vlastnící tento vůz skoro i zdraví.

Autor:  Engi [ úte 09. led 2018 13:56:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

kalibrace dojezdu - sjedu okenkem jakymkoliv zpusobem dolu a drzim tlacitko dalsich cca 2-5vterin. Pote jakymkoliv zpusobem vyjedu okenkem nahoru a opet drzim tlacitko 2-5vterin. Funguje to i u stavu okenka, kdy samo nedokaze vyjet nahoru a cestou se kouse (vycukal jsem takto postupnym mackanim az nahoru a zkalibroval) - Osobne vyzkouseno - jde jen o tu delsi prodlevu v drzeni, kdy si RJ zapise polohu a tu bere jako kalibracni mezni. Pokud se toto udela uvsech, mel by trojuhelnik a otravna hlaska zmizet. Pokud to nepomuze, je spatna RJ stahovacky konkretniho okenka.

Autor:  Foligno [ úte 09. led 2018 18:55:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

a přesně tohle u okna řidiče mám.- v AF centru jednotka 4500, takže spokojím se s trojůhelníkem

Autor:  Engi [ stř 10. led 2018 7:39:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

myslim, ze z nejake bouracky by se dala urcite sehnat daleko levneji, ale chapu 4k5 je prehnane

Autor:  smekals [ stř 10. led 2018 17:55:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

ridici jednotku okna mam doma pokud bude zajem za 450kc mam i stahovacky a komplet cele stribrne dvere mimo klik vnitrnich pokud bude zajem volat na 608824312 diky

Autor:  Mirek [ ned 01. dub 2018 18:08:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Prosím o radu. Za jízdy jsem ucítil v kabině zápach jakoby hořela kabeláž. Po zastavení jsme žádný kouř a nic neobjevili. Byla spálená pojistka ve skříňce u řidiče označená F51. Podle návodu by to mělo být od hlídáni tlaku v pneu. To ale moje auto nemá. Později se objevila hláška stejná jako v prvním příspěvku tohoto vlákna: Tu jsem podle návodu výše snadno odstranil. Ví někdo od čeho je ta pojistka F51? Mám 1,8 benzin. Co dokážu zkontrolovat to funguje. Ten zápach spáleniny ale musel mít nějaký důvod.

Autor:  vladimir2005 [ ned 10. lis 2019 7:30:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Mal som rovnaky problem (FHS power window safety unavailable). Skusal som vsetko, co bolo spomenute vyssie (okrem vymeny riadiacej jednotky), no bez vysledku. Nakoniec som vyskusal pri zatvarani do okna strcit uterak. Nepomohlo, tak som to vyskusal znova s 2krat prelozenym uterakom a cuduj sa svete, kontrolka zhasla :) Problem teda bol pravdepodobne v tom, ze okno vystupovalo pri zatvarani priliz vysoko na to, aby bola kalibracia uspesna.

Autor:  u.nick [ stř 22. led 2020 13:23:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Po výměně baterky se mi taky objevila chybová hláška LHS power windows safety unavailable RHS rear power... Zkusil jsem postupně všechna okna podle návodu (otevřít okno a 5 vteřin držet tlačítko ...) a asi po 5 neúspěšných pokusech se to chytlo a ikona trojúhelníku a chybová hláška zmizely.
Takže moc díky za návod! :)

Autor:  Ted [ čtv 23. črc 2020 17:15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Zdravím, aj ja mám problém s oknami, trojuholník na pristrojovke- windows safety atd... bežne som to vedel odstrániť, no teraz neviem. Mal som vybraté pravé zadné okno, keď ho dávam dole ide OK, ale hore len po kúskoch, diagnostika píše chybu B1019-ochrana proti škrípnutí pravých zadných dverí, neviete kde to je tá ochrana, alebo nejaký snímač, alebo čo.

Autor:  Rastik [ pát 08. zář 2023 17:52:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

U mňa hláška "LHS power windows safety unavailable" plus oranžový trojuholník. Nešlo to nakalibrovať, skúšal som všetky postupy, ktoré tu odzneli, niekoľkokrát, nič. Problém iba s oknom na dverách vodiča.
Nakoniec pomohlo to, že skúsil to čo písal vladimir2005 o uteráku...
Vložil som ruku do okna aby sa nezatvorilo úplne, držal som tlačítko, že mi to ruku drtilo :D a trojuholník zhasol !!!
Všetci ktorým odporúčajú vymeniť riadiacu jednotku, by mali skúsiť niečím stopnúť okno pár cm pred hornou polohou, FUNGUJE TO.
Okno jazdí dole aj hore v automatickom režime, žiadna chyba ani hláška na displeji.
Vďaka vladimir2005.

Autor:  Nostalgik79 [ pon 19. úno 2024 18:17:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybová hlášení

Ted píše:
Zdravím, aj ja mám problém s oknami, trojuholník na pristrojovke- windows safety atd... bežne som to vedel odstrániť, no teraz neviem. Mal som vybraté pravé zadné okno, keď ho dávam dole ide OK, ale hore len po kúskoch, diagnostika píše chybu B1019-ochrana proti škrípnutí pravých zadných dverí, neviete kde to je tá ochrana, alebo nejaký snímač, alebo čo.



Zdravím, mám něco podobného a nejedná se o běžnou inicializaci oken např. po výměně akumulátoru. Nikde jsem se o mém problému nedočetl:
Já řeším problém s jedním oknem, po výměně stahovacího mechanismu. Nejedná se samozřejmě o originální díl Fiat, ale jednu s běžně dostupných náhrad. Vše pasovalo, okno stahuje hezky, potichu.... Problém je však v tom, že nový stahovací mechanismus zřejmě nemá 100% totožné rozměrové parametry navíjecí kladky s tisícihranem, neboť okno patrně jede rychleji a když se dovře navrchu, je to vyhodnoceno jako skřípnutí, spustí se tedy ochrana a okno popojede cca o polovinu zpět dolů. A teď babo raď! Zjistil jsem totiž, že pokud provedu test oken přes diagnostiku, je zde dráha okna naprogramována na počet kroků. Ten však nelze přes dg upravit! Mám tam, že celá dráha = 548kroků, mně však s novým mechanismem stihne přes celou dráhu okna vykonat pouze 498 kroků. Už mám i vypozorováno, že +/- 5 kroků by to i tolerovalo, ale 50 kroků je prostě moc, přesto že v případě 50kroků se jedná o cca 3-5cm dráhy okna.

Takže tohle by mne zajímalo - zda už jste někdo měnili stahovací mechanismus (originál či neoriginál) a zda vše šlapalo, jak má. Pokud by tam nebyla ta bezpečnostní funkce proti přivření, bylo by vše vcajku. Zkoušel jsem to i "ošulit" - Vysunul jsem okno nahoru, motorek vysadil s tisícihranu navíjecího mechanismu, přes dg jsem natočil 548kroků, a motorek nasadil zpět na pohon. Ale jak to sjelo úplně dolů, nezůstalo to na hodnotě 50 kroků, ale ihned se vynulovalo. Takže jsem byl tam kde před tím. Potřebuji nahoru vykonat 548 kroků, ale stihne to pouze 498.

Moc se mi nechce věřit, že je to opravdu výměnou za neoriginální náhradu. Recenze všude dobré, že všem to funguje normálně. Je tedy otázka, zda v těch recenzích nehodnotí pouze to, jak to tam pasuje, jednoduchost montáže, kvalitu zpracování atd... Protože to mohu i já potvrdit, to je vše o.k. Ale co s tímhle? Myslím, že v tomto případě je asi nějaké i půldenní odpojení aku asi zbytečné, co???

Díky za vaše příspěvky. ;)

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/